Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2010, 00:35
Tom DDH
Tom DDH is offline
Heey ik wou even weten of spacecake (brownies met hasj) en drank goed samengaan?
Ik ben zelf iemand die wel een slok op kan, dus gaan veel drank en spacecake wel goed samen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2010, 08:52
MTpower
MTpower is offline
THC i.c.m alcohol kan wel eens verkeerd gaan
Oud 29-06-2010, 12:32
Verwijderd
ja en nee....als je de combi wiet+alcohol goed kunt hebben ga je van spacecake en bier nog harder naar de klote, wat je dan meestal wel fijn vindt. ik zou het de eerste keren in ieder geval niet proberen en zeker niet als je een biertje en een jointje al niet trekt.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 16:32
Verwijderd
Mijn ervaring is = weinig wiet + veel drank of veel wiet + weinig drank gaat goed. Niet veel + veel.

Ik zou het iig niet proberen als het voor de eerste keer is.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 02:48
Verwijderd
veel + veel is gewoon hard naar de klote en dan ligt het maar net aan jezelf of je dat vet vindt of niet
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 09:42
Verwijderd
Ja maar meestal combineert hard naar de klote zich met kotsen, tenminste, zo heb ik het ervaren en heb ik het al bij anderen gezien. Hard naar de klote kan fijn zijn, maar zodra er kotsen bij komt, vind ik het persoonlijk allemaal niet meer zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 00:17
Wammus
Wammus is offline
Een combinatie van alcohol en blowen werkt voor mij prima zo lang ik maar eerst alcohol drink en daarna een joint rook. Het maakt dan weinig uit hoeveel ik drink en blow. Veel + veel gaat op zich wel samen maar wel in deze volgorde. Na een joint veel zuipen gaat voor mij echt goed fout.

Ik heb ook wel eens spacecake gegeten en toen ging het op zich prima om een paar biertjes te drinken. Ik zou me niet helemaal lam gaan zuipen omdat dat inderdaad kan resulteren in hard kotsen maar als je zin hebt in een biertje dan zal daar volgens mij niet heel veel mis aan gaan.
Oud 01-07-2010, 12:00
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Weet niet of het nog iets toevoegt, maar ik vind vaak als ik stoned ben bier juist helemaal niet meer lekker. Dan heb ik veel meer behoefte aan (ijskoud) sap of fris.

Persoonlijk heb ik dan ook geen ervaring met de combinatie alcohol-thc
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 13:57
Toneless
Toneless is offline
Als ik een joint rook heb ik ook geen trek in bier dus dan drink ik er maar 1 of 2. Als je eerst gezopen hebt dan bijvoorbeeld spacecake of een joint rookt kan het aardig hard aankomen. Ik wil dan alleen maar slapen. Geen goed plan dus.
Oud 01-07-2010, 18:37
Tom DDH
Tom DDH is offline
Okee, ik heb uiteindelijk geen spacecake gemaakt omdat mijn "leverancier" later kwam, ik heb eerst lekker wat gedronken en toen een jointje gedaan, zupa chill. Die avond 2 meisjes gezoend haha.
Wat me wel opviel is dat ik geen vreetkick kreeg na dat jointje, ik heb namelijk gehoord dat je suikerspiegel drastisch zak na blowen?...
Ohja btw, ik heb drank en drugs altijd apart gehouden. Of we gaan zuipen of we gaan lekker blowen en ons volproppen met snoep e.d. (van te voren ongelooflijk veel eten halen haha).

Laatst gewijzigd op 01-07-2010 om 18:40. Reden: Tijdsaanduiding vergeten + aanpassing
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten