|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe lig jij over het algemeen in bed? | |||
Met het gezicht naar de muur gericht. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 17.95% |
Met de rug naar de muur gericht. |
6 | 15.38% |
Op de rug. |
1 | 2.56% |
Op de buik. |
7 | 17.95% |
Soms met het gezicht en soms met de rug richting muur. |
9 | 23.08% |
Soms op de rug, soms op de buik. |
2 | 5.13% |
Het bed ligt niet tegen een muur aan, doch lig ik op mijn zij. |
2 | 5.13% |
Anders, namelijk ... |
5 | 12.82% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk er ook over na. De reden dat ik bij de muur moet en Uice aan de andere kant is zodat eventuele monsters hem als eerst pakken. Dan kan ik ondertussen snel ontsnappen via het raam ar ar ar
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinds ik in Groningen een inbraakgevoelige voordeur had denk ik wel bij elk geluidje 'oh nee inbrekers'. Maar meestal slaap ik voordat ik me er druk om heb kunnen maken, dus dat scheelt. En daarna slaap ik heel vast.
Ik wil nu graag beschrijven hoe stom die voordeur was maar dat mag niet van de reclame. Oh en mogelijke inbrekers in Enschede, mijn vriend slaapt wel heel licht dus die merkt het als je binnenkomt hoor. Laatst gewijzigd op 15-08-2009 om 22:48. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik maakte mezelf als kind helemaal gek met op welke kant ik nou moest liggen. Als ik met mijn gezicht naar de muur lag, zag ik inderdaad potentiële moordenaars niet en dan maakte ik mij er ook niet zo druk over. Als ik met mijn gezicht richting de deur lag dan zag ik ze misschien wel aankomen maar toen was ik 8 ofzo, ik had niet het idee dat ik wat tegen ze zou kunnen beginnen (hoewel ik een knuffel heb met van die kunstof korreltjes die allemaal in zijn pootjes zijn gaan zitten en daarmee kan je mensen serieus heel hard slaan, maar dat is weer wat anders). Ik hoopte meer dat als ik met mijn gezicht naar de moordenaar toe zou liggen, die zou zien wie hij ging vermoorden en zich kon realiseerden dat hij zich vergiste omdat ik niks had gedaan om om vermoord te worden.
|
Verwijderd
|
Het hoofdeinde staat tegen de muur, naast het bed is nog vrij veel ruimte tot er een muur komt, dus ik lig niet echt met m'n gezicht of rug naar de muur (als dat wel zo is, dan lig ik altijd zowel met gezicht als met m'n rug naar de muur, want beide muren zijn vrijwel even ver weg). Ik val meestal op m'n buik in slaap, met mijn hoofd naar links gedraaid. Ik lig ook graag op m'n linkerzij.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lig op mijn buik met mijn hoofd naar rechts gedraaid of ik lig op mijn linkerzij met mijn knieën (deels) opgetrokken. Mijn bed staat met het hoofdeinde tegen de muur dus ik slaap niet met een kant naar de muur.
Vroeger altijd met mijn hoofd naar de muur zodat ik indringers e.d. niet zou zien :') |
![]() |
|
Ik slaap op mijn buik en wissel af welke kant ik op kijk met mijn gezicht.
En als ik toch inslaap op mijn zij, dan wissel ik dat ook af. Geen vaste routine in. Over het betrappen van inbrekers heb ik echt nog nooit nagedacht i.c.m. mijn houding in bed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb het hoofdeinde van m'n bed tegen de muur staan, en aan beide kanten zit er nog wat ruimte voordat je bij de muren aan de zijkant komt.
Ik slaap 90% van de tijd op m'n buik, en draai terwijl ik slaap m'n hoofd af en toe anders wordt m'n nek niet blij.
|
Overigens word ik meestal ook weer in precies dezelfde houding wakker als dat ik me het laatst herinnerde voordat ik in slaap was gevallen. Maar meestl lig ik dan op mijn knuffel en liggen een paar van mijn dekens op de grond
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |