Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2009, 17:10
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Hey,
Wie van jullie heeft al eens een blunder meegemaakt tijdens haar menstruatie. Heftig doorgelekt, of tampon te zien of maandverband. Ik ben altijd bang dat ze zullen zien dat ik maandverband draag
Oud 01-10-2009, 18:35
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
een klasgenootje vroeger heeft eens een zeer ernstige lek gehad, juist toen ze een witte broek droeg. haar moeder is toen een andere broek komen brengen op school.
(sh)it happens...

maandverband zie je trouwens écht niet zomaar door een broek hoor, tenzij je een stoffen broek draagt, zeer strakke-trainingsbroek gewijs
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 07:53
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Hoi Niels.
Die ben ik al lang niet tegengekomen
Oud 02-10-2009, 09:01
Pluis
Pluis is offline
Off-topic reacties verwijderd.
Oud 02-10-2009, 09:26
Verwijderd
Hoe is je tampon te zien?

Maar verder, ik ben nooit doorgelekt of iets in die richting.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 10:08
Balance
Balance is offline
Misschien als je gaat zwemmen en dan iets met het touwtje ofzo.

Maar nee, ik heb nog nooit dergelijke blunders gehad. Wel eens doorgelekt (bijv. omdat ik onverwacht ongesteld werd), maar dan is het echt niet direct zichtbaar aan de buitenkant van je broek of op een stoel ofzo.
Mijn moeder heeft wel eens meegemaakt dat visite van haar op stond en er een grote rode vlek achterbleef op de stoel.
Oud 02-10-2009, 18:22
marrel
marrel is offline
Ik ben ook alleen ooit doorgelekt dat je het niet aan de buitenkant kon zien maar het net optijd zag, wel echt van de 3 keer 2x met een witte broek alsof je het dan op je af roept.
Maandverband zie je echt niet tenzij je idd dunne linne broekken draagt ofzo, en tampon zou ik me helemaaal niet druk over maken, mijn ervaring is toch dat dat touwtje niet zomaar langs je broekje af komt maar gewoon in het midden blijft zitten.
Oud 02-10-2009, 18:38
Verwijderd
de eerste keer dat ik ongesteld werd was midden in de zomer toen ik een licht kort rokje droeg in de kerk
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 21:25
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
De eerste keer dat ik ongesteld werd, was zaterdagsochtends. Idealer kan bijna niet
Verder nog nooit problemen met doorlekken, etc. gehad gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 22:57
DBZ
DBZ is offline
Iemand uit mijn klas was doorgelekt de eerste keer dat ze ongesteld was(groep 8) Haar stoel zat helemaal onder en ik had me helemaal kapotgelachen volgens mij
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 00:19
Nonaj
Nonaj is offline
Ja, de eerste keer dat ik ongesteld werd had ik natuurlijk geen maandverband bij me. Goddank droeg ik een zwarte broek.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 13:16
Verwijderd
Leuk topic!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 20:07
snoopy
snoopy is offline
Ik was voor het eerst ongesteld, maar ik had m'n broertje beloofd met hem te gaan zwemmen. Ik durfde niet te zeggen dat ik niet wilde omdat ik ongesteld was, dus ik raapte al m'n moed bij elkaar en ging toch. Hup, tampon in en er niet meer aan denken. Tot ik op de duikplank stond en er zo'n meisje met een groepje vriendinnen riep: 'Heee! Je tampontouwtje is te zien, heur!'

Ik was nog ad rem genoeg om te zeggen: 'nou, ik vind het nogal debiel als je daarop let'. Maar goed, ze antwoordde heel droog: 'het valt nogal op'. Toen durfde ik niks meer te zeggen

Regels voor berichten