Advertentie | |
|
![]() |
|
Omdat je maar kort naar het buitenland wil, kan je geen volledige opleiding doen lijkt me. Als je na je mbo nog een hbo opleiding gaat volgen, kun je meestal vrij makkelijk een deel van die opleiding (studie of stage) in het buitenland volgen tegen Nederlands collegegeld.
Een jaar werken in Amerika is denk ik heel lastig omdat je een visum nodig hebt dat niet zo aan iedereen uitgedeeld wordt. Als je dat wil, moet je dus vroeg beginnen met regelen en zorgen dat je daar werk hebt. Op bijv deze sites staat daar informatie over: http://thehague.usembassy.gov/ www.allesamerika.com. Dit forum is ook wel handig: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=40703 Je kunt tuurlijk ook kiezen voor een land waarbij het allemaal wat makkelijker te regelen is, bijv binnen de EU. Laatst gewijzigd op 12-08-2009 om 17:06. |
![]() |
|
www.fulbright.nl Misschien kunnen zij je helpen als je in de VS zou willen studeren.
|
![]() |
Hooi!!
Wil je graag stagelopen in het buitenland en zit je aan Zuid-Afrika te denken? Een land met een indrukwekkende cultuur en een geweldige natuur! Een land waar superveel te leren is. Kijk dan eens op www.khaya.nl ! Hier zijn voor alle studierichtingen stages te vinden in Port Elizabeth of Kaapstad! Op dit moment loop ik nu zelf via dit bedrijf stage, en het is echt een supertijd! Ze organiseren alles voor je: van stageplek, tot accommodatie, tot leuke tours in de weekenden! Echte aanrader dus.. Wil je liever vrijwilligerswerk gaan doen, kijk dan eens op www.khayavrijwilliger.nl ! Succes!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #165 Heksjuh | 487 | 24-09-2011 16:40 | |
Studeren |
Technische bedrijfskunde - HBO of Universiteit oliesjeik | 3 | 04-11-2009 13:00 | |
Algemene schoolzaken |
Een jaar buitenland, nog leuke ideeen? Floortje12 | 3 | 07-09-2006 15:29 | |
Algemene schoolzaken |
Deel studie in het buitenland ^M_chelleeeH^ | 12 | 17-08-2006 10:21 | |
Studeren |
International Managment and Business Nina88 | 9 | 06-07-2006 13:58 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage) ekki | 22 | 27-11-2003 15:19 |