Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2009, 20:28
Verwijderd
Hallo lief beheer.

Is het een idee om clones niet gewoon ook aan de banlist toe te voegen? En het sowieso iets consequenter bij te houden. Want ik weet nu niet of de Fotograaf een nieuwe of een terugkerende debiel was.

Groetjes.

Bier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2009, 20:41
Verwijderd
Nee, dan krijg je alsnog een soort 'erelijst'-idee en dat willen we juist tegengaan. Op het moment worden voor zover ik kan zien alle bans gewoon openbaar gemaakt, behalve dus clones.
Ergo: Ban niet openbaar -> clone.

Groetjes,

Wijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 18:35
Verwijderd
Hallo lief beheer,

Waarom reageert het gepeupel?

Groetjes,

Tieten.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 19:13
M@rco
M@rco is offline
Consequent bijgehouden wordt het voor zover ik kan zien zeker wel, ook al omdat het min of meer automatisch gaat (je moet er expliciet voor kiezen om een ban níet in de lijst op te nemen, dat doe ik zelf eigenlijk alleen bij onboeiende zaken als spambots).

Ik zou het geen probleem vinden om clones ook in de lijst te zetten, maar geen idee wat anderen daarvan vinden en of er misschien zwaarwegende bezwaren tegen zijn (waarom iemand in een 'erelijst' van gebande mensen zou willen staan zou ik persoonlijk niet weten, maar misschien bestaan zulke mensen wel).
Oud 17-08-2009, 21:32
Wammus
Wammus is offline
Ik zet zelf ook elke ban in de lijst. Ik zie ook niet echt een bezwaar om clones op te nemen in de lijst. Een erelijst op het forum zie ik ook niet zo snel ontstaan. Die valt wat mij betreft onder de noemer praten over gebande leden dus mocht die ontstaan kan daar prima tegen opgetreden worden.
Oud 17-08-2009, 22:51
Verwijderd
Het argument van erelijst zie ik ook niet zo snel eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 22:53
Verwijderd
Kijk, de banlist haalt een heleboel onduidelijkheid weg. Maar waarom wordt De_fotograaf nou bijvoorbeeld geband? Er zullen vast wel 1 of 2 lutsers zijn die het weten maar de overgrote meerderheid weet het niet en gaat daar (lekker achter jullie ruggen om ) over lopen speculasen.

M.a.w.; Het is incompleet zo.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 22:59
Verwijderd
Och, er wordt toch wel over gespeculaast
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 07:12
Ieke
Ieke is offline
Dan staat er clone. En dan?
Oud 18-08-2009, 11:10
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dan staat er clone. En dan?
Kan er gespeculeerd worden van wie het een clone zal zijn. Schiet je nog niets mee op
Oud 18-08-2009, 11:27
M@rco
M@rco is offline
Maar dan weten mensen wel dat het een clone is. Wat dat betreft neemt het een stukje onduidelijkheid weg.
Oud 18-08-2009, 12:05
Verwijderd
Tsja, nu is het net zo onduidelijk. Als het er niet tussen staat is het een clone. Ik zie de toegevoegde waarde niet echt tbh.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 14:10
Verwijderd
M@rco weet alles.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 08:26
Verwijderd
En als je niet merkt dat iemand geband is dan? Dan weet je nog niet dat het een clone is. Dussssssssssssssss.

Gewoon doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten