Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij had een relatie met een vrouw (Natascha McElhone) met wie hij een dochter heeft. Die wonen samen bij de nieuwe liefde van de vrouw en zijn 16-jarige dochter. Hij heeft nog steeds gevoelens voor zijn ex maar neukt er ondertussen op los. Al dan niet stoned en/of dronken. Zijn impressario wil dat hij weer gaat schrijven en probeert vanalles voor hem te regelen terwijl hij zelf ook maar wat aanmoddert met zijn relatie. Ik vind het in ieder geval erg leuk. Lekker deprimerend op bepaalde punten, erg over-the-top lomp en grappig op andere momenten. Spoiler:
Spoiler
Sowieso is het heerlijk om Duchovny als chargrijnige (halfdronken) zak op alles te horen kankeren. Doet me wel een beetje denken aan mezelf, hihi. Goede acteerprestatie van bekende en minder bekende acteurs en actrices. Leuke, vlotte en sterke dialogen. Veel (vrouwelijk) bloot. Hier en daar wat vechten. Veel gezuip en hier en daar wat (voornamelijk soft-) drugsgebruik. Meer info en spoilers: http://en.wikipedia.org/wiki/Californication_(TV_series) |
![]() |
|
Ik heb de reclame ook al erg vaak gezien, en steeds aan het begin lijkt het me wel een aardige serie, totdat dat kind in beeld komt.
Proberen ze haar expres op Emily The Strange te laten lijken of is dat perongeluk? Ik vind het iedergeval een vervelend en raar uitziend iets. En steeds dat stukje 'There's no hair on the vagina, do you think she's ok?'. Dom kind... Maar eh, mr. Duchovny vind ik niet vervelend ofzo.
|||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
deed me een beetje denken aan six feet under maar die serie vond ik wel stukken leuker. maar dat kan ook door het lijkenaspect komen en door die hete hispanic die erin zat. maar californication is wellicht iets wat ik ga volgen omdat ik toch elke avond kijk voor ik ga slapen.
|
gisteren gemist op CC. Maja ik kan niet wachten op vrijdag dus ik heb maar besloten het hele seizoen in zn geheel te downloaden
![]()
||
![]() |
Ik heb de hele serie nog nooit gezien, hoewel ik het wel opvallend vond: een serie die californication heet en het ook nog aandurft om dat peppers nummers in de reclames te draaien.
Vandaag kwam ik dit tegen en ik was dus niet verbaasd. Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook gezeur, het lijkt me moeilijk te bewijzen dat zij de term bedacht hebben en aankomen met 'wij willen alle winst' is natuurlijk absurd.
Maar ja, VS he, daar maak je al kans op miljoenen wanneer je koffie te heet is ofzo ![]() Ik vond de hond (Cat Stevens) ook erg leuk, overigens ![]() Ik ga straks voor ep 7, 8 en de rest ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi ladders en spoedgevallen! #1829 Elin3 | 500 | 28-10-2015 11:42 | |
Muziek |
Single van RHCP emjee | 44 | 05-03-2003 21:57 | |
Muziek |
Voor de gitaristen hier; leuke solo's? Lorelei.tmp | 57 | 29-07-2002 18:58 | |