![]() |
|
![]() |
Beste Scholieren,
Wij zijn twee studenten aan de Hogeschool van Amsterdam en volgen de opleiding Information Engineering. Op dit moment zitten wij in ons laatste jaar waarvoor we bezig zijn met een onderzoek. Dit onderzoek gaat over downloaden, waarbij de meeste aandacht wordt gericht op het gedrag rond legaal en illegaal downloaden. Voor dit onderzoek hebben wij wat vragen aan jullie. Deze vragen stellen wij door middel van een enquête. Wij zouden jullie willen vragen deze enquête naar waarheid in te vullen, dit duurt maar een paar minuten en is volledig anoniem. De enquête is te vinden op http://www.pimko.nl/enquete Alvast bedankt, Stephan en Pim |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat jullie veel nuttigs uit jullie enquête zullen kunnen halen. Door de vraagstelling is het nogal voorspelbaar wat voor uitkomst hij zal bieden, het is meer het herkauwen van bekende informatie dan echt onderzoek doen. Als ik jullie doel ongeveer goed geraden heb, dan.
Voeg op z'n minst een 'het maakt mij niets uit'-optie toe aan je vragen, zodat je mensen niet dwingt om te kiezen tussen 'ik wil meer legale downloads' en 'ik wil minder legale downloads'. Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit hoeveel legale downloads er zijn, want de tijd waarin je zoiets er nog doorheen kon jagen is voorbij. Tien jaar geleden was er nog markt voor legaal downloaden, inmiddels zal het de meeste mensen niets boeien of er legale downloads zijn of niet, want ze downloaden al illegaal. En als ze ergens voor willen betalen, dan kopen ze wel de DVD. En verder, kijk deze lezing. Het is niet saai, beloofd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Onderzoek over downloadgedrag Pere7 | 15 | 21-02-2016 21:41 | |
Muziek |
Onderzoek naar het downloaden van muziek Zijlmans | 11 | 19-07-2013 18:43 | |
Films, TV & Radio |
Onderzoek naar het kopen en huren van films en series op dvd. TB88 | 10 | 13-04-2013 00:34 | |
Muziek |
Onderzoek naar downloaden van muziek Sjoerd2000 | 2 | 29-03-2012 15:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Films, TV & Radio |
Films downloaden Swerty | 51 | 25-11-2004 15:21 |