Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zelf heb laatst Luigi's Mansion 1e Deel uitgespeeld.
Op zich leuk adventure game, alleen vond ik het een nadeel dat alles zo donker was, maar ja dat hoort dan ook in een spookhuis. Verder is het niet echt een heel moeilijk spel (1e deel dan) in de Hidden Mansion kom ik niet ver.. zit wel variatie in. maja suc6 |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Vraag een goed boek voor je verjaardag..
Zorgt voor afwisseling waardoor de lijst die hierboven zo mooi werd aangeduid met ' de niet-lijst' je wat langer kan boeien. Wil je toch gewoon een duur cadeau, dan zou ik een GameBoy Advanced vragen. En als je die al hebt dan is de keuze voor een game voor dit platform de beste optie ![]() |
![]() |
|
ik heb al een GBA, en die seppel uit mn lijst heb i kallemaal al (verwend kreng...) maar i kzie ook enrgens een release date van RE (
![]()
|
![]() |
gamegube.ign.com en dan bij revoews bij "search rate" (gloof ik) naar een 1 kijke
![]() ![]()
|
ik vraag me ook af welk spel ik moet kopen. ik neem aan dat Mario sunshine dat ngc-versie van Mario 64 is? of de ngc-versie van Super Mario World van de snes?
welke van deze spellen zijn eigenlijk al uit: Metroid Prime Starfox Zelda en als ze nog niet uit zijn, wanneer worden ze dan in nl verwacht? BVD,Kenny. ![]() o, ennuh zijn er ook rpg's voor Gamecube? is FFX voor PS2 al uit? anders koop ik gewoon de PS2 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een aanrader is THPS3, ookal is dit niet echt een gc spel, de besturing/gameplay/graphics zijn zeer gelikt en ik heb me er al menig uurtjes mee vermaakt. |
![]() |
||
Citaat:
Super Smash Brothers Melee is een game die je zeker moet hebben. Pikmin schijnt ook goed te zijn (hoewel misschien iets te kort), maar ik moet hem nog gaan halen. ^____^
|
Kenny, HEB jij wel een gamecube? anders wist je allang dat Luigi's mansio bestaat... mn a-technische zus wist dat zelfs (no offense hoor
![]() en luitjes: Metroid Prime komt op 10 januari (aftelluhh...) en Star Fox adventures wordt 2 cd's (lang leve cubezone.nl)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uitgebreid buttonsmash spel, het is de bedoeling je tegenstander van een platform te meppen met een arsenaal aan moves / special moves tony hawk in het kort: skatespel ;-) |
![]() |
|
ik ben van plan morgen een spel te huren bij Videoland, maar ik zit nog te twijfelen tussen Luigis Mansion en Star Wars...
Ik wou ze eigenlijk beide kopen, maar deed dat niet omdat ze te kort waren ![]() dus ff 2 vraagjes: 1 hoe duur kost een NGC spel huren bij videoland? 2 welke kan ik het best huren (geen recaties als: "huur ze allebei")
|
ik heb chu chu rocket voor de gab gekocht, was tog maar € 20, dus ik vraag nog wel wat ana pa en ma later
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat verwachten jullie op het E3 2004???? Zexy Poo Maker | 34 | 21-02-2004 19:25 | |
Games |
Final Fantasy XI - Prijs in de US bekend.. D@mien | 1 | 10-10-2003 13:44 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Games |
Gamecube of Playstation 2? DarkScorpion | 53 | 30-11-2002 22:15 | |
Games |
zijn De spelletjes prijzen te Hoog? Billy_bob | 47 | 03-10-2002 20:34 | |
Games |
Dilemma...X-box of gamecube? Sincerely yours | 18 | 13-07-2002 20:40 |