Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga nu volgend jaar havo doen?
Ik ga economie en Maatschapij doen. En ik zit in een dilemma? Ik zou het zo graag zo makkelijk mogelijk willen hebben 1ste vraag? Is wiskunde a op havo moelijk?? Een stuk pittiger dan op TL, maar als je alles op tijd af hebt, en niet aarzelt om te vragen, is het echt wel te doen! 2e vraag? Wat is het veiligst om te kiezen?? Spaans of Informatica?? Informatica! Wat is het makkelijkst waar je eigenlijk zeker voor slaagd?? Engels en informatica, mijn eigen mening. zouden jullie alsjeblieft mij vragen willen beantwoorden?? Ik ben ook overgestapt, het is echt WEL te doen, alleen als je niet van huiswerk maken houdt, en van veel theorie moet je 't echt niet doen. Hier moet je je huiswerk namelijk WEL maken, en ze willen motivatie en inzet zien. Succes, en het is best wel leuk! Althans N&G! ![]()
||||
Citaat:
wisA heeft het het grote voordeel tov. wisB dat het minder modules betreft en je dus vooral meer tijd hebt, de onderwerpen gaan zeker in het begin vrij gelijk op. Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik weet niet of je een beetje wiskunde kan, maar ik zou beginnen met wisB, ik vind het niet moeilijk, en je kan altijd overstappen naar wisA als het niet gaat, dat is zeker in de eerste paar maanden niet moeilijk. maar ik zou dit ook aan je leraren vragen, die kennen je waarschijnlijk ook beter.
succes! |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk ga je al de fout in bij ''Wat is het makkelijkst?'' Doe gewoon wat je leuk vind. Iets kan nog zo makkelijk zijn maar ontzettend saai of niet interessant. Als jij talen leuk vind, dan kies je Spaans. Als jij het leuker vind om achter de computer te zitten dan kies je Informatica.
De zwaarte van wiskunde is afhankelijk van het niveau wiskunde (A of B) dat jij hebt gekozen. Ik heb wiskunde A gevolgd, dit is wiskunde in de vorm van verhaaltjes. Wiskunde B is andere wiskunde. Daar krijg je gewoon rijtjes met sommen die je op moet lossen zonder een verhaaltje eromheen! Uiteindelijk ligt het aan je eigen instelling wat je ervan maakt! Succes! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar Wis A is vooral kansberekening en met tabellen en grafieken werken Wis B is vooral algebra (ehm.. ja, dat vind ik persoonlijk wel heel moeilijk), met inhouden werken, goniometrie (cirkel, sinusfuncties) en formules opstellen Op onze school hadden we geen Spaans of Informatica, maar ik weet niet of jij goed talen kan leren? En er zijn geen vakken waar je zeker weten voor slaagt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|