Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2012, 08:07
Verwijderd
hallo allemaal

hier een vragenlijstje voor vrouwelijke sporters, het is een inventarisatie voor een onderzoek over het verband tussen sokken over de broek en blessurepreventie en sneller herstel.
zouden jullie deze willen invullen hij mag ook in een prive bericht naar me gestuurd worden

*knip*
Sport:
Niveau:
Positie:
Hoe lang beoefen je jou sport al:
En of je tijdens voor en na je sport je sokken over je broek doet: ja/nee
zo ja, hoe doe je het, met wat voor soort broek en soort sokken, hoe hoog en hoeveel broek prop je erin
zo nee, waarom doe je het niet en ben je van plan het eventueel wel te gaan doen?

groetjes

p.s. deze is even wat netter uitgewerkt dan de vorige opzet

Laatst gewijzigd op 13-05-2012 om 11:43.
Oud 13-05-2012, 10:40
Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom wil je dingen als naam, e-mail en telefoonnummer weten?
Oud 13-05-2012, 11:33
Em.
Em. is offline
Citaat:
Waarom wil je dingen als naam, e-mail en telefoonnummer weten?
Inderdaad, dat is namelijk totaal niet van nut voor je onderzoek. En waar zijn vragen als 'wanneer had je voor het laatst een blessure?' en 'hoe lang duurde die blessure?' enzovoort? Want zo weet je alleen nog maar op welk niveau vrouwelijke sporters die dit invullen het meest hun broek in hun sokken stoppen.
Oud 13-05-2012, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, dat is namelijk totaal niet van nut voor je onderzoek. En waar zijn vragen als 'wanneer had je voor het laatst een blessure?' en 'hoe lang duurde die blessure?' enzovoort? Want zo weet je alleen nog maar op welk niveau vrouwelijke sporters die dit invullen het meest hun broek in hun sokken stoppen.
ja klopt die dingen ga ik ook vragen, nadat ik een inventarisatie heb gemaakt van wie wat waarom en hoe, mobiele nummer is optioneel en email adres is om de vragenlijsten door te sturen
Oud 13-05-2012, 11:43
Martiño
Martiño is offline
Crosspost met lifestyle
Oud 13-05-2012, 11:44
Martiño
Martiño is offline
En het is niet de bedoeling om hier zulke persoonlijke informatie te vragen. Niet meer doen aub.

Regels voor berichten