Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2001, 16:23
blue_angel
blue_angel is offline
ik voel me erg eenzaam omdat iedereen alle vrienden van mij een vreind of vriendin
ik voel me zoo f*ckin eenzaam ik heb nergens zin in en zit vaak in een dip vrijgezel zijn is echt neit altijd leuk zoals ze zeggen hebben en ik niet ik weet neit wat het is maar ze worden altijd verliefd op me beste vriendin

ik krijg volgnes mij nooit een vriendje de meeste zeggen altijd dat het komt omdat dei vriendin dikker is dan mij en dus een mooier figuur heeft ...
vallen ze dan allemaal op je figuur ofzow
het maakt me zooo super onzeker ik voel me nou heel erg lelijk en mislukt ik krijg zo echt een hekel aan me eigen de meetse mensen zeggen je moet je eigen niet afkraken

maarja vind je het gek dat je dat gaat doen als je geen vriendje hebt en als je iemand leuk vind dat ze dan op je vriendin vallen dat gebuerd al drie jaar

help me please
Oud 15-12-2001, 16:30
lithium
lithium is offline
Tis inderdaad vreslijk frustrerend als iemand waarmee je goed op kan schieten er vandoor gaat met degene die je leuk vind..

Maar ik ben geen vrijgezel meer en ik voel me altijd vreslijk eenzaam . Een vriendje (of vriendinnetje) helpt soms wel dat gevoel van eenzaamheid weg te krijgen, maar niet altijd.

En je hoeft je zeker niet mislukt te voelen omdat anderen op je vriendinnen vallen omdat die er dan mesgien iets beter uit zien, mensen die alleen op uiterlijk afgaan zijn vreslijk triest.
Oud 15-12-2001, 17:06
Verwijderd
uiterlijk is voor veel mensen als het om aantrekkelijkheid gaat lang niet het belangrijkste. Uitstraling is veel belangrijker, als je vrolijk en opgewekt bent maakt dat iemand veel aantrekkelijker, Niet alleen voor een relatie maar ook voor vriendschap. Maar goed, ik kan me voorstellen dat je dat niet bent> als je iemand tegen wilt komen die bij je past moet je zorgen dat er ook een kans is dat je die tegenkomt. Ga je bijvoorbeeld uit? Uitgaan is een manier om veel mensen te onmoeten. Misschien heb je leuke collega's op je werk. OP school. Als je een jongen leuk vindt moet je dat ook aan die jongen kenbaar maken. Het is vaak zo dat als die jongen merkt dat iemand een oogje op hem heeft het snel wederzijds kan worden.
Mja, ik weet verder ook niet precies hoe jou hiermee echt te helpen. Ik voelde me vroeger ook vaak eenzaam maar op een of andere manier heb ik de knop om kunnen draaien. Ik ben met mensen om gaan gaan die mij meer liggen. Heb me sociaal in korte tijd snel kunnen ontwikkelen, maar het is moeilijk dat zelf te doen. Ik vind mezelf ook niet echt de knapste die erop de wereld rondloopt, maar ik heb me vrienden en dat is voorlopig voor mij genoeg. sterkte iig
Oud 15-12-2001, 17:17
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
Citaat:
lithium schreef:
mensen die alleen op uiterlijk afgaan zijn vreslijk triest.

dan leven we ook op een triest wereldjuh
Oud 15-12-2001, 17:21
blue_angel
blue_angel is offline
Citaat:
Iscariot schreef:
uiterlijk is voor veel mensen als het om aantrekkelijkheid gaat lang niet het belangrijkste. Uitstraling is veel belangrijker, als je vrolijk en opgewekt bent maakt dat iemand veel aantrekkelijker, Niet alleen voor een relatie maar ook voor vriendschap. Maar goed, ik kan me voorstellen dat je dat niet bent> als je iemand tegen wilt komen die bij je past moet je zorgen dat er ook een kans is dat je die tegenkomt. Ga je bijvoorbeeld uit? Uitgaan is een manier om veel mensen te onmoeten. Misschien heb je leuke collega's op je werk. OP school. Als je een jongen leuk vindt moet je dat ook aan die jongen kenbaar maken. Het is vaak zo dat als die jongen merkt dat iemand een oogje op hem heeft het snel wederzijds kan worden.
Mja, ik weet verder ook niet precies hoe jou hiermee echt te helpen. Ik voelde me vroeger ook vaak eenzaam maar op een of andere manier heb ik de knop om kunnen draaien. Ik ben met mensen om gaan gaan die mij meer liggen. Heb me sociaal in korte tijd snel kunnen ontwikkelen, maar het is moeilijk dat zelf te doen. Ik vind mezelf ook niet echt de knapste die erop de wereld rondloopt, maar ik heb me vrienden en dat is voorlopig voor mij genoeg. sterkte iig

ik ga heel veel uit en ik heb ook leuke lieve vrienden leren kennen maarja die vielen dus allemaal op me vriendin dus dat schiet ook niet op
Oud 15-12-2001, 18:55
Verwijderd
hmm, mja...das lastig
En die vrienden van je dan? Krijg je dar geen hulp van?

wist je btw dat wij precies even oud zijn
Oud 15-12-2001, 18:57
damaetas
damaetas is offline
kan je ni echt helpen, zit nbtje met hezellufde probleem.
maar je bent toch al niet alleen, is geen troost, ik weet het
Oud 15-12-2001, 19:52
timonx
timonx is offline
Veel mensen vinden het uiterlijk belangrijk, het is mooi meegenomen als je ee knappe vriend(in) hebt maar als je iemand hebt die je niet begrijpt is dat veel erger. Ik denk dat je er teveel mee bezig bent je wilt te graag een vriend en juist daardoor lukt het niet. De beste tip die ik je kan geven is ben gewoon jezelf dan kom je hem vanzelf tegen. Bij de ene duurt dat alleen wat langer dan bij de ander.

Oud 15-12-2001, 20:03
Lindatje
Lindatje is offline
Da's kut; maar iemand die je echt leuk vind valt niet op je uitelijk, al is de eerste indruk altijd het uitelijk. Maar dat slaat eigenlijk ook nergens op: want wat is het uiterlijk nou?

Maar ik denk dat je je ook niet te druk moet maken. Ik heb dat ook gehad en baalde toen ook zo, ik voelde me precies hetzelfde... Zoiets komt op je pad en ik denk dat je hierdoor best wel onzeker bent geworden (doordat je vriendin wel die aandacht krijgt en jij niet) en dat straal je erg snel. Je bent wie je bent: gedraag je zo ook en laat zien wie je bent: pep jezelf op en ga niet bij de pakken neer zetten al is het niet makkelijk als ze om je vriendin heen staan. Vertel haar ook dat je hiervan baalt, en dat je je eenzaam voelt; dat lucht op!

You Are Who You Are!

En het is al helemaal niet leuk als iedereen verkering heeft en jij niet: ik had dat ook een voelde me echt het lelijke domme eendje! Maar dat ben je helemaal niet! Je bent uniek: dat is ieder mens en dat moet je goed onthouden want als je bij de pakken neer gaat zitten wordt het alleen maar erger! Zie dit trouwens niet als een aanval op jou: maar het is gewoon een advies, zoals ik het zie. Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd! Heel veel succes ermee!
Oud 15-12-2001, 20:43
lithium
lithium is offline
Citaat:
BoRNLoZeR schreef:
dan leven we ook op een triest wereldjuh
dat vind ik ook...
Oud 15-12-2001, 23:05
blue_angel
blue_angel is offline
bedankt voor de tips mensen

Oud 16-12-2001, 08:31
Marc S
Marc S is offline
Ik voel me soms ook erg eenzaam. Bij mij gaat het een stuk verder, aangezien ik nog niet eens vrienden enzo heb...

Na ja, een beetje cliche en stereotypisch, maar 'op ieder potje past een dekseltje'

Je komt heus nog wel iemand tegen, die jou leuk vind en niet je beste vriendin of iets dergelijks.

Keep the faith!
Oud 16-12-2001, 09:59
Zorkman
Zorkman is offline
"vrijgezel zijn is echt neit altijd leuk zoals ze zeggen"
ach, 't is voor mij op't moment eveleuk "alleen" als moestek met iemand totaal willekeurig (\1 bepaald) verkeren
zoek gewoon nen hoop mensen om dinges mee te doen

enja....er zal wel ergens een natuurwet zijn dat dat niet ALTIJD kan blijven doorgaan dat ze bij je vriendin belanden hé
(een oplossing zou choclade zijn: je zou dikker worden én happyer )

der zijn echt VEEL mensen zonder lief als ge da beziet, en zij zijn toch ook gelukkig? trek u da zo niet aan, alles op zijn tijd;
ge zijt 18, ge kunt er nog van profiteren da ge GEEN lief hebt
Oud 16-12-2001, 14:22
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
vriendin = dagdag eenzaamheid
Oud 10-09-2009, 18:05
amme
amme is offline
hee,

kijk eens op www.roselinnhelpt.blogspot.com,
misschien heb je er wat aan
Oud 10-09-2009, 19:21
Verwijderd
jee wat een up, zo lang zit ik zelfs nog niet hier...
Oud 10-09-2009, 23:14
Verwijderd
Ik wel.
Oud 11-09-2009, 07:19
Nijn*
Nijn* is offline
OMG, wat een up

Regels voor berichten