Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben jer jmee jterug jgegaan, jtoen was jer jniets jaan de jhand, Hij jdoet jjhet jnu soms jweer, jalleen jals ik de jstroom er jaan jlaat. jBij jjeen jbu jdoet hij ook een ju, jen jjbuij jeen jvt jeen t. jZQeer apart, buij jjeen jzq ook een jjq ja j
![]() Ben er mee terug gegaan, toen was er niets aan de hand, Hij doet het nu soms weer, alleen als ik de stroom er aan laat. Bij een b doet hij ook een u, en bij een v een t. Zeer apart, bij een z ook een q ja ![]() Heb bovenstaande even als voorbeeld ![]()
|
Ik bedenk me net iets: is je toetsenbord draadloos of nog met ouderwetse draad?
Een heel erg slecht draadloos toetsenbord zou wel eens last kunnen hebben van dergelijk probleem als je dat gebruikt in een omgeving met veel metaal in de buurt. Maar goed, ik mag hopen dat er geen enkel toetsenbord is dat zo slecht ontworpen is, ooit in Europa in de rekken ligt.
||
Verwijderd
|
Terug gaan, zeggen dat hij soms die letters geeft en dat je het gefixt wil hebben. Dat hij het soms niet doet maakt geen bal uit; er is gewoon iets niet goed dus zij zoeken maar mooi uit hoe ze dat gaan fixen
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is jouw meest geliefde toets op het toetsenbord? TopDrop | 112 | 03-07-2009 15:10 | |
Software & Hardware |
[Mac] Anderstalig PC-toetsenbord aansluiten op Mac mogelijk? Azzurra | 5 | 22-03-2006 00:59 |