Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het niet eens gelezen wat je schreef maar kazaa lite is gewoon super omdat het geen spyware en andere rommel bevat.
downloaden op www.kazaalite.nl edit: dit schreef ik toen dit topic nog op Onzin stond ![]() Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 17:32. |
![]() |
|
![]() |
Eej,
ik heb even een vraagje over Kazaa. De laatste tijd hoor ik positieve verhalen over kazaa lite. <Het is zeker een zéér goed programma Er zou een engelse en nederlandse versie van dit programma zijn. Is dit een betere versie van Kazaa en zo ja, waarom? < 1: Geen pop-ups meer (die stomme reclame spotjes die je krijgt als je een liedje afspeeld 2: Geen banner meer onder in beeld (die van de play boy enzo 3: Het kan Nederlands zijn ja Is het verstandig om mijn huidige versie (waar ik wel wat probleempjes mee heb) te vervangen door Kazaalite? <dat is zeker een tip, gewoon ff ouwe Kazaa deleten, kazaalite installeren, My Shared Folders overzetten en klaar! Suc6 met je mogelijke overgang van Kazaa naar Kazaalite.. P.S. de download links van www.kazaalite.nl liggen al een tijdje plat liefs, Elisa
|
KaZaA is f*ck kon geen eens meer on inet komen
![]() ![]() Dus ik naar die f*cking chello bellen zij je moet ad-(a)ware DOWNLOADEN dus ik zeg tegen die kluns maar waar dan inet doet het niet. dus die kluns zegt formateer de schijf dus daar gaan al mijn 650 mp3 tjes. en toen pc weer opnieuw installeren en toen kazaa lite idd in nederlands: Traffic = Verkeer search(schrijf het weer fout) = zoek my kazaa lite = Mijn kazaa Lite etc. dus op een lang verhaal kort te houden KaZaA lite is nederlands en roeleert ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je door je C:/ te formateren je data en MP3z kwijtraakt, ben je een enorme sul.. maar goed.. |
![]() |
|
![]() |
met dat participation systeem wordt je gedwongen om mee te doen terwijl niet iedereen een hoge upload bandwidth heeft. Dat is niet eerlijk tov. diegene. Daarom vind ik KaZaA zuigen. Soulseek is een stuk socialer imo. Vaak gebeurd het dat gebruikers je netjes vragen of ze iets mogen downloaden en queuen niet idioot lange rijen, meestal.
|
Ik rouw nog steeds om de ondergang van de echte kazaa spirit. was het eerst nog een fantastcisch programma waarmee je mp3 kon dowloaden, nu is het een verspilling van schijfruimte die alleen nog maar "legaal" spul download. Ik ben overgestapt op WinMX, die hebben tenminste ook geen spyware...
|
![]() |
||
Citaat:
Ik gebruik al vanaf dat Napster down ging geen WinMX meer, aangezien de meeste servers voor WinMX op het Napster netwerk stonden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spy-, adware & virussen [4] M@rco | 500 | 01-12-2006 11:27 | |
Software & Hardware |
[Software] Kazaa Lite - Foutmelding - Praga Khan - | 12 | 11-01-2005 07:50 | |
Software & Hardware |
KaZaA-Lite xMelissax | 15 | 14-10-2003 02:36 | |
Software & Hardware |
KazaaLite voor Mac Soullar | 3 | 14-06-2003 12:36 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 | |
Software & Hardware |
Kazaa onwijs veel downloads Verwijderd | 23 | 09-07-2002 07:05 |