![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet of t extreem erg is ofzo, maar het heeft volgens mij vooral te maken met hoeveel aaleg je ervoor hebt. Ik heb het ook altijd. Er zijn iig hele dure cremes tegen te koop
![]() Als je nieren niet goed werken dan voel je je echt erg moe volgens mij... Als ze zich totaal niet moe voelt hoeft ze zich daar volgens mij niet echt druk over te maken... En als ze verder normaal drinkt en naar de wc gaat enzo. |
![]() |
|
![]() |
Uierzalf schijnt ook goed te helpen. Als je dat savonds onder je ogen smeert voor je gaat slapen. En de volgende ochtend is dat erin getrokken en heb je minder wallen. Het helpt wel bij mij.. ik heb er ook altijd last van. En mijn gezicht huid is al zo wit dus lijk ik soms net zo'n junky ofzo.. niet echt leuk..
Rosie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoi,
voor kringen (blauw onder je oog) helpt alleen make up en voldoende slaap. Voor wallen (zakjes van vet/vocht) helpen evt smeersels misschien wel, bv uierzalf/komkommer ed. Ga eens op je rug liggen, en kijk dan in een spiegel. Als je wallen wegzakken, zijn het vochtwallen, als ze zo blijven, zijn het vetwallen, en kan je er helaas nix aan doen. Maar zoals ik al zei, tegen blauwe kringen helpt alleen make up en voldoende slaap |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zwarte kringen onder ogen depress | 23 | 13-04-2012 20:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Donkere kringen Gyarados | 22 | 23-02-2011 08:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwarte kringen onder je ogen asn girl | 15 | 07-05-2006 11:51 | |