Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Veel mensen vinden het uiterlijk belangrijk, het is mooi meegenomen als je ee knappe vriend(in) hebt maar als je iemand hebt die je niet begrijpt is dat veel erger. Ik denk dat je er teveel mee bezig bent je wilt te graag een vriend en juist daardoor lukt het niet. De beste tip die ik je kan geven is ben gewoon jezelf dan kom je hem vanzelf tegen. Bij de ene duurt dat alleen wat langer dan bij de ander.
|
Da's kut; maar iemand die je echt leuk vind valt niet op je uitelijk, al is de eerste indruk altijd het uitelijk. Maar dat slaat eigenlijk ook nergens op: want wat is het uiterlijk nou?
Maar ik denk dat je je ook niet te druk moet maken. Ik heb dat ook gehad en baalde toen ook zo, ik voelde me precies hetzelfde... Zoiets komt op je pad en ik denk dat je hierdoor best wel onzeker bent geworden (doordat je vriendin wel die aandacht krijgt en jij niet) en dat straal je erg snel. Je bent wie je bent: gedraag je zo ook en laat zien wie je bent: pep jezelf op en ga niet bij de pakken neer zetten al is het niet makkelijk als ze om je vriendin heen staan. Vertel haar ook dat je hiervan baalt, en dat je je eenzaam voelt; dat lucht op! You Are Who You Are! En het is al helemaal niet leuk als iedereen verkering heeft en jij niet: ik had dat ook een voelde me echt het lelijke domme eendje! Maar dat ben je helemaal niet! Je bent uniek: dat is ieder mens en dat moet je goed onthouden want als je bij de pakken neer gaat zitten wordt het alleen maar erger! Zie dit trouwens niet als een aanval op jou: maar het is gewoon een advies, zoals ik het zie. Misschien heb ik het wel helemaal verkeerd! Heel veel succes ermee! |
![]() |
|
![]() |
Ik voel me soms ook erg eenzaam. Bij mij gaat het een stuk verder, aangezien ik nog niet eens vrienden enzo heb...
Na ja, een beetje cliche en stereotypisch, maar 'op ieder potje past een dekseltje' ![]() Je komt heus nog wel iemand tegen, die jou leuk vind en niet je beste vriendin of iets dergelijks. Keep the faith! |
![]() |
|
![]() |
"vrijgezel zijn is echt neit altijd leuk zoals ze zeggen"
ach, 't is voor mij op't moment eveleuk "alleen" als moestek met iemand totaal willekeurig (\1 bepaald) verkeren zoek gewoon nen hoop mensen om dinges mee te doen enja....er zal wel ergens een natuurwet zijn dat dat niet ALTIJD kan blijven doorgaan dat ze bij je vriendin belanden hé (een oplossing zou choclade zijn: je zou dikker worden én happyer ![]() der zijn echt VEEL mensen zonder lief als ge da beziet, en zij zijn toch ook gelukkig? trek u da zo niet aan, alles op zijn tijd; ge zijt 18, ge kunt er nog van profiteren da ge GEEN lief hebt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik voel me eenzaam Mandje123 | 26 | 29-08-2016 23:42 | |
Psychologie |
Ik voel me eenzaam Wither | 36 | 29-03-2005 12:28 | |
Psychologie |
Ik voel me eigenlijk mijn hele leven eenzaam niceman1984 | 5 | 09-01-2004 03:41 | |
De Kantine |
Ik voel me eenzaam niceman1984 | 3 | 07-01-2004 17:35 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 | |
Psychologie |
ik voel me zo eenzaam sunna | 9 | 02-03-2002 21:15 |