Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2009, 02:37
Dreadful
Dreadful is offline
Ik heb hier best wel problemen mee. Ik ben heel onzeker erover, en hou daarom altijd mijn bh aan bij intieme momenten. Ik ben nog niet uitgegroeid, maar toch blijf ik ermee zitten.

Dus een vraag.. als hier jongens zijn.. guys.. wat vinden jullie van meiden met kleine borsten? ( lees: cup A )

ps: ik weet niet 100% zeker of ik in het goede subforum zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2009, 08:45
WolterB
WolterB is offline
Dit kan idd beter op lichaam & gezondheid.

ot:
Ik vind kleine borsten echt geen probleem
Oud 01-08-2009, 09:38
GroeneDag
GroeneDag is offline
Nee, voor mij hoeven het ook geen C's of hoger te zijn. Zolang het meisje zelf maar meevalt
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 11:26
arPos
arPos is offline
wat ik van kleine tetten vind?

preferabel.
Oud 01-08-2009, 11:31
Verwijderd
Ik heb ook kleine borsten, en volgens mij heeft geen enkele jongen daar ooit een probleem van gemaakt. Ik kan er zelf ook niet echt mee zitten; je kan er toch niet makkelijk iets aan veranderen. Jammer dan.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 11:42
Verwijderd
Zelfs jongens die op grote borsten vallen, zouden waarschijnlijk die bh liever uit zien.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 15:13
remy476
remy476 is offline
De BH aan laten, dat is pas een afknapper. Gewoon uitdoen, en als je vriend (?) er problemen mee heeft is hij het niet waard. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Oud 01-08-2009, 15:40
Verwijderd
Cup A is natuurlijk wel te klein, maar als je genoeg andere dingen hebt om te compenseren is het niet zo'n probleem. Gezicht is belangrijker, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Cup A is natuurlijk wel te klein, maar als je genoeg andere dingen hebt om te compenseren is het niet zo'n probleem. Gezicht is belangrijker, bijvoorbeeld.
Natuurlijk te klein? For your taste, maybe. Je kunt niet stellen dat iets per definitie te klein is, vind ik. Verder heb je wel gelijk. Er zijn belangrijkere dingen.

Maak je niet te druk, meid. Je geeft zelf al aan dat je nog niet uitgegroeid bent, dus er kan nog van alles gebeuren. Overigens, als een jongen je puur op je borsten zou afwijzen, dan wil toch niets met die gast te maken hebben?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk te klein? For your taste, maybe. Je kunt niet stellen dat iets per definitie te klein is, vind ik. Verder heb je wel gelijk. Er zijn belangrijkere dingen.

Maak je niet te druk, meid. Je geeft zelf al aan dat je nog niet uitgegroeid bent, dus er kan nog van alles gebeuren. Overigens, als een jongen je puur op je borsten zou afwijzen, dan wil toch niets met die gast te maken hebben?
In het algemeen zit er erg weinig variatie in de "smaak" van heteroseksuele mannen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 22:30
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Zoals verschillenden al hebben gezegd, als 'n jongen afknapt op je borsten, is hij jou niet waard. In een relatie vind ik persoonlijk het innerlijk belangrijker dan het uiterlijk. Natuurlijk is het mooi meegenomen als het uiterlijk mooi is, maar dat hoeft echt niet per se aan je borsten te liggen, dus maak je niet druk. Als een jongen echt van je houdt, knapt hij hier echt niet op af
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 22:50
arPos
arPos is offline
Citaat:
Zoals verschillenden al hebben gezegd, als 'n jongen afknapt op je borsten, is hij jou niet waard.
hmm, ik heb toch echt moeite met alles boven C echt mooi vinden.
Oud 01-08-2009, 22:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
In het algemeen zit er erg weinig variatie in de "smaak" van heteroseksuele mannen.
Laatst bij zo'n eh.. Man/Vrouw (of zo?) programma vond maar 1% van de mannen die daar waren (het waren er 100 in totaal) dat ze (of nou ja "hij" in dit geval) het liefst kleine borsten hadden.. dus dan moet het wel waar zijn!*grinnik*

Ontopic: Meid, maak je niet druk. En wat Sarah zegt is ongetwijfeld waar.
Oud 01-08-2009, 22:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hmm, ik heb toch echt moeite met alles boven C echt mooi vinden.
Da's toch niet erg? Dan ben je ons (C+'ers) gewoon niet waard
Oud 01-08-2009, 23:32
Dreadful
Dreadful is offline
Citaat:
voor mij maakt het niet uit, ik ben meer een billen man
Haha dat is mooi, want die heb ik wel XD
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 10:08
PatoLoco
PatoLoco is offline
Citaat:
Laatst bij zo'n eh.. Man/Vrouw (of zo?) programma vond maar 1% van de mannen die daar waren (het waren er 100 in totaal) dat ze (of nou ja "hij" in dit geval) het liefst kleine borsten hadden.. dus dan moet het wel waar zijn!*grinnik*
Wat'n idiote 'poll' is dat ook... Ik heb ook niet liefst een vrouw met kleine borsten maar ik vind kleine borsten meestal wel minstens even aantrekkelijk als middel/grote borsten. Beetje idiote vraagstelling, vind ik aangezien er meteen verondersteld wordt dat je een voorkeur hebt qua grootte.

Ik heb echt geen voorkeur en heb al gemerkt dat de meeste mannen die ik ken hetzelfde denken.

In mijn ogen kunnen zowel kleine als grote borsten (niet) mooi zijn. 't Is natuurlijk 'n beetje afhankelijk van proporties enzo.

Oh well, kleine borsten kunnen heel mooi zijn

edit: en dat van die billen klopt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 10:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat'n idiote 'poll' is dat ook... Ik heb ook niet liefst een vrouw met kleine borsten maar ik vind kleine borsten meestal wel minstens even aantrekkelijk als middel/grote borsten. Beetje idiote vraagstelling, vind ik aangezien er meteen verondersteld wordt dat je een voorkeur hebt qua grootte.
Het werd veel erger. De poll voor de mannen was: Wat vind jij de ideale borstgrootte:
1) Groot
2) Handjevol
3) Klein

De poll voor de vrouwen was; Wat vind jij de ideale penisgrootte:
1) Groot
2) Middelmaat
3) Klein
4) Doet er niet toe als-ie het maar doet

Echt he.. wat verwacht je dan
Oud 02-08-2009, 12:23
Sjembekshine
Sjembekshine is offline
Citaat:
Haha dat is mooi, want die heb ik wel XD
ik geloof het niet! laat zien
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 16:43
Verwijderd
Eh. Als een jongen daar alleen voor gaat, is hij je niet waard, klaar... Ik vind het gewoon mooi meegenomen als een meisje grotere borsten heeft, maar daar ga ik echt niet alleen voor. Persoonlijkheid heb je uiteindelijk toch meer aan en dan duurt je relatie ook langer.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 21:12
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Herhaling op eerdere topics.

Ik zal mijn commentaar herhalen: Keira Knightley is volgens mij erg gewild in de filmwereld en die heeft volgens mij nooit borsten gehad. Dit doet echter niet onder voor haar schoonheid.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 10:34
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Herhaling op eerdere topics.

Ik zal mijn commentaar herhalen: Keira Knightley is volgens mij erg gewild in de filmwereld en die heeft volgens mij nooit borsten gehad. Dit doet echter niet onder voor haar schoonheid.
Inderdaad, die is nogal plat ja. Voor POTC hadden ze boezemmake-up gebruikt omdat ze steeds de korsetten in moest (boezemmake-up: techniek om zonder operatie de borsten groter te laten lijken, uit de Marilyn Monroe-tijd). En toch ziet ze er heel goed uit.

Ikzelf heb cup A en heb er geen probleem mee. Ik zou het afschuwelijk vinden als een jongen alleen op je zou vallen vanwege je tieten.
Oud 03-08-2009, 11:23
Lychee
Lychee is offline
Modellen hebben ook altijd kleine borsten
Oud 03-08-2009, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Modellen hebben ook altijd kleine borsten
Modellen worden ook niet door hetero mannen uitgekozen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 18:20
simpleasy
simpleasy is offline
Citaat:
idd, ik vind modellen meestal lelijk xD

OT; als je nog in de groei bent zou ik mij daar geen zorgen over maken, als je vriend klaagt dan moet hij het maar ergens anders gaan zoeken vind ik ;p
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 00:38
Verwijderd
ik vind borsten op zich niet zo boeiend, zeker niet wanneer ik je verder leuk/interessant/sexy/geil vind..mannen hebben altijd zoveel babbels, maar het valt allemaal best mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2009, 00:40
Verwijderd
Citaat:
maar doorgaans toch echt wel mooi gevonden door....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 20:41
Verwijderd
Meid, ik wou dat ik kleine borsten had. Zo heeft iedereen wel iets. Je zegt zelf al dat je niet bent uitgegroeid, dus wie weet wat er nog kan gebeuren! (Aankomen, pilgebruik, enz)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 21:13
Verwijderd
Ik draag niet eens een BH, dat heeft geen enkel nut bij mij aangezien ik zo goed als plat ben en er absoluut niks kan hangen. Soms ben ik er onzeker over, vooral omdat er wel eens stomme opmerkingen over gemaakt worden en ik qua kleding bepaalde dingen echt niet kan hebben. Persoonlijk vind ik het niet lelijk, soms zelfs mooier, zolang het bij iemands lichaamsbouw past. De mijne zijn gewoon lief en klein en ik zou het enorm oppervlakkig vinden als iemand me vanwege mijn borstformaat niet zou willen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 12:50
Verwijderd
Citaat:
maar doorgaans toch echt wel mooi gevonden door....
Ze hebben meestal een mooi gezicht en een lelijk lichaam.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 22:36
ILUsion
ILUsion is offline
Het maakt over het algemeen niet veel uit, voor mij maakt de cupgrootte ook niet veel uit, zoals met penissen: het is niet de grootte die telt, maar wat je ermee doet.

Kleed je naar je lichaam, dat is veel aantrekkelijker dan uitdagend gekleed gaan (als je grote borsten hebt bv.). Zoals ook al tien keer gezegd: als iemand je laat staan voor je borsten, is die je niet waard (en zou dat toch na een tijdje mislopen, om een of andere kleinigheid).
Oud 09-08-2009, 22:55
Sherlock
Sherlock is offline
Ik vind zon beetje alles goed als het maar niet compleet plat is
Oud 09-08-2009, 22:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook cup a en mijn vriendje maakt daar ook geen probleem van Waarom zou 'ie het wel doen.
Oud 09-08-2009, 23:03
Sherlock
Sherlock is offline
Omdat sommige mannen daar heel erg op afknappen kleine borsten maar die zijn denk ik tog wel in de minderheid
Oud 10-08-2009, 00:33
metalheadje
metalheadje is offline
kijk ik vin het helemaal nie erg hoor zelf ben ik nie echt een van de mooiste en ik zit er nie mee in wees gewoon lkkr jezelf dan valt het zo wel op zn plek ik bedoel maar ik ken genoeg mensen met het zelfde probleem je bent daarin niet alleen maar goed dit is echt niks waarvoor jij je moet schamen ik bedoel maar ik ben zelf ook niet al te truts op mijn lichaam maar het boeit me eigluk nie zo zeer as ik mezelf maar kan zijn ^^ als je da nou probeert komt t vast goe
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 16:06
Changshan
Changshan is offline
Ik val vaak op iemand met kleine borsten, het heeft ook wel iets schattigs... en ze gaan ook nog eens minder snel hangen. Doorgaans mooier dus.
Oud 17-08-2009, 14:52
Verwijderd
Ligt aan het type.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 19:57
Silo
Silo is offline
Ik heb 70A en ik heb er totaal geen problemen mee, ik vind het zelfs goed bij me passen! Ik heb een heel fijn gezichtje, kleine handjes en ben gewoon heel rank gebouwd, dus wanneer ik grote borsten zou hebben, zou het totaal niet natuurlijk lijken! :-o En als het een jongen niet bevalt heeft hij pech gehad...
(Nadeel is wel dat ik niet zoveel BH-keuze heb :-P)

Dus meis, het maakt totaal niet uit hoe groot je borsten zijn en je bent zeker niet lelijker dan meiden met een C+ cup...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 11:39
kv-user
kv-user is offline
Idd, meiden met kleinere borsten vind ik persoonlijker meestal veel aantrekkelijker, en das niet alleen vanwege de kleine borsten :-P
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Dus meis, het maakt totaal niet uit hoe groot je borsten zijn en je bent zeker niet lelijker dan meiden met een C+ cup...
Ik denk ook helemaal niet dat borsten (klein of groot) iets te maken hebben met 'lelijk' of 'knap' zijn. Zo kan iemand met heel mooie borsten nog steeds gigantisch lelijk zijn. En als jij gewoon een mooi gezicht hebt, een goed postuur en een mooie uitstraling, dan wordt je echt niet 'lelijk' gevonden vanwege je borsten, welke grootte je ook hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 18:43
marrel
marrel is offline
Ik heb ook kleine borsten en er is nog geen man geweest die me heeft gezegt dat hij het een probleem vond. Misschien dat als je echt gaat keuren op wel/niet mooi dat een man eerder iemand met grote borsten uit zal zoeken maar uiteindelijk maakt het niet uit. Schaam jezelf er niet voor, straal wat zelfvertrouwen uit en gooi die bh aan de kant, dan komt het echt wel goed.
Oud 19-08-2009, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk ook helemaal niet dat borsten (klein of groot) iets te maken hebben met 'lelijk' of 'knap' zijn.
natuurlijk wel
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 21:42
olijke otter
olijke otter is offline
ik vind dat ze afgeschaft moeten worden
Oud 20-08-2009, 00:06
Verwijderd
Citaat:
natuurlijk wel
Ik denk dat borsten een mooi persoon mooier kunnen maken. Maar het lijkt me onzin om te zeggen dat borsten alleen een persoon lelijk kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat borsten een mooi persoon mooier kunnen maken. Maar het lijkt me onzin om te zeggen dat borsten alleen een persoon lelijk kunnen maken.
Dus is het onzin wat je zegt en hebben borsten (uiteraard) wel iets te maken met je uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Dus is het onzin wat je zegt en hebben borsten (uiteraard) wel iets te maken met je uiterlijk.
Welja, natuurlijk hebben borsten iets te maken met je uiterlijk, ze zijn er namelijk een deel van. Mijn punt is gewoon dat 'borsten' niet de factor zijn die iemand wel of niet knap maakt.

Als je verder helemaal perfect mooit bent (is ook subjectief natuurlijk, but you catch my drift) dan maken alléén de borsten je natuurlijk niet lelijk. En als je strontlelijk bent, dan kun je nog zulke mooie borsten hebben, maar dat maakt dan ook geen flikker meer uit.

Borsten maken de schoonheid niet, borsten zijn een 'addition'. Gezicht bijvoorbeeld is veel belangrijker.

Edit: Maar ik kan er ook geheel naast zitten, ik ben namelijk geen man en ik val niet op vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 11:03
Rationeel
Rationeel is offline
kleine borsten, grote borsten - tomatoe, tomato
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Welja, natuurlijk hebben borsten iets te maken met je uiterlijk, ze zijn er namelijk een deel van. Mijn punt is gewoon dat 'borsten' niet de factor zijn die iemand wel of niet knap maakt.

Als je verder helemaal perfect mooit bent (is ook subjectief natuurlijk, but you catch my drift) dan maken alléén de borsten je natuurlijk niet lelijk. En als je strontlelijk bent, dan kun je nog zulke mooie borsten hebben, maar dat maakt dan ook geen flikker meer uit.

Borsten maken de schoonheid niet, borsten zijn een 'addition'. Gezicht bijvoorbeeld is veel belangrijker.

Edit: Maar ik kan er ook geheel naast zitten, ik ben namelijk geen man en ik val niet op vrouwen.
Gezicht is inderdaad belangrijker, zoals ik in dit topic ook al aangaf. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand met een mooi gezicht en mooie borsten niet aantrekkelijker is dan iemand met een mooi gezicht en lelijke borsten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Gezicht is inderdaad belangrijker, zoals ik in dit topic ook al aangaf. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand met een mooi gezicht en mooie borsten niet aantrekkelijker is dan iemand met een mooi gezicht en lelijke borsten.
Of course.

Ik denk dat ik een punt wilde maken, haha. Maar ik kan het niet goed onder woorden brengen. De TS moet gewoon niet zo bang zijn, want zelfs als een jongen haar borsten niet echt mooi zou vinden, zou hij haar niet alleen daarom afwijzen (lijkt mij). En als-ie dat toch doet.. Nou ja, des te beter, want zo'n kortzichtige man wil je toch niet (lijkt me).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 21:51
Breg
Breg is offline
Ik heb een grote A/kleine B cup en vind het zelf wel best zo, en heb ook nog nooit het idee gehad dat een jongen me niet zag zitten omdat hij mijn borsten te klein vond.
Een vriendin van mij heeft echt kleine borsten (AA) maar is verder ook behoorlijk slank, en heeft een hardstikke mooi gezicht en heeft verder ook nooit over aandacht te klagen.
Het is dus echt niet het einde van de wereld.
Oud 17-09-2009, 20:36
anoniem delft
anoniem delft is offline
de grote van je borsten is niet belangrijk als de verhouding met je kont en de rest van je lichaam maar klopt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten