![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Meer ontopic: mijn moeder heeft bekend ooit eens kattenvoer te hebben gegeten (onder het mom van 'ik wil weten wat ik mijn kat voorschotel') en zij heeft er niets aan overgehouden, dus jij zal het ook wel kunnen eten. Het is uiteindelijk gewoon vlees, vis en groente, ze stoppen er heus geen hondsdolle ratten in. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een vriend had ooit een feestje georganiseerd bij hem thuis en had o.a. pasta klaargemaakt met vanalles erin. Bleek later dat hij er Whiskas in had gedaan om eens goed te lachen. Gelukkig had ik er niet van gegeten, maar degene die er wel van op hadden, hebben op het moment zelf niets verdachts gemerkt en vonden het ook lekker (en niemand is daarna ziek geworden ofzo).
|
![]() |
|
katten voer is niet slecht voor mensen maar ook niet goed er zitten niet de juiste voedingsstoffen in,
dit mag ook niet slecht wezen er word hier rekening gehouden met de OOPS factor houd in dat mensen dit per ongeluk ook kan eten of gewoon om te kijken hoe het smaakt over het vlees mensen hebben het hier over slacht afval is niet waar slacht afval word wel verwerkt in eten voor dieren maar dat zijn boerderij dieren varkens, koeien, enz het vlees dat ze voor katten en honden gebruiken is spuitvlees spuitvlees :even voor de duidelijkheid is vlees dat niet makelijk van de botten af komt en wordt er dus afgespoten conclusie : veilig, maar de meeste mensen eten het niet om dat het vies smaakt
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiwater Park #671 Verwijderd | 500 | 16-08-2009 23:52 | |
De Kantine |
Vandaag knipte ik een muis in twee, maar die saaide ik toen mooi weer aan elkaar #205 Verwijderd | 500 | 16-05-2008 14:04 | |
De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 13:18 | |
Flora & Fauna |
Hoe slecht is kattenvoer voor konijnen? Bloem | 30 | 20-11-2006 14:13 | |
De Kantine |
Als je voor een dag een dier zou kunnen zijn, wat voor dier zou je dan kiezen? GeritoDM | 48 | 27-06-2003 14:19 |