Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2009, 18:05
Jittske
Jittske is offline
Ik heb nu een vriendinnengroep.
Lijkt me leuk om te weten hou oud jullie zijn als je een goede vriendinnengroep hebt.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2009, 18:13
Inanis
Inanis is offline
pfiew, ben ik blij dat dat onmogelijk is voor mij. één meid is soms al teveel.
Oud 07-10-2009, 18:28
Verwijderd
ik heb geen vriendinnengroep. Nou ben ik toch al 22. Ik heb overal in nederland wel vriendinnen zitten. Daar zit natuurlijk wel enige groepsvorming bij, maar ze allemaal op een hoop vegen zou echt een zooitje worden. Dus eh..ik kan eigenlijk helemaal niet meedoen in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:33
Verwijderd
Wat is een vriendinnengroep? Wat wordt daaronder verstaan?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:55
Jittske
Jittske is offline
Citaat:
Wat is een vriendinnengroep? Wat wordt daaronder verstaan?
gewoon, je vriendengroep. met de mensen die je uitgaat enz. Je vaste vrienden.

Laatst gewijzigd op 07-10-2009 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 20:10
marrel
marrel is offline
Ik denk dat ik sinds m'n... 18e ofzo bij de groep ben die ik nu heb? Zoiets, maar dat heeft niks met leeftijd te maken verder.
Oud 07-10-2009, 22:30
Verwijderd
Hu, wat is dit nou weer voor vreemde vraag? Ik heb sinds het begin van de middelbare school vriend(inn)engroepen gehad en dat bevalt nog steeds prima, net zoals "losse" vrienden trouwens Zie niet in hoe dat leeftijdsgebonden is, behalve dan dat je gemakkelijker vriendengroepen opdoet in (grote) groepssituaties en die zul je waarschijnlijk gemakkelijker tegenkomen op school/universiteit dan elders. Hoewel, sporten, of een groot bedrijf met veel gelijkgestemde mensen...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 16:15
Nijn*
Nijn* is offline
Deze gaat naar L&R, misschien dat ze daar meer vriendinnengroepen hebben
Oud 08-10-2009, 16:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ik heb geen vriendinnengroep. Nou ben ik toch al 22 24. Ik heb overal in nederland wel vriendinnen zitten. Daar zit natuurlijk wel enige groepsvorming bij, maar ze allemaal op een hoop vegen zou echt een zooitje worden. Dus eh..ik kan eigenlijk helemaal niet meedoen in dit topic.
Oud 08-10-2009, 16:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Vriendinnengroep? Ik heb een heel harem.
Oud 08-10-2009, 19:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn vaste vriendengroep bestaat maar uit 2 chicks. De éen ben ik en de ander is mijn beste vriendin. Voor de rest bestaat de groep alleen uit dudes.
Ik ken de meesten van hun van de middelbare school, sinds de 3e/4e dus toen was ik 15/16. Toen gingen we niet zo goed met elkaar om als nu, buiten school zagen we elkaar amper, maar langzaamaan gingen ze meer uit en gingen we vaker naar de zelfde concerten. Mijn beste vriendin vond ik op de middelbare school al cool, maar onze band werd sterker toen zij ging studeren en in Wageningen ging wonen. We hielden contact, zochten elkaar soms op en het was gewoon altijd gezellig. Toen zij ook kwam studeren in Leiden en dus vlakbij mij kwam wonen zagen we elkaar zowat dagelijks en zijn we echt bff's geworden.
Door mijn vrienden heb ik ook weer vrienden en collega's van hun leren kennen en dat zijn nu ook goede vrienden geworden.

Om een kort verhaal lang te maken: Ik ken de meesten sinds m'n 16e, maar werd pas close met ze rond m'n 21ste.
Oud 08-10-2009, 19:40
wup
wup is offline
Ik heb vooral losse vladders vrienden, maar ik hoor ook in 1 groepje. We zijn met zijn 4-en, 3 meiden en een jongen ( wat eigenlijk ook net een wijf is.. we hadden het er laatst ook over dat hij echt bij onze vrijgezellefeesten zou moeten zijn enzo). We kennen elkaar al bijna 20 jaar ( groep 1 basisschool). We zien elkaar bijna nooit met zijn allen, maar als het gebeurt is het ook echt enorm leuk.
De jongen in de groep zie ik als een van mijn beste vrienden <3
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 20:05
I C U
I C U is offline
Een vriendinnengroep heeft niets met leeftijd te maken Rare vraag!

Maar goed, op de middelbare school had ik een vriendinnengroep, maar die is nu uit elkaar gevallen. Issues, verspreiding over het land... Tja, dat werkt allemaal niet mee
Oud 08-10-2009, 21:07
Verwijderd
Ik heb 1 beste vriendin en wij zijn dan een soort van vrienden groepje met haar vriend en nog een stel wat ik dan meer via haar ken. Maar echt een vast groepje kan ik het niet noemen.
Daarnaast had ik nog 2 losse vriendinnen, maar dat is aan het aflopen. En toch.. als ik die 3 bij elkaar zet, zouden ze elkaar niet mogen, omdat ze allemaal heel verschillend zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 21:44
Halflight
Halflight is offline
Ik heb een vriendengroep van mijn middelbare school toen ik 11 was, met vijf meiden en ik. We zien elkaar zelden met zijn allen maar met één woon ik samen en vier anderen wonen om de hoek. Daarnaast een vriendengroep van mijn huidige school, drie + ik, dat is sinds een jaar zo. Dan ben ik sinds mijn 8e bevriend met een meisje/vrouw, waar via theater drie mensen bij gekomen zijn. Via een andere school heb ik een vriendin leren kennen waar ik in groepsverband ook omging met twee jongens, maar met het mannelijke deel is het contact verwaterd dus dat is niet echt meer een groep te noemen. En tot slot heb ik een groep mensen waarvan ik close was/ben met een meisje en er altijd drie jongens bijwaren. Maar daar zat mijn ex ook tussen dus dat contact is niet meer wat het was. Bij de meeste groepen heb ik er een tussen zitten met wie ik heel close ben en met de anderen wat minder maar de basis is goed qua vriendschap.

Moraal van het verhaal: leeftijd lijkt me er weinig mee te maken te hebben?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 23:48
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Hu, wat is dit nou weer voor vreemde vraag? Ik heb sinds het begin van de middelbare school vriend(inn)engroepen gehad en dat bevalt nog steeds prima, net zoals "losse" vrienden trouwens Zie niet in hoe dat leeftijdsgebonden is, behalve dan dat je gemakkelijker vriendengroepen opdoet in (grote) groepssituaties en die zul je waarschijnlijk gemakkelijker tegenkomen op school/universiteit dan elders. Hoewel, sporten, of een groot bedrijf met veel gelijkgestemde mensen...
Inderdaad wat een onzinnige vraag.

Daarnaast lijkt het net of het hebben van een vriendinengroep onmisbaar in het leven is
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 15:59
mendelnieuwenwe
mendelnieuwenwe is offline
ik ben nu 13 :$

En ik heb een grote vrienden groep (ll)

xxxjes . Van een meisje (A)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 20:31
Vivian.
Vivian. is offline
My god.

Well, congratulations.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 13:15
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik heb ee nvriendinnengroep van de middelbare school, die ken ik dus sinds mn 12e. Is eigenlijk in de loop van de iddelbare school gevormd, en vanaf de 3e echt een groep.

En van mn studie een vriendengroep met zn 10nen, waarvan we elkaar nog heel weinig met zn allen zien tegenwoordig.

En voor de rest nog veel losse vrienden her en der.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 13:36
Balance
Balance is offline
Op de basisschool had ik een vriendinnengroep en op de middelbare school ook.
Op de uni had ik wat vrienden van de uni en wat losse vrienden.
En nu zijn het vooral losse vrienden. Als je het zo ziet ben ik mijn vriendinnengroep dus juist kwijt geraakt met de tijd.
Maar dat is logisch, je ziet elkaar niet meer standaard op een school ofzo en dan moet je dus moeite gaan doen om elkaar te kunnen zien. Voor sommigen heb je dat absoluut over, met anderen blijk je toch een stuk minder gemeen te hebben. En het contact met die laatste groep verwaterd dan.
Oud 11-10-2009, 15:40
Verwijderd
Citaat:
één meid is soms al teveel.
Dit dus, ik doe niet aan vriendinnengroepen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 17:10
Tink*
Tink* is offline
Ik had op mijn twaalfde al wat losse vriendinnen, vanaf de derde ongeveer echt een groep met in het begin een grote samenstelling (wel met harde kern) en waar dus steeds meer mensen afvielen. Nu zie ik de kern (en dat zijn ook de mensen met wie ik het langst nog op school heb gezeten) heel af en toe en één vriendin nog echt regelmatig. Verder heb ik nu een groep vrienden die ik in mijn studententijd heb leren kennen, dat is ook echt een groep (want soort van jaarclub) en nog wat losse mensen waar ik goed bevriend mee ben en daaromheen veel kennissen. En ik heb ook nog een groep studievrienden, we zijn gelijk vanaf het begin van onze studie al een groep geweest (2006) en ook al zie ik sommige mensen niet meer vaak doordat ze ergens anders studeren oid gaan we nog steeds af en toe leuke dingen doen.
Reageren

Regels voor berichten