Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2009, 10:10
Verwijderd
Man bijt Hond babbelbox vraag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2009, 10:12
Verwijderd
Ik heb dus ooit een keer één onderzetter uit Parijs gekregen. Best leuk met zo'n cliché vriendschap tekst maar what the fuck heb je nu aan één onderzetter? Koop dan een setje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 10:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voor als je één hete pan hebt?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 10:25
Verwijderd
Nee het was voor een glas dus een kleintje
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 10:28
Verwijderd
Nou ik draag nooit zoveel sieraden he, vooral niet de dingen die mijn moeder dan leuk vindt. En als ze op vakantie waren geweest had mijn moeder altijd sieraden gekocht. Vorig jaar had ze opeens bedacht dat ik dan maar wat anders kreeg, iets wat 'de mannen' ook kregen ofzo, ik weet al niet meer. Maar dit jaar was ze dat weer vergeten en heb ik weer een dure ketting met natuurstenen die ik nooit zal dragen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 10:42
Verwijderd
Mijn broer was naar Australie, neemt hij een chibi-Gaara knuffel mee -_- ipv een coole boemerang ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 11:10
Rationeel
Rationeel is offline
ik kreeg vroeger vaak van die veel te slechte t-shirts met prints van bezienswaardigheden van de vakantiebestemming. nooit gedragen en vaak gebruikt als poetsdoek o.i.d.

tegenwoordig weten mensen wel beter en krijg ik gewoon standaard een flesje van de lokale drank o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 11:21
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ondergoed
was toen jaar of 10 en iemand bracht gewoon roze onderbroekjes mee
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 13:48
Verwijderd
Een of andere lelijke draak uit Indonesie.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Een of andere lelijke draak uit Indonesie.
een transseksueel adoptiekindje?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 19:59
Verwijderd
ontopic:
een douchegordijn met dolfijntjes
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 20:00
Verwijderd
Citaat:
een transseksueel adoptiekindje?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 20:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had voor mijn elfde verjaardag een klassefeest gegeven en toen was er zo'n diddl-gekte. En dat vond ik stom, dus ik had op de uitnodiging gezet dat ik geen diddl-spullen wilde. Dus kreeg ik Diddl-briefpapier, diddl-pennen.... etc.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 17:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een vriendin van me had een keer voor m'n verjaardag een mand gekocht en daar allerlei spulletjes in gedaan. Er zaten leuke spulletjes bij (een flauwe drank-dobbelsteen en een Engels boek enzo.) maar ook een fles aarbeien likeur. Omg, wat was dat spul ranzig. Ieeewww.

En m'n oom was een keer op vakantie geweest en had een soort van haaientand sleutelhanger voor me meegenomen. Nou zijn haaientanden best scherp (nee, echt?!) Dus de eerste keer dat ik naar dat ding graaide in m'n jaszak had ik meteen een punt in m'n vinger en dat deed pijn.

Mijn ouders zijn ook echt de masters van de slechte souvenirs. Na 24 jaar weten ze nog steeds niet wat ik leuk vind en wat niet. Het is allemaal lief bedoeld en dat snap ik ook wel, maar ik ben gewoon niet het tiep voor turkse trommeltjes, Nep D&G hemdjes of blingende armbandjes met kkgrote bedels eraan.
Oud 10-10-2009, 19:52
marrel
marrel is offline
Echt vroeger heb ik schijnbaar ooit een barbie of pop gekregen en die heb ik zo door de kamer gesmeten nadat ik hem uit had gepakt, ik was geen poppenmeisje

En ik heb ooit een basketbalnet gekregen en daarvan zag ik ook echt totaal het nut niet in, zeker niet omdat de bal altijd slap was. Later vond ik het nog wel een beetje grappig.

Sieraden of tassen die totaal en overduidelijk niet mijn stijl zijn zijn ook altijd een beetje jammer.
Oud 11-10-2009, 11:30
Giles
Giles is offline
Badspullen blijven ongeïnspireerd cadeauidee nummer één. Vorig jaar nog een tube Oilily (sp?) douchezooi. Die staat nog ongeopend op mijn kamer thuis.
Sieraden vallen ook slecht verkeerd, ik heb een nogal bijzondere smaak.
Vreemdste dat ik ooit kreeg was een twirlstok. Dat heb ik nooit van mijn leven gedaan
Oud 11-10-2009, 22:08
Verwijderd
je mag een gegeven paard toch niet in de bek kijken?! stelletje ondankbaren!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 22:17
Verwijderd
Ik heb vandaag en gisteren alleen maar leuke dingen gekregen, met als uitschieter een tekening van winnie de poo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten