Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2009, 14:25
Issun
Issun is offline
Hiep hoera, ik heb een vriendin! Ik ben laatst voor het eerst bij haar thuis geweest (we wonen niet in dezelfde buurt, dus ik kan haar niet elke week zien, maar dat even terzijde). Het was heel leuk en gezellig allemaal, nog leuker dan ik had gedacht zelfs.
De dag daarna vroeg een vriendin van mij of we al hadden gezoend, nee, dat hadden we niet. En ik zou het haar vertellen als we het wel hadden gedaan.
Om een lang verhaal kort te maken: hoe begin je erover? Over zoenen? Het is niet zo dat ik me gedwongen voel door die vriendin van me, maar ik wil het natuurlijk wel een keer proberen. En ik heb dus géén idee hoe zoiets gaat. Nu gaan mensen vast zeggen dat dat allemaal vanzelf gaat, en dat is waarschijnlijk ook zo maar ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, bij dat 'vanzelf gaan'. Of is het dan toch de bedoeling dat ik gewoon tegen haar zeg: 'Hee, zoenen?'. Dat lijkt me in ieder geval niet.

Hoe ging dat bij jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2009, 14:42
Verwijderd
Errr, stiekem toch wel vanzelf. Ik zou zeggen, laat het gewoon over je heen komen, blijf rustig . Het is niet zo van, hey, zoenen?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 14:55
Verwijderd
Nee ik zou het niet gewoon vragen als ik jou was
Ik neem aan dat ze ongeveer van jouw leeftijd is, zo'n 13-16 jaar? Dan wil ze vast ook wel zoenen, dus je hoeft er niet van te voren over te praten. Het makkelijkst is om als jullie zitten te praten of tv zitten te kijken, tegen haar aan te gaan zitten en een arm om haar heen te doen. En dan een kus op haar mond geven. Als ze meedoet kun je dan voorzichtig je tong erbij gebruiken. En vanaf daar gaat het sowieso wel vanzelf
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 15:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het gaat vanzelf
Op een bepaald moment zit je dicht bij elkaar (zoals bijvoorbeeld samen op de bank) en dan voel je de spanning. Dan kijk je allebei naar elkaar en gaan jullie hoofden vanzelf naar elkaar toe. Voila, jullie zoenen
Oud 15-09-2009, 16:21
{*just me*}
{*just me*} is offline
.

Laatst gewijzigd op 12-06-2010 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 16:33
DmCraanen
DmCraanen is offline
Waarom doet zoenen altijd smak? O_o ik heb bij smak toch altijd meer het gevoel dat er iets van 10hoog flikkert en uit elkaar spat op de grond...

beter geluid dan Smak weet ik echter ook niet... maar smak is echt gewoon raar XD
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 18:53
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ga in ieder geval niet van te voren met haar afspreken: 'De volgende keer dat we samen zijn gaan we zoenen'. Dat is 'n gigantische afknapper (ik heb het ooit meegemaakt ). Het mooiste is als het vanzelf gebeurt. Zoiets moet ontstaan, vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 19:42
Issun
Issun is offline
We hebben op onze eerste 'date' elkaar wel heel romantisch aangekeken, dus wie weet gaat het de volgende keer nog verder. ^^
Bedankt voor alle reacties trouwens, ik snap het nu beter.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 19:48
Verwijderd
Dat "romantisch aankijken" is zo'n moment waarop je dat zou kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 22:51
Myuki
Myuki is offline
Het is voor een zoen natuurlijk handig als je dicht bij elkaar bent, dus dat is de eerste stap. Je hoeft niet vanaf een meter afstand allebei al je mond open te doen waarna je op je doel afgaat... Begin bijvoorbeeld met een knuffel, waarna je een kusje geeft en dan merk je vanzelf wel of er meer dan een kusje inzit.
Oud 16-09-2009, 11:29
Verwijderd
ik zou het niet over een vriendin hebben als je nog niet gezoend hebt, maareh tsja je voelt vanzelf wanneer het zou kunnen, nu nog durven om het daadwerkelijk te doen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 13:31
Issun
Issun is offline
Citaat:
nu nog durven om het daadwerkelijk te doen.
Dat is inderdaad het belangrijkste voor mij...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 13:46
Verwijderd
Citaat:
ik zou het niet over een vriendin hebben als je nog niet gezoend hebt, .
Hij is 15, kom op. Laat ze rustig aftasten.

De beste tips zijn al gegeven, doe gewoon rustig aan en ga het zeker niet vragen.
En laat je het weten als het gelukt is ?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 14:39
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Waarschijnlijk is het voor haar ook de eerste keer, dus je kunt het niet verpesten omdat ze geen vergelijkingsmateriaal heeft! En de spanning die bij de eerste zoen komt kijken, maakt het alleen maar extra leuk en lekker!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 15:50
Issun
Issun is offline
Bedankt voor alle reacties! Ik denk dat het allemaal nog wel goed komt, vorig weekend was eigenlijk de eerste keer dat we elkaar weer zagen sinds het 'officieel' is, dus toen was het nog wel een beetje wennen en zo. Ik heb er vertrouwen in.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 20:21
Verwijderd
Citaat:
komt wel goed pik ze vind het leuk om met je samen te zijn en jullie hebben officieel al wat, dat geeft toch eigenlijk stiekem al een beetje aan dat zij het ook wil!?

gewoon zorgen dat de stemming goed is en dat je langzaam maar zeker heel dicht bij haar in de buurt komt, dan gaat de rest vanzelf
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 02:33
Verwijderd
Citaat:
komt wel goed pik ze vind het leuk om met je samen te zijn en jullie hebben officieel al wat, dat geeft toch eigenlijk stiekem al een beetje aan dat zij het ook wil!?

gewoon zorgen dat de stemming goed is en dat je langzaam maar zeker heel dicht bij haar in de buurt komt, dan gaat de rest vanzelf
"Derail and crash"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 18:36
fazhionista
fazhionista is offline
haha, niet gaan vragen of ze met je wilt zoenen, gewoon DOEN !
Oud 17-09-2009, 18:41
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
haha, niet gaan vragen of ze met je wilt zoenen, gewoon DOEN !
en als je het dan toch wil vragen, doe het niet, maar zeg "ik wil met je zoenen"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 21:59
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
ik dwong het af
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 22:29
Verwijderd
Tegen mij werd gezegd: ''gaan we nou nog zoenen of wat?'' Het werkte wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten