Advertentie | |
|
![]() |
|
En gesprek hoeft eigenlijk nooit stil te vallen. In een gesprek praat en luister je ombeurten. Precies! Praat en luister! Ik snap dat het voor de meeste jongens moeilijk is maar probeer gewoon goed te luisteren. Als je dat goed doet heb je altijd wel een paar onderwerpen om over te praten. Bijvoorbeeld: ''Vorig weekend hebben we met vriendinnen een film gekeken'' Zo. Onderwerpen zat. Welke film? Was de film goed? Ga je vaker weg met vriendinnen? En voor je het weet heb je weer een vlot gesprek aan de gang!
Belangrijk is ook dat het een dialoog moet zijn. Dus beide spreken en luisteren evenveel. Probeer niet te veel over jezelf te praten maar toch meer met haar mee praten als je begrijpt wat ik bedoel. Verder is het belangrijk dat je altijd over leuke positieve dingen praat! Dus vakantie, uitgaan, muziek en kleding zijn veilige keuzes waar je uren over kunt kletsen! En mocht het dat toch onverhoopt stil vallen. Wees relax. Strek je eens chill uit en kijk haar aan met een guitige glimlach. Wees altijd zelfverzekerd! Ik hoop dat je er iets aan hebt! ;-)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vind je een nieuw persoon om verliefd op te wezen. Rikje18 | 16 | 28-06-2012 20:40 | |
Liefde & Relatie |
Het uitgaan een beetje kwijt.. passive017 | 18 | 30-10-2007 19:09 | |
Liefde & Relatie |
Andere meisjes Bl0ndje | 22 | 04-08-2007 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
ARTistiek |
Een nieuw verhaal van mij: ik noem het maar Contact Anne | 9 | 01-11-2001 14:50 |