Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil wél iets groots, aangezien ik al veel kamers ga nodig hebben voor mijn doelen. Pc-gamekamer, bureaukamer, bioscoopkamertje... ![]()
|
Ik vind de kubuswoningen in Rotterdam echt prachtig, maar ik zal er nooit gaan wonen (te onpraktisch) maar ik wilde dat toch even gemeld hebben.
Mijn eerste wens is een appartementje met twee kamers (liefst drie, maar zal niet haalbaar zijn) voor lekker op mezelf. Een klein balkonnetje vind ik al goed genoeg, al mag die dan wel het liefst op het zuiden zijn. Later dan dat wil ik graag een ouder huisje, jaren '20 of nog ouder. Ik hou van de sfeer, de ziel die in oude huizen zit en de geluiden. Ik hoop dat zoiets een eerste huis kan worden waarin ik ga samenwonen. Dan is een begane grond en op de eerste verdieping een puntdak bij wijze al voldoende. Tuintje, make me happy. Uiteindelijk wil ik wel graag een ouder, vrijstaand huis, maar of dat haalbaar is weet ik niet. We'll see! Of een mooi oud grachtenpand in het centrum van Dordrecht is ook een van mijn dromen. |
![]() |
|
![]() |
Mijn ideale woning...
Eens even denken. Het hoeft voor mij niet echt mega groot te zijn, ik hou niet zo van loze ruimte. Een beetje ruimte is wel prettig natuurlijk, maar het hoeft voor mij echt geen huis met tig kamers te zijn en een woonkamer van 50m2 is voor mij al echt ruim zat. Wel hou ik van veel licht. Een hoop ramen aan de zuidkant is dan ook een must. Belangrijk is wel dat er een garage is waar meerdere auto's in kunnen. Kunnen m'n bolides (Mini's) lekker binnen slapen. Een zonnige tuin is ook wel heel prettig. Lekker relaxen in de zomer. Het liefst heb ik geen achterburen, maar uitzicht op een park, natuur of boerenland. Maar als de tuin groot en groen genoeg is, zijn achterburen ook niet echt een bezwaar. Ik kan er alleen niet goed tegen als je bij elkaar naar binnen kijkt. De woning moet in een rustige straat liggen, maar het liefst wel dicht bij het centrum van een middelgrote plaats. Eigenlijk zoek ik dus gewoon een grotere woning met garage op de plek waar ik nu woon in mijn kleine 2-kamer appartement. Heerlijk veel groen in de wijk (villawijk, dus grote tuinen met hele oude bomen), een woonkamer met hele grote ramen en een balkon op het zuiden en op 10 minuten lopen van het centrum. Voorlopig helaas niet haalbaar. Een grote woning huren via de woningbouw schiet natuurlijk niet zo op en in m'n eentje iets kopen waar een garage bij zit wordt het ook niet helemaal. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had meer van je verwacht Balance! ![]()
|
Op dit moment ben ik heel tevreden met mijn benedenwoning. Is oudbouw (weet niet precies hoe oud) maar wel goed gerenoveerd dus dubbelglas, centrale verwarming, etc maar wel in oude stijl gehouden. Dat vind ik wel tof.
![]() Ziet er zo uit Overzicht van de hele straat M'n huisje (alleen begane grond) Later als ik met m'n vriend aan kinderen toe ben en we allebei wat meer verdienen zou ik wel graag een eengezinswoning willen, rijtjeshuis of hoekhuis ofzo. Of twee onder een kap. Met een tuintje vind ik wel tof. En dan mag het best een nieuwbouwhuis zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou, ooit als ik rijk ben, een groot alleenstaand huis willen met een hele grote tuin eromheen, met een vijver met vissen enzo =P. Maar dan wel een houten huis, dat het er een beetje oud uitziet.. met een verranda
![]() Maar wat ook wel cool is, is juist zo een extreem modern huis, met heel veel glas.. Alleen dan moet je ook niet al te dicht op je buren wonen.. =/ Met dakterras, en een binnenzwembad ![]() Maar ik zou ook wel blij zijn met een appartementje in een leuke stad, met een badkamer, slaapkamer, woonkamer en keuken ![]()
|
Verwijderd
|
voor mezelf op dit moment zie ik een appartementje voor mijzelf en een toekomstig lief in een stad wel zitten. Want veel ruimte wil ik (nog) niet. Maar waar ik van kan dromen is een oud huis. Een vroegere vriendin van mij woonde in een zusterhuis aan een kerk en dat was fantastisch oud en gezellig. En de tante van een vriend van mij bezit een huisje in het Brabantse met een plaats met wat kleine schuurtjes en zoveel knusheid met de achtertuin aan het bos, een oude keuken en waar elke zondag de hele godganse familie in de keuken komt zitten koffie drinken en taart eten. Als mijn huis zoiets verdraagt en uitstraalt, ben ik gelukkig. Maar voorlopig mag het absoluut niet groot zijn.
|
![]() |
|
Ik denk dat ik maar met Nattigheid moet gaan wonen want dat is ook precies wat ik wil
![]() Ik houd van oude huizen met tuinen vol doorkijkjes, rozen en appelbomen maar op het moment zou ik juist heel blij zijn met een sfeervol klein appartementje in "mijn" (brabantse) stad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |