Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2009, 20:00
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Hallo,, ik keek laatst in het intertoys boek en zag dat er een nieuwe professor layton uit is. Ik heb zo'n kaartje voor me ds dus heb ik em er op gezet. Ben nu bezig met puzzel 017 en ik zit vast,, ik kan de langste weg gewoon niet vinden en heb al alle hints gevraagt maar het is niet in het nederlands dus begrijp ik het ook niet helemaal. Heeft misschien iemand ook dit spel en is er wel uitgekomen??

Groetjes ano
Advertentie
Oud 01-09-2009, 23:08
PatoLoco
PatoLoco is offline
Gewoon ff googlen op een walkthrough ofzo!
Oud 02-09-2009, 07:50
Martiño
Martiño is offline
Kijk bijvoorbeeld eens op www.gamefaqs.com.
Oud 02-09-2009, 14:44
Verwijderd
Blijven proberen is ook wel handig, want die puzzel is echt niet moeilijk
Maar goed; hier heb je een walkthrough met het antwoord (even zoeken naar 017 en je vindt 'm wel): http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/938420/52101
Oud 04-09-2009, 11:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Wel apart dat mensen die illegaal spelen toch gewoon geholpen worden hier, zal nintendo europa niet blij van worden!
Oud 08-09-2009, 18:07
Young Predator
Young Predator is offline
Free publicity

Voor Nintendo alleen maar goed hoor
Oud 04-12-2009, 20:44
Snelstar
Snelstar is offline
Citaat:
Hallo,, ik keek laatst in het intertoys boek en zag dat er een nieuwe professor layton uit is. Ik heb zo'n kaartje voor me ds dus heb ik em er op gezet. Ben nu bezig met puzzel 017 en ik zit vast,, ik kan de langste weg gewoon niet vinden en heb al alle hints gevraagt maar het is niet in het nederlands dus begrijp ik het ook niet helemaal. Heeft misschien iemand ook dit spel en is er wel uitgekomen??

Groetjes ano
Je gaat bij die mier omhoog. Daarna naar rechts naar onder helemaal. Dan helemaal naar rechts naar boeven en weer naar links. naar onder en weer naar links. naar boven en naar links. Dan weer naar boven en naar rechts en dan het laatste stukje naar onder rechts en weer naar boven. P.S. ik heb hem uitgespeeld dus ik ken alle puzzels.
Oud 04-12-2009, 23:14
Verwijderd
ik denk dat ze er zo na 3 maanden wel achter is gekomen hoe de vork in de steel zit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten