![]() |
||
![]() |
Citaat:
ben ik nou zo naiëf? ![]() sex is een aangename bijkomstigheid. helemaal geen sex lijkt me nu ook weer niet leuk, maar dan heb je nog altijd andere geneugten: -na het eerst meerdere malen ingehouden te hebben toch eindelijk eens even knallen op de wc pot -na je in de brandende zon in je duikoutfit gehesen te hebben en een ellenlange wandeling naar de locatie dan toch eindelijk het water inzakken -etc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Seks zorgt toch voor dat beetje intimiteit in een relatie, vaak het verschil tussen vriendschap en liefde. Belangrijk... Ja, maar niet het belangrijkste.
Als er sprake van chronische problemen zijn... Geen idee. Nooit zo over nagedacht. 't Maakt het wel lastig en best frustrerend.
|
Verwijderd
|
seks is meer dan belangrijk. Ik zou niet weggaan bij een vent met seksuele problemen, en ik hoop ook altijd dat een vent mij er ook niet om verlaat. Maar goed, ik probeer dan ook krampachtig om geen relatie aan te gaan, juist omdat er issues zijn en ik daar geen partner mee wil opzadelen. Ik weet dus hoe belangrijk het wél is in een relatie.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een relatie en seks is naar mijn idee onlosmakelijk verbonden... Het hoort gewoon bij elkaar... Het is natuurlijk niet het belangrijkste, maar zeker wel erg belangrijk.
Tenminste, zo denk ik erover. Ik zou niet weten wat ik zou moeten als mijn vriendin tja een of andere ziekte had of iets anders waardoor het niet kan... Ik weet wel zeker dat ik haar niet meteen zou dumpen, dan zit ze pas echt met een complex, en dat is echt heel erg ontzettend lullig... maar dat zie ik dan wel als dat ooit nog is gebeurd... |
![]() |
|
Heel belangrijk, seks kan voor mij bepalend zijn of een relatie goed is of niet.
Het is een stukje vertrouwen wat er ook bij komt kijken en emoties omzetten naar lichamelijke uitingen. Ik moet me seksueel wel vrij kunnen voelen in een relatie, ik kan niet zo goed tegen beperkingen (ook niet buiten seks overigens ![]() Ik kan seks hebben zonder relatie, maar geen relatie zonder seks.
||
Als ik eerlijk ben dan vind ik seks voor bijna 100% belangrijk, echter dat is geen goede basis voor een relatie dus ik beperk mezelf tot een 60% belang.
Citaat:
||
Citaat:
|
geen seks = geen relatie
ik geloof niet in soulmates oid dus ze is heus wel vervangbaar om het maar even lomp te zeggen. iets anders vind ik het als je al jaren getrouwd bent en het duidelijk is dat je 'samen oud gaat worden'. als dan opeens eenofandere medische factor er voor zorgt dat er geen seks plaats kan vinden dan is het jammer maar blijf je wel bij elkaar maar dat is voorlopig nog niet aan de orde
||
Citaat:
|
![]() |
Ja oke. Maar mijn vriend en ik hadden na 5 maanden pas seks, ik bedoel dat vind ik in het begin dan niet het belangrijkste, en ligt er dan ook aan hoe je over seks denkt want ik ga ik niet zomaar met iedereen naar bed, dus vind ik het in het begin seks niet zo belangrijk. Later natuurlijk wel, want ik ging ook wel denken het hoort er wel bij, maar bij mij is het meer dat ik dingen niet durf omdat ik bang ben dat ik het fout doe of hij het niet lekker vind, en ik denk eerder dat ik het daarom niet meteen zo belangrijk vind
![]() |
![]() |
|
FWB komt wel veel voor idd. Dat had ik niet in de overweging meegenomen, maar dat komt omdat ik van de andere kant kijk. Wanneer je in een relatie geen seks hebt, is het dan anders dan een gewone (goede) vriendschap?
||
Citaat:
|
![]() |
Iedereen heeft toch wel wat? Mijn vriend die stottert een beetje, ja so what, dan ga ik toch ook niet zeggen je stottert dus wil ik je niet? Ik heb zelf een gigantische brandwond op mijn kuit bijna mijn hlave kuit is een brandwond, en hij zegt toch ook niet in de zomer zoals nu dat het gigantisch warm is je mag geen rokje aan dan zien ze je brandwond
![]() Maar als iemand niet lekker ruikt, zou ik diegene dat wel eerlijk zeggen. Niet op een lullig manier van je stinkt doe er wat aan ofzo, maar ik zal er wel wat van zeggen als het langere tijd is. Net zoals Lasagne als zei, als je een langere tijd een intieme relati hebt doe je dat niet zomaar lijkt me. Maar iedereen heeft andere gedachtes en meningen enzo |
![]() |
||
Citaat:
het is dus zo dat in de verleiding de (lichaams!)geur van iemand een belangrijke rol speelt in de mate van aantrekking
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wil ze een relatie of...? antonymous1234 | 5 | 11-07-2016 00:30 | |
Liefde & Relatie |
Relatieproblemen suvannah | 268 | 13-04-2012 22:36 | |
Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 11:32 | |
Seksualiteit |