![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het vrij persoonlijk is, en ook nog eens van je vriend/vriendin af hangt (tot op zekere hoogte natuurlijk; Je gaat niet iets doen wat je per definitie niet wilt doen).
Ik scheer mijn benen en oksels. Schaamhaar houd ik heel kort. Scheren doe ik niet, want dat gaat irriteren, en mijn verloofde vindt dit ook best. Dus dat is dan mooi meegenomen. Overigens ben ik van mening dat mannen harig horen te zijn. Zelfs in het gezicht. Niet dat ze nou een sinterklaasbaard moeten laten staan, maar een beetje stoppeltjes is wel aantrekkelijk. |
![]() |
|
Laatst zag ik op het winkelcentrum een meisje met een legging + rokje aan en daaronder benen bedekt met een dikke laag haar. Toen moest ik inwendig wel even lachen want vondhet er echt smerig uitzien. Dus meisjes moeten wat mij betreft gewoon echt hun benen scheren, evenals de oksels.
|
![]() |
||
Citaat:
Man wat kan jou dat boeien als een kerel z'n oksels o.i.d. scheert. Moet iedereen toch zelf weten. Ik scheer mij trouwens alleen in het gezicht. En meestal maar 2 of 3 keer per week. Ben te lui om het elke dag te doen. Heb ik 's morgens ook helemaal geen zin in.
|
Hmm... Hangt van mijn bui af. Soms laat ik alles staan, soms haal ik alles weg, soms iets ertussenin. Ik vind het niet erg om met behaarde benen ofzo over straat te gaan, Het zou toch belachelijk zijn als ik me zou schamen voor mezelf zoals ik ben. Vind geschoren benen overigens wel mooier dan behaarde, maar zoveel haargroei heb ik gelukkig niet.
|
![]() |
|
![]() |
dat vrouwen hun oksels scheren en stoppelige benen bijhouden vind ik alleen maar prettig, maar ga alstublieft niet van mannen verwachten dat zij dat ook doen
![]() mannen moeten gewoon hun schaamhaar in toom houden en verder niets. en iedereen, ongeacht het geslacht, moet zorgen dat er nooit een bertje ontstaat, wat ziet dat er zwerverig uit zeg! gelukkig heeft Froukje Jansen dat nu ook door... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
In eerste instantie zeg ik: niet meer scheren dan je zelf wilt!
Wel een feit; waar je scheert worden de haartjes steeds stugger... Verder vind ik het wel netjes om ook met je vriend of vriendin rekening te houden. Ik hield het beneden altijd alleen maar een beetje bij (bikinilijntje), maar mijn vriend vind helemaal kaal mooier... en hij scheert t zelf ook als ik t vraag, hehe! |
![]() |
|
voor meisjes: benen en oksels sowieso goed bijhouden met scheren, schaamhaar netjes houden, wat ik zelf het mooist vind is een streepje
voor jongens: gezicht natuurlijk goed bijhouden, schaamhaar hoeft niet maar zorg wel dat het niet 'in de weg zit' of teveel is. mijn vriend houdt het zelf ook een beetje bij |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik hou alleen m'n oksels echt fanatiek bij, benen scheren vind ik te veel werk en bikinilijn irriteert te veel dus dat doe ik niet erg graag. Nou heb ik gelukkig geen oerwoud van mezelf
![]()
|
![]() |
Nooit je armen scheren!
![]() Ik hoor van andere mensen dat ze in de winter hun benen niet scheren omdat niemand het toch ziet. Als je het niet laat zien maakt het denk ik ook niet zoveel uit, maar ik vind het zelf te veel schuren dus hou het liever gewoon bij. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Brand na het scheren baard rTn | 4 | 24-06-2012 03:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren doet pijn groovy | 54 | 08-11-2005 10:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren (gezicht): apparaat of mesje gladder?? Jozzy | 32 | 23-06-2004 14:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
scheren - enquete Pedro Hermano | 38 | 30-12-2002 14:21 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te veel scheren, kan dat??? Quiana | 4 | 19-09-2002 19:22 |