Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zoals verschillenden al hebben gezegd, als 'n jongen afknapt op je borsten, is hij jou niet waard. In een relatie vind ik persoonlijk het innerlijk belangrijker dan het uiterlijk. Natuurlijk is het mooi meegenomen als het uiterlijk mooi is, maar dat hoeft echt niet per se aan je borsten te liggen, dus maak je niet druk. Als een jongen echt van je houdt, knapt hij hier echt niet op af
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic: Meid, maak je niet druk. En wat Sarah zegt is ongetwijfeld waar.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb echt geen voorkeur en heb al gemerkt dat de meeste mannen die ik ken hetzelfde denken. In mijn ogen kunnen zowel kleine als grote borsten (niet) mooi zijn. 't Is natuurlijk 'n beetje afhankelijk van proporties enzo. Oh well, kleine borsten kunnen heel mooi zijn ![]() edit: en dat van die billen klopt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1) Groot 2) Handjevol 3) Klein De poll voor de vrouwen was; Wat vind jij de ideale penisgrootte: 1) Groot 2) Middelmaat 3) Klein 4) Doet er niet toe als-ie het maar doet Echt he.. wat verwacht je dan ![]()
||
Citaat:
Ikzelf heb cup A en heb er geen probleem mee. Ik zou het afschuwelijk vinden als een jongen alleen op je zou vallen vanwege je tieten.
|
Verwijderd
|
Ik draag niet eens een BH, dat heeft geen enkel nut bij mij aangezien ik zo goed als plat ben en er absoluut niks kan hangen.
![]() ![]() |
![]() |
|
Het maakt over het algemeen niet veel uit, voor mij maakt de cupgrootte ook niet veel uit, zoals met penissen: het is niet de grootte die telt, maar wat je ermee doet.
Kleed je naar je lichaam, dat is veel aantrekkelijker dan uitdagend gekleed gaan (als je grote borsten hebt bv.). Zoals ook al tien keer gezegd: als iemand je laat staan voor je borsten, is die je niet waard (en zou dat toch na een tijdje mislopen, om een of andere kleinigheid).
|
kijk ik vin het helemaal nie erg hoor zelf ben ik nie echt een van de mooiste en ik zit er nie mee in wees gewoon lkkr jezelf dan valt het zo wel op zn plek ik bedoel maar ik ken genoeg mensen met het zelfde probleem je bent daarin niet alleen maar goed dit is echt niks waarvoor jij je moet schamen ik bedoel maar ik ben zelf ook niet al te truts op mijn lichaam maar het boeit me eigluk nie zo zeer as ik mezelf maar kan zijn ^^ als je da nou probeert komt t vast goe
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb 70A en ik heb er totaal geen problemen mee, ik vind het zelfs goed bij me passen! Ik heb een heel fijn gezichtje, kleine handjes en ben gewoon heel rank gebouwd, dus wanneer ik grote borsten zou hebben, zou het totaal niet natuurlijk lijken! :-o En als het een jongen niet bevalt heeft hij pech gehad...
(Nadeel is wel dat ik niet zoveel BH-keuze heb :-P) Dus meis, het maakt totaal niet uit hoe groot je borsten zijn en je bent zeker niet lelijker dan meiden met een C+ cup... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook kleine borsten en er is nog geen man geweest die me heeft gezegt dat hij het een probleem vond. Misschien dat als je echt gaat keuren op wel/niet mooi dat een man eerder iemand met grote borsten uit zal zoeken maar uiteindelijk maakt het niet uit. Schaam jezelf er niet voor, straal wat zelfvertrouwen uit en gooi die bh aan de kant, dan komt het echt wel goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je verder helemaal perfect mooit bent (is ook subjectief natuurlijk, but you catch my drift) dan maken alléén de borsten je natuurlijk niet lelijk. En als je strontlelijk bent, dan kun je nog zulke mooie borsten hebben, maar dat maakt dan ook geen flikker meer uit. Borsten maken de schoonheid niet, borsten zijn een 'addition'. Gezicht bijvoorbeeld is veel belangrijker. Edit: Maar ik kan er ook geheel naast zitten, ik ben namelijk geen man en ik val niet op vrouwen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik een punt wilde maken, haha. Maar ik kan het niet goed onder woorden brengen. De TS moet gewoon niet zo bang zijn, want zelfs als een jongen haar borsten niet echt mooi zou vinden, zou hij haar niet alleen daarom afwijzen (lijkt mij). En als-ie dat toch doet.. Nou ja, des te beter, want zo'n kortzichtige man wil je toch niet (lijkt me). |
![]() |
|
Ik heb een grote A/kleine B cup en vind het zelf wel best zo, en heb ook nog nooit het idee gehad dat een jongen me niet zag zitten omdat hij mijn borsten te klein vond.
Een vriendin van mij heeft echt kleine borsten (AA) maar is verder ook behoorlijk slank, en heeft een hardstikke mooi gezicht en heeft verder ook nooit over aandacht te klagen. Het is dus echt niet het einde van de wereld.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
kleine borsten zuipenvoorleven | 16 | 16-05-2010 19:54 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten vs kleine penis .... wat is het ergste ? heyidk | 46 | 14-09-2009 19:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
grote borsten kleine borsten lady of the dark | 84 | 17-07-2002 15:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
kleine borsten Luus'87 | 25 | 09-03-2002 12:19 |