![]() |
|
Verwijderd
|
Niet meedoen. Als je te snel weer gaat sporten nadat er iets met je enkelbanden is geweest kun je er echt extreem lang last van houden. Niet uit ervaring, maar ervaringen van andere mensen. Toen ik mijn banden scheurde (let op, dat was wel scheuring
![]() |
![]() |
|
![]() |
Maar zal ik wel weer langzaam beginnen met trainen.
En als ik het weer verneem dat ik met de training stop. Want dit is nou al 4 week geleden gebeurd. majaa was ik direct weer zo slim om 2 week er na een wedstrijd te gaan spelen ![]() wat ik dus beter niet kon doen, want daarna kreeg ik er weer meer last van ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Doe het nou maar gewoon niet. De komende 1 à 2 weken niet gaan trainen en al helemaal geen wedstrijd. Je weet zelf ook wel dat het helemaal niet slim is, straks lig je er weer 2 weken uit en dan wil je weer te vroeg beginnen en op een gegeven moment heb je je enkels gewoon zo overbelast dat je nog veel langer moet wachten tot het genezen is. Kijk gewoon hoe het over een week aanvoelt. Als je helemaal geen last meer hebt, kun je wel weer rustig aan het trainen gaan opbouwen.
|
![]() |
|
![]() |
hoi,
ik heb vorige week maandag mijn enkelbanden verrekt met voetbal ik kan nu gewoon lopen enzo das goed want zo verstevig je je enkelbanden, om meteen weer te gaan trainen zou ik nie doen het kan ook een zwakke plek worden moet ook nie ik kan voor mijn gevoel ook alles weer ik wil ook weer voetballe en ik doe ook nog sport opleiding en ga ook zo naar leger dagen hoe graag ik het ook wil ik doe het niet om dat het beter is voor mijn enkel ik denk altijd zo men gezondheid gaat voor alles je sport is niet je baan tis een hobby hoe moeilijk het ook is om optegeven voor paar weken ( gewoon nog 2 weken langer wachten ) 1 tip als je begint van dokter begin met een goeie warming up 2 is gewoon normaal lopen zo verstevig je de enkel banden weer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Weer lekker voetballen na afgescheurde kruisband *Daantje* | 12 | 15-09-2008 19:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 Daboman | 500 | 04-10-2007 22:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Vrije tijd |
hoe kom je snel van een blessure af? jojobro | 26 | 21-11-2004 21:20 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 |