Hallo mensies,
ik leeste hier een aantal verhalen op en ik dacht misschien kunnen jullie mij ook wel tips geven. Ik ben een meisie van 17 jaar,
En ben nog steets hartstikke gek op een jongen. Ik weet echt niet hoe ik hem kan vergeten. Het is nu al een jaar geleden dat ik met hem kreeg. En al bijna 8 maanden geleden dat het uit ging.

Maar hij was het gewoon helemaal voor mij. Ik had echt helemaal een wauw gevoel wat ik nog nooit eerder bij een jongen had gehad. Hij heeft me ook vaak genoeg verteld dat die nog nooit zo'n meisje als mij tegen was gekomen. Maar waarom heeft die me dan laten gaan? Hij is wel een stukje ouder dan mij hij is 20. Ik heb hem leren kennen via een goede vriend van hem , waar ik nog steeds veel contact mee heb. Ik zeg ook vaak genoeg tegen hem dat ik hem zo mis. Maar telkens zegt die ik den niet dat het nog goed kan komen. Ik probeer hem ook te vergeten maar het lukt gewoon niet. Alleen het gekke was een paar dagen geleden belde die vriend mij op en zei, ik heb een plan als jij jou beste vriendin weer voor me regeld opbouwend dan regel ik voor jou, Natuurlijk was ik hartstike blij. Maar me ex praat niet tegen mij. Ik mis hem echt zo verschikkelijk

Ik weet het gewoon echt niet meer. Pas was die ook met me vriendinnen bezig en had die gezegt, niet tegen maris zeggen vind ik zielig. Maar natuurlijk hebben mijn vriendinnen het mij wel verteld. Pas kwam ik heb ook tegen we zeiden niks tegen elkaar.. we lachte alleen en ik liep weer verder. Ik kreeg toen wel een aantal smsjes of ik nog naar hun toe kwam maar ik moest toen naar huis. Hij zei pas ook tegen mij , jij heb naar mij nog andere jongens gehad.. ik zo ja maar ik wou jou vergeten:$.. alleen het lukt me niet.. en toen zei die ja sorry met een bloos poppetje en een huil smile. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Ik ben echt helemaal gek op hem, en ikheb ook echt het gevoel dat hij bij mij hoort. Vanaf dag 1 heb ik dat al. Ik heb meerdere vriendjes gehad, en ook dat ging uit meestal met de smoes ik wil meer met me vrienden. Maar hij had die smoes niet hij zei alleen, lieverd het spijt me maar ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik er gewoon mee wil stoppen. Me wereld heeft echt heel lang stil gestaan. Ik kon alleen maar huilen en me vriendin die erbij was in me handen neme. Ik weet ik heb fouten gemaakt ik wou altijd dat hij bij me was. En dat is ook niet goed maar dat kwam- komt gewoon omdat ik super gek op hem ben. Ik hoop eigenlijk dat hij nog steeds wel is aan mij denkt. Hij zei ook ik vergeet jou nooit.. en ik zal altijd van je blijven houden dat zegt toch iets? Ik kan nu al nachten niet slapen omdat ik gewoon continu aan hem denkt. Het doet me wel heel goed om het hiet zo te vertellen. Ik moet hem echt terug krijgen of teminste wel als vriend.. en mis wil die dan wel weer een relatie met mij opbouwen. Ik weet ook niet wat het is maar hij spookt 24-7 door me hoofd. Ook als ik een andere jongen had kon ik alleen aan hem hem hem denken. Daarom heb ik het ook uit gemaakt met hun. Ik wil hem gewoon echt terug krijgen. PLEASE HELP ME!(l)
Bedankt als je het leest,
dikkekus