Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Machtig goed!
Serieus, dit is een van de beste teksten die ik hier heb gezien. Qua inhoud en qua rijm! Het spreekt me heel erg aan en het maakt de boodschap erg duidelijk! Ik ben op dit moment strontjaloers dat ik zoiets er niet uitkrijg, terwijl ik toch echt dezelfde mening deel! Maar nogmaals, dit is geweldig! Duimpje op voor jou! En hou je maar vast aan dit idee, dan komt het vast wel goed... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Gooi jij een papiertje op de grond
dan maakte God de aarde niet mooi genoeg zak je weg in je eigen strond dan heeft God het uitgekakt sla je je buurman dood uit haat dan ist God zijn schuld, hij stopte je niet kwets je een ander met je geblaat dan deed God dat, hij legde geen vinger op je mond maar nee hoor christenen zijn dom zij kennen geen verantwoordelijkheid je eigen mening hebben is oerstom! een christen is niet tot confronntaties bereid. moord jij een volk uit dan komt dat door je geloof zo krijgt God de schuld wel en alle mensen die wel staan achter hun pricipes veroorzaken volgens jou ook die rel! iedereen schreeuwt om God, in vloeken en in gebeden godverdomme en God help me nou van vroeger tot int heden maar nee hoor christenen zijn dom zij kennen geen verantwoordelijkheid je eigen mening hebben is oerstom! een christen is niet tot confrontaties bereid. Nee christenen zijn hypocriet omdat een paar gekken moorden in de naam van HUN God maar jij bent zo stom dat je dat niet ziet voor kan iedereen over één kam Straks steek ik mijn buurman dood in de naam van JOOOOOOOUW en dan zeg ik dat ik niet van buurmannen HOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU dit slaat nergens op net als jouw GEBLABLABLAAAAAAA want jij kraakt alles af waar ik achter STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en jij moet zeggen dat ik geen respect hb maar jij scheert alles over 1 kam en iedereen vind het prachtig alleen omdat het rijmt maar ik zit hier bijna te janken achter mijn scherm en het rijmen wil ook al niet meer hoewel nu kom ik er toch weer op: JOUw SONGTEKST DEED ME ONTZETTEND ZEER ![]() [Dit bericht is aangepast door elsbizkit (27-09-2001).] [Dit bericht is aangepast door elsbizkit (27-09-2001).] |
![]() |
|
jezus zeg dit is gewoon mijn recht van vrije meningsuiting niet een poging om minder stabiele mensen (zoals jij ja) naar beneden te halen.. kom op zeg trek het je niet aan vind je het neit leuk is de waarheid te pijnlijk stop dan met lezen heb lekker je eigen mening over zaken dat heb ik ook en dat die nou botsen is geen reden om zo achtenlijk te reageren... en ik geef god de schuld van niks omdat ik zijn bestaan ontken! en jij moet echt heel snel ophouden met die eigen intreeatie van mijn texten ik zeg niet dat je niet mag geloven ook niet dat ale christenen fout zijn jezus! maar je kan niet onkenenn dat er duizende doden vallen in de naam van god dat het een van de grootste oorzaken van geweld en discriminatie is (nee niet in nederland maar kijk eens verder dan je neus lang is) dus trek je het niet intreperteer neit zo dom en heb respect voor mijn vrijheid van meningsuiting nog een tip als je stabiel zo zwak ebn dat je zo reageert verlaat dit forum dan [edit]grove stukjes weghalen[/edit]
||
![]() |
Citaat:
ik hoop dat je doorhebt dat mij laatste reactie sarcastisch bedoelt was...en anders: dat was het dus. je praat jezelf wat tegen: je hebt het over respect maar ik lees wel: dat jij dom schaap dat nou niet ziet!!!! je hebt het over een eigen mening maar tegelijk is mijn reactie achterlijk en de WAARHEID misschien te pijnlijk is voor mij. KRIJG ALLENMAAL DE KOLERE MET JULLIE HEREN EENS ZULLEN JULLIE LEREN ANDERE TE RESPECTEN HET GELOOF TE WEREN EN NIET MEER TE BEKEREN! in de eerste zinnen kan ik me nog voorstellen dat je het alleen over de mensen hebt die moorden in Gods naam. Maar bij de laatste 2 zinnen geef je toch het geloof weer de schuld. Ik bekeer me wel, ik weer het geloof niet maar ik moord ook niet. En ik ben wel stabiel hoor, maak je daar maar geen zorgen over |
![]() |
||
Citaat:
![]() *heeft geen zin om hier verder op in te gaan* 1 tip zoek een leven
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vin em kewl Jaap. Ech kewl.
![]() Had em gelezen en dacht meteen: hmmm, gelijk heeft ie. Zo denk ik er ook over. Ik bedoel, er zijn zo veel verschillende godsdiensten, als er echt een god is, zou hij geen 500 personen tegelijk zijn om te zorgen dat iedereen elkaar lekker kan pesten. Voor het zelfde geld is het een vrouw die daarboven met de 14e appostel lekker een potje zit te kaarten en bij een paar persoontjes zonder nut eens naar beneden komt waaien om te zeggen dat ze al jaren verkeerd geloven. Maar ach, je kent mensen: ze zien alleen maar wat ze willen zien en horen alleen maar wat ze willen horen. De waarheid is te pijnlijk. De idealisatie van de mens.....Voel ik inspiratie opkomen? WOW! Bedankt, ik ga aan't schrijven!!!!! xxx Me
|
|