Hi,
Na veel hier gelezen te hebben durf ik nu ook mijn eigen probleem te posten, ik weet echt niet wat ik doen moet.
Ik zit nu in de 4de van het Middelbaar Onderwijs. Doordat iedereen een profiel heeft gekozen zijn er nu ook veel clusters. Alle klassen zijn door elkaar gegooid, waar ik heel blij mee ben want in mijn vorige klas had ik niet echt veel goede vrienden. Mijn ''echte" vrienden zaten in een andere klas. Dankzij de clusters zit ik nu ook bij heb in de klas, en heb ik het een stuk gezelliger. En nu ik in de pauzes bij mijn 'echte' vrienden sta, begin ik ook anderen te kennen die weer vrienden met mijn vrienden zijn. Daar zit een jongen bij, zoals je al raadt, en nu komt het gedeelte waarover ik dringend advies nodig heb. In zeer korte tijd ben ik goede vrienden met hem geworden. Ik zit vlakbij hem in een cluster. Ook krabbelen we veel. Ik denk dat hij mij gewoon ziet als goede vriendin, maar ik denk dat ik meer voor hem voel.. Ik durf dit niet tegen hem te zeggen, ik ben bang dat hij dan niet meer met mij om zal gaan en dat ik misschien zelfs mijn andere vrienden kwijtraak. Wat moet ik doen? Moet ik mijn gevoelens proberen te verbergen? Ik weet niet of dit lukt, ik denk namelijk dat mijn vrienden ook vinden dat ik ineens veel met hem omga, veel met hem lach, ik krabbel veel met hem over hyves.. Moet ik dit gewoon blijven doen, moet ik minder contact zoeken, moet ik een vriendin om hulp vragen? Help!