Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2009, 17:27
fib
fib is offline
Dit is mijn vraag
Ik moet invulling hebben voor 1-4-2010 tot 1-8-2010. Wat zal ik gaan doen? Ik ben me al een tijdje aan het oriënteren, maar ben nog niets tegen gekomen wat realistisch en leuk is. Heb je suggesties? Het kan mij niet raar genoeg zijn.

Dit is mijn situatie
Ik verwacht in maart 2010 mijn hbo-diploma te halen. Pas in september ga ik verder met een vervolgopleiding.

Randvoorwaarden
~Buitenland (mijn studentenkamer ga ik onderverhuren)
~Liefste mijn Engels verbeteren
~ ow, trouwens het budget is €2000,- hhh:

Brand los
Ik sta open voor alle adviezen zoals: aupairen, vrijwilligerswerk VS. Iemand ervaring?
Oud 19-09-2009, 14:23
zoemzoem
zoemzoem is offline
Au pair in VK/VS/Australië kan toch? En dan niet via een bureau, maar iets particuliers zoeken, omdat je wel een beetje vreemde periode gaat. Heb je gelijk onderdak, leer je Engels en het kost je niet veel. Denk dat je anders niet 5 mnd gaat volhouden met slechts 2000, als je daar niet gaat werken.
Oud 19-09-2009, 14:27
Balance
Balance is offline
Maar wie wil er een au-pair voor 4 maanden?
Is je kind net gehecht aan die persoon, gaat ze alweer weg. Dan moet je net een gezin treffen wat zelf ook maar 4 maanden een au-pair wil, maar zoveel gezinnen zullen dat er niet zijn denk ik.

Je hebt van die werk/cursus reizen volgens mij. Dan heb je eerst een cursus Engels voor een week of 2 en leer je alvast wat mensen kennen die ook uit het buitenland komen. Daarna ga je werken, bijvoorbeeld in een hotel.
Oud 19-09-2009, 15:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben zelf zes maanden naar Sint Maarten gegaan. Ik had van te voren via internet een adres gevonden waar ik kon werken tegen een salaris. Daar van te voren ook al contact mee gehad, ook via de telefoon. Ter plekke een contract getekend. Ook kon ik bij dezelfde mensen een kamertje huren. Daarna plaatselijk ander werk gezocht via de lokale krant. Ook andere woonruimte gevonden, de ouders van vrienden bleken daar te wonen Kortom, als je eenmaal ter plaatse bent gaat het zoeken ook een stuk makkelijker, zo via via
Ik denk dat ik voor deze reis ook 2000 euro kwijt was. Onder andere voor een vlucht, huurauto en extra uitgaven bovenop mijn minimale salaris
Oud 21-09-2009, 08:53
Subject
Subject is offline
Ik heb zelf 10 maanden vrijwilligerswerk in Estland gedaan via EVS, een subsidieprogramma van de Europese Unie. Er is een database met zo'n 4000 projecten door heel Europa en daarbuiten en het kost je bijna niets, daar dingen als kost en inwoning, zakgeld, reis etc. vergoed worden door de EU. Kijk even hier: http://www.youthinaction.nl/eCache/DEF/1/02/444.html En laat het maar weten als je vragen hebt .
Oud 25-09-2009, 14:04
shuraa
shuraa is offline
probeer een baantje te fixen in bijvoorbeeld een Engelse stad. Op deze manier doe je levenservaring op, leer je goed Engels, leer je nieuwe mensen kennen én je verdiend wat geld!
Oud 09-10-2009, 13:06
Sweetheard
Sweetheard is offline
Je kan ook kijken op www.stage-buitenland.net. Misschien kunnen ze je ook helpen met werk, dat weet ik niet!

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten