Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap wel een beetje dat je je zo voelt... Ik heb het ook wel eens gehad.
Bij mij kwam het overduidelijk gewoon omdat ik gewoon nog niet die persoon gevonden had die mijn ex kon overtreffen. Inmiddels heb ik die al gevonden. Ik merk wel dat je die niet zomaar vindt, omdat je te snel mensen af gaat keuren om bepaalde dingen. Mijn vriendin werd pas mijn vriendin nadat ik haal al vrij goed kende, en al een tijdje met haar omging als 'flirt'. Pas toen zag ik hoe leuk ze eigenlijk was. Mijn advies; Je moet mensen wel de kans geven om je vriendin te kunnen worden, als je een muurtje om je heen bouwt door ze keer op keer af te wijzen wordt het niks. Aan de andere kant, je bent bijna 17, zo raar is het niet als je dan geen vriendin hebt. Maar als je er wel naar op zoek bent dan is het natuurlijk ook wel weer lekker om er wel een te hebben. En dat hoeft dan nog niet persé de ware te zijn....
||
Citaat:
Vaak heeft verliefd worden wat meer tijd nodig, dat zie ik ook terug in mijn relaties. Ik moet echt eerst vrienden met iemand zijn, of diegene beter kennen, voordat ik echt verliefd ben en een relatie met die persoon wil ![]()
|
pfff.... op mijn zestiende had ik net mijn eerste vriendje (heb ook geen brugklas/basischool verkering gehad)... en jij hebt er al meerdere gehad.
En je moet sowieso niet zoeken naar de ware. Maar naar iemand waar je je goed bij voelt. Die kan zich dan misschien later ontwikkelen tot een ware. Maar als je op zoek gaat naar de ware dan zul je haar ook niet vinden. Oja, er is niks mis met kieskeurig zijn hoor. Je wil natuurlijk wel iemand die je wil en niet iemand die je maar hebt omdat je zo gauw niks beters kon vinden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je bent 16 en 2 jaar terug was je laatste relatie op de klippen gelopen, en de relatie vóór die relatie was de ware? ik ga er voor het gemak er maar van uit dat je toen ongeveer 13 was, ik durf te gokken dat er in de westerse wereld ongeveer 0,87321% van de getrouwde mensen al samen zijn sinds hun 13e
even verder spoelen je bent nu bijna 17, nog steeds alle fucking tijd van de wereld groetjes |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maak je maar niet druk. De ware, voor zover dat bestaat, komt nog wel.
|
" Ik ben nou ook niet het type dat erg snel op iemand afstapt, want meestal wacht ik met uitgaan bijvoorbeeld, tot er iemand naar mij komt. "
Je bent een man, je moet grijpen wat je wilt hebben. Niks komt zomaar op je schoot liggen.
|
![]() |
|
|