Okee, vandaag was ik bij iemand op bezoek en het was daar een enorme teringzooi. Toen ik daar iets van zei zei die vent dat hij alles aan het verkopen was. Ik heb toen eens rondgekeken maar het was allemaal kapotte troep, ouwe stereo, meubels en zo.
Maar..... in een doos zat een heel compleet servies Royal Knight Traditional Dinnerware uit Staffordshire England. Ik heb er een beetje verstand van en ik heb alle borden en kop/schotels bekeken. Een kop en schotel kost tegen de $ 50, een bord $ 30. Het was het servies van opa en oma geweest (die waren kennelijk overleden). Voor de hele doos wil hij maar $ 100 hebben!

Het was maar vier keer gebruikt. Van alles is 10 stuks. Ik vroeg om certificaten of aankoopbewijzen maar die had hij niet.
In deze tijd zal een oud servies niet zo snel verkopen (ik vind dit oerlelijk anders had ik het zelf gehouden). Maar ik twijfel wel gruwelijk nu of ik het zal kopen. Honderd bucks is niet veel en ik heb toch zo'n gevoel dat er zich wel iemand aandient over een paar jaar als de economie wat beter is. Maar ja, ik kan de honderd dollar ook wel ergens anders voor gebruiken.
Mwah nu weet ik dus eigenlijk niet wat ik moet doen.