Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 15:56
crazycat
crazycat is offline
ik zit er aan te denken anabolen te slikken met me fitniss, zodat het alemaal ff wat sneller gaat,

maar als je stopt met anabolen, zullen je spieren dan ook afnemen?

en als je 17 ben, bijna 18, groei je dan nog wel met die hormonen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2010, 16:54
Verwijderd
Het lijkt me dat je dat het best kan vragen aan de trainer die rondloopt door de fitnesshallen.

That being said, het is spuuglelijk en ongetwijfeld ongezond. Waarom zou je zoiets willen?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:42
Outlaw
Outlaw is offline
anabolen werken beter als je ze samen met een fles whisky inneemt
Oud 16-03-2010, 18:14
Pyro Power
Pyro Power is offline
Heb er ook wel eens over na gedacht. Zijn Anabole Steroďden eigelijk wel legaal, en zo ja, waar kun je ze kopen?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 18:33
Henck
Henck is offline
Anabole steroďden zijn echt slecht, zeker op jouw leeftijd. Spiergroei komt met de jaren, je moet niet meteen al denken een hulk te kunnen zijn.

MVG,
'Enck
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 18:57
Scoot
Scoot is offline
Steroďden zijn erg ongezond. Ik zou het -zeker op jouw leeftijd- ten strengste afraden. En inderdaad, waarom zou je het willen... Professionele bodybuilders zullen allicht steroďden gebruiken, maar tenzij dat je ultieme doel is, zou ik het niet doen. :') Het klinkt eerlijk gezegd alsof je een gefrustreerde sporter bent bij wie de spierontwikkeling niet zo opschiet, en dus maar naar middelen grijpt.

Zoals gezegd, spiergroei komt met de jaren. Jouw komende jaren, om precies te zijn. De laatste jaren van de pubertijd van jongemannen staan in het teken van spiergroei.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 09:51
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Als je anabolen neemt vergroot je sowieso de kans op suikerziekte en impotentie. En komt nog eens bij dat zodra je stopt met de kuur en met trainen je spieren als een pudding in elkaar vallen. Terwijl als je je spieren rustig op bouwt deze ook lang zullen blijven ook al stop je met trainen.
Oud 17-03-2010, 19:42
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Al het bovenstaande, plus je reden is bullshit. Als je spieren wilt moet je er voor werken, naar mijn mening zijn anabolen voor opgefokte spierbundels die zonder niet meer verder komen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 20:52
Scoot
Scoot is offline
Spieren zijn ook alleen maar 'aantrekkelijk' en 'mooi', in mijn ogen, omdat ze harde arbeid symboliseren. Als je dan vals speelt, als het ware, is dat wel een beetje belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 00:29
crazycat
crazycat is offline
mwa ik train 2/3 dagen in de week, maarja zomer komt er aan dus ik wou het ff versnellen, maarja als het zo slecht is doe ik het ookniet, train ik maar gewoon wat meer dagen,

daarom checkde ik het ookmaar heir tog, ik had geen ideen van de tegenwerkingen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 20:57
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Spieren zijn ook alleen maar 'aantrekkelijk' en 'mooi', in mijn ogen, omdat ze harde arbeid symboliseren. Als je dan vals speelt, als het ware, is dat wel een beetje belachelijk.
word.

en probeer anders creatine of maca (bevat natuurlijke steroiden), werkte beide prima bij mij voor een paar kilo spiermassa.
Oud 18-03-2010, 22:36
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
mwa ik train 2/3 dagen in de week, maarja zomer komt er aan dus ik wou het ff versnellen, maarja als het zo slecht is doe ik het ookniet, train ik maar gewoon wat meer dagen,

daarom checkde ik het ookmaar heir tog, ik had geen ideen van de tegenwerkingen
Misschien is het een beter idee om je trainingsschema eens kritisch onder de loep te nemen. Ik weet niet wat je nu precies doet maar allicht kan het helpen om eens met een trainer of hoe het dan ook heet bij jou op de sportschool te gaan praten. Kijk daarbij ook eens kritisch naar je voedingsschema en check of je voldoende slaapt.

Daarnaast is het helemaal niet raar dat je spieren zich niet heel snel ontwikkelen. Afgaande op je profielinfo ben je pas 17 en is je lichaam dus nog in de groei. Het zou dus prima kunnen dat je spierontwikkeling nog niet goed op gang is en dat het in de loop der tijd vanzelf goed komt. In ieder geval raad ik je af om aan anabolen te beginnen omdat dat zoals gezegd extreem ongezond is.
Oud 21-03-2010, 20:58
Mephisto
Mephisto is offline
Anabole steroďden zijn bedoeld om het effect van testosteron na te maken. Wat dat betekent is dat je inderdaad spiergroei krijgt, maar het heeft nogal wat vervelende bijeffecten. Zoals hartproblemen en krimpende testikels. Wat je in principe doet is je natuurlijke testosteronproductie overbodig maken dus je lichaam breekt het dan gewoon af; met als gevolg dat je hormoonhuishouding (wat een prima functionerend systeem is) volledig ontspoort met verstrekkende gevolgen. En dat is al helemaal rampzalig als je in de pubertijd zit; de tijd waarin je hormoonhuishouding op volle toeren draait.

Enfin, als je met kleine ballen wilt leven, ga je gang, maar als je een gezond gespierd lichaam wilt zul je er zoals al eerder hier gezegd is hard voor moeten werken.
Oud 24-03-2010, 19:11
something..
something.. is offline
ik zou toch maar bllijvn trainen en dan langzaam sterker worden dan men "testikels" te laten krimpen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten