Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Welke stad voor de O.S. 2016
Rio 1 25.00%
Tokyo 1 25.00%
Madrid 0 0%
Chicago 2 50.00%
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2009, 14:41
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Vrijdag wordt er beslist welke stad de O.zomerspelen krijgt van 2016. Welke stad heeft jouw voorkeur en waarom?

Zelf ben ik tot dusver alleen ooit in Chicago geweest. Naar mijn mening is het een fantastische stad die sportgek is. Overal zag ik mensen fietsen, rennen, zwemmen, skaten, etc.

Ook de faciliteiten zijn tot dusver al prima voorhanden. Over de andere kandidaten heb ik niet echt een mening. Ben er nooit geweest en heb ook geen affectie met die steden. Bij Rio vraag ik me af in welke mate het veilig is en Tokio zie ik liever gepasseerd worden omdat het nog niet lang geleden genoeg is dat Azië de spelen heeft gehad.
Madrid lijkt me ook een prima optie, maar tot dusver heeft Chicago mijn voorkeur.

Uw meningen graag.
Oud 29-09-2009, 15:59
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik heb niet direct een voorkeur echter het lijkt me dat het of Chicago of Rio wordt.

Madrid en Tokyo vallen denk ik sowieso af omdat het vorig jaar inderdaad al in Azië was en in 2012 in Europa wordt gehouden. Ik heb eigenlijk geen idee in wat voor staat Brazilië verkeerd en kan dus niet beoordelen of men daar een dergelijk evenement zou kunnen organiseren, het zou me overigens wel leuk lijken. Is weer eens wat anders, en de Verenigde Staten hebben de spelen al relatief vaak gehad volgens mij.
Oud 29-09-2009, 23:11
Methuselah
Methuselah is offline
Chicago lijkt me een enorm coole stad en ik hoop tegen die tijd ook geld genoeg te hebben om effectief naar daar op reis te gaan, dus ik hoop wel op Chicago.
Oud 02-10-2009, 20:44
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Het is dus Rio de Janeiro geworden.

Chicago en Tokyo waren in de zogenaamde 'eerste' ronde al afgevallen.

Ik vind het wel leuk voor een land als Brazilië maar het zal een hele uitdaging zijn.
In 2014 kunnen ze met het WK alvast oefenen!
Oud 03-10-2009, 01:36
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Chicago lijkt me een enorm coole stad en ik hoop tegen die tijd ook geld genoeg te hebben om effectief naar daar op reis te gaan, dus ik hoop wel op Chicago.
Nu moet je dus "helaas" naar de Copacabana
Oud 03-10-2009, 18:50
PV
PV is offline
ik had op Rio gestemd
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 17:30
Verwijderd
Wat een circus :')
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 22:15
Jean Bob
Jean Bob is offline
Mijn stem zou ook naar Rio gaan, mocht ik IOC lid zijn. Is gewoon tijd dat Zuid-Amerika de spelen eens organiseren.
Reageren

Regels voor berichten