Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2009, 02:20
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
steelomdraaitopic van tieners en pubers. Waar ben je allang te oud voor, maar doe je toch?

dingen als: lizzie mcguire kijken, met een knuffel slapen, verhaaltjescd's luisteren, vliegtuigjes vouwen van papier, snoep stelen uit de supermarkt, kinderkleding dragen, etc.
Oud 14-10-2009, 02:33
Verwijderd
Ik doe heel af en toe pokemon blauw op de gameboy.
Verder keek ik vroeger nooit tv, sliep niet met een knuffel, deed niet aan verhaaltjes, vouwde geen vliegtuigjes van papier, steelde niks uit de supermarkt, droeg wel kinderkleding..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 08:49
Nona
Nona is offline
Ik kijk ladingen tekenfilmpjes. Heel vaak van Nickelodeon of Jetix, maar nog leuker zijn de geanimeerde films. Ratatouille is leuk, net als Shrek en Madagascar, dat soort films, en alle klassieke disneyfilms. Nu wil ik Up ook heel graag zien, lijkt me geweldig.
Oud 14-10-2009, 09:12
Verwijderd
Slapen met een lap (ook als ik uit logeren ga). Alleen maar vrolijk gestreepte sokken willen aandoen. Fairly Odd Parents kijken. Op dit forum zitten. Kinderpyjama's dragen. Huppelen. Te hard praten in openbare ruimtes.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 09:37
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben van het cliché dat je nooit ergens te oud voor bent.

ik heb net alle afleveringen van alfred j. kwak binnengehaald
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 09:38
Verwijderd
De kantine.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 11:06
AzN
AzN is offline
Als ik overdag TV kijk, heb ik Nederland 3 opstaan . (De Smurfen, Sesamstraat, Lucky Luke, Mickey Mouse Clubhouse, Teletubbies, Tweenies, Nijntje, etc.)
Oud 14-10-2009, 11:20
Verwijderd
Forumen op een scholierenforum.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 11:20
Aapje*
Aapje* is offline
Dit forum
knuffels op mn bed hebben staan
disneyanimatiefilms als madagascar kijken
een zielig gezicht opzetten om iets gedaan te krijgen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 11:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit forum, ik ben gen scholier meer. Ik slaap met knuffels, en geef ze namen, en ze hebben een eigen persoonlijkheid en ze zijn ook echt belangrijk.
Verder huil ik als ik mijn knie openschaaf of als ik bang ben bij het bloedprikken. En ik zeg 'papa' en 'mama' en niet moeder en vader en al helemaal niet hun naam.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 11:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Slapen met een knuffel (net als Quis ook als ik uit logeren ga). Laatst had ik mijn beertje laten liggen bij m'n ouders, en toen zat ik wel even zo van " now what?" en toen ben ik met een heel dik en zacht paar sokken in m'n armen in slaap gevallen .
Verder lees ik graag kinder-/jeugdboeken, maar eigenlijk vind ik het onzin dat je daar te oud voor zou kunnen zijn. Ik heb soms last van heimwee, en doe enorm giechelig over (contact met) jongens. Ik hou van Lizzie McGuire, Pippi Langkous, As told by ginger etc. Oja en momenteel kijk ik weer Dawson's Creek <3.
Oud 14-10-2009, 12:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
En ik zeg 'papa' en 'mama' en niet moeder en vader en al helemaal niet hun naam.
Dat vind ik helemaal niet gek, dat doe ik waarschijnlijk nog steeds als ik zestig ben. Ik spreek ze aan met pap en mam en heb het ook zo over hen als ik met mensen spreek die ik erg goed ken.
Oud 14-10-2009, 12:21
Verwijderd
Citaat:
ik ben van het cliché dat je nooit ergens te oud voor bent.
Dit. Behalve dit forum, daar ben ik wel te oud voor.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 12:23
Verwijderd
Soms doe ik dingen die niet bij m'n leeftijd passen omdat ik ze vroeger leuk vond, zoals bv. naar Hanson luisteren of bepaalde tekenfilms kijken. Jeugdsentiment.
Verder slaap ik nog met een knuffel, dat heb ik echt nooit afgeleerd 't Is wel een vrij nieuwe knuffel, dus geen speciale knuffel die ik al mijn hele leven heb ofzo. Die neem ik trouwens niet mee naar m'n ouders (maar daar ligt wel een klein knuffeltje dat ik er dan bij pak ). Ik kijk nog altijd heel graag naar kinderseries en tekenfilms (bv. van die Zweedse series, of Lizzie McGuire, tekenfilms weet ik even niet nu, maar ik keek wel heel lang naar As told bij Ginger en Hey Arnold, maar volgens mij keek ik die ook toen ik wél de leeftijd er voor had, dus dat is misschien meer jeugdsentiment ).
Oh en Sesamstraat, het Klokhuis en het Jeugdjournaal kijk ik ook nog best regelmatig. En het school-tv weekjournaal En dat gedoe met die raaf
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 12:24
Verwijderd
Disney classics kijken en meezingen uiteraard en ik kan ook helemaal blij worden van eten en drinken uit mijn jeugd zoals een fles punica, pop tarts, dracula fangs bij de jamin, bootlaces etc. Spullen of geld aftroggelen bij mijn ouders en dan met een babystem zeggen dat ze liefste van de wereld zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 12:26
Verwijderd
Mijn moeder noemt mijn oma ook 'mama - mam', moeder klinkt zo afstandelijk. Ik zeg alleen niet tegen mijn vrienden 'Nou mijn mama had een keer (...)' maar dan gebruik ik wel 'mijn moeder'.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 12:32
Verwijderd
Tegen vrienden zou ik wel 'mijn moeder' zeggen, maar mijn ouders noem ik verder bij hun voornaam, maar goed, dat heb ik ook altijd al gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 13:39
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Ik koop de laatste tijd als ik gasten heb ofzo knetterijsjes van de Albert Heijn. Ik kijk soms 6tien en lizzie mcguire en als ik TV kijk en het is niet publieke omroep bijna altijd nickolodeon.

Ik snuffel graag rond op de kinderafdeling van de Hema of H&M en koop ook af en toe kinderkleding. Ik koop bij de Hema altijd dingen van die beestenboel lijn en alles wat heel veel kleur heeft en jip en janneke dingen.

Ik luister graag als ik in bed lig voor ik ga slapen verhaaltjes cd's zoals puk van de petteflat en het oinkbeest. Ik doe graag bellenblazen en houd van jip en janneke yoghurt rozijntjes in van die doosjes. Ik klim wel eens in bomen en loop over muurtjes en doe spelletjes als alleen op de tegels zelf en niet op de voegen ertussen lopen of bokje springen over paaltjes als ik door de stad loop.

Ik lees ook heel veel kinderboeken en spaar boeken van swiebertje. Ik houd van met kleine kinderen piraatje spelen in een speeltuin met een echt piratenschip, en van met mijn huisgenoten verstoppertje met buut spelen.

Ik zit nooit netjes en stil op mijn stoel maar altijd omgedraaid of met mijn benen creatief ergens opgevouwen of uitgestoken.
Oud 14-10-2009, 15:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
. Ik slaap met knuffels, en geef ze namen, en ze hebben een eigen persoonlijkheid en ze zijn ook echt belangrijk.
Dit.

Ik huil ongelooflijk snel ook. Ik huppel en kan het niet laten om bloemen te plukken. Ik noem mijn ouders gewoon mamma en pappa. Ik kijk lief als ik iets wil. Ik ben vaak druk, hou van megaopblaasspringdingen en glijbanen en ben dol op sprookjes, disneyfilms, Winnie the Pooh. En ik geloof eveneens in het cliché dat je nooit ergens te oud voor bent.
Oud 14-10-2009, 16:16
Verwijderd
Ik heb ook wel eens compleet bezopen met vrienden verstoppertje gespeeld in een flatgebouw Telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 16:33
Allure
Allure is offline
Duimzuigen, K3-liedjes luisteren (sinds het programma k2 zoekt k3 vind ik ze erg leuk, al begin ik ze nu toch een beetje zat te worden ), af en toe het jeugdjournaal kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 16:42
Lorelei
Lorelei is offline
* Ik zing luidkeels mee met Disney liedjes en kijk graag naar de nieuwe Disney/Pixar films (hoewel sommigen absoluut leuker zijn dan anderen)
* Ik steek m'n tong af en toe naar vrienden uit
* Ik word heel erg blij van Smarties
* Ik zit nog steeds op een scholieren forum

Vast nog wel meer. Maar slapen met knuffels en zo doe ik niet.. heb ik ook nooit echt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 16:43
Allure
Allure is offline
En ik vind het erg jammer dat ik te groot ben voor speeltuinen en springkussens.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 17:10
Philosophy
Philosophy is offline
Eisen dat m'n moeder mij troost als ik verdrietig ben. Alleen m'n moeder kan mij nog maar troosten . Wat dat betreft word ik nooit volwassen. Verder vind ik Piet Piraat en Pieter Post nog steeds leuk als ik ziek ben. En Sap de Aardwortel verveelt mij ook niet, ik heb daar een videoband (!) van.
Oud 14-10-2009, 17:41
Verwijderd
Gelukkig zijn we ondertussen op de leeftijd dat het niet meer stom is als je dingen doet die voor kinderen zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2009, 18:01
Verwijderd
Adventkalenders (van die kalenders die aftellen tot kerst en waar bij elke dag een chocolaatje zit ) en Snoopy-nachthemden. Vast nog veel meer, maar dit komt zo gauw in me op.

Leuk topic.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik snuffel graag rond op de kinderafdeling van de Hema of H&M en koop ook af en toe kinderkleding. Ik koop bij de Hema altijd dingen van die beestenboel lijn en alles wat heel veel kleur heeft en jip en janneke dingen.

Ik zit nooit netjes en stil op mijn stoel maar altijd omgedraaid of met mijn benen creatief ergens opgevouwen of uitgestoken.
dit allebei inderdaad
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:16
Verwijderd
Citaat:
En Sap de Aardwortel verveelt mij ook niet, ik heb daar een videoband (!) van.
Sap de Aardwortel!!!!

Ja, ik hou van tekenfilms, kinderboeken, kinderverhalen op bandje. Maar dat is het eigenlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik duim nogsteeds, slaap met een kamper-konijn knuffel en ik heb altijd, ALTIJD een frummel-lapje bij me.

En ik heb een zwak voor designertoys en play-mobil.
Oud 14-10-2009, 18:52
Verwijderd
Citaat:
disneyanimatiefilms als madagascar kijken
Madagascar is van Dreamworks. Tekenfilms kijken vind ik overigens niet enkel voor kinderen.

OT:

Dit forum.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:07
Verwijderd
Volgens mij is 20 jaar inmiddels wel de gemiddelde leeftijd van dit forum.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:09
Verwijderd
Ik kan eigenlijk niets bedenken. Wel dingen die al genoemd zijn, met een knuffel slapen enzo. Maar ik vind niet dat ik daar te oud voor ben. Er zijn uberhaupt niet veel dingen waar ik te oud voor ben vind ik.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:12
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Dit. Behalve dit forum, daar ben ik wel te oud voor.
Dat is niet zozeer waar, volgens mijn schatting.
Oud 14-10-2009, 19:14
Verwijderd
Ik slaap nog steeds met een knuffel en die heeft een lintje waar ik aan friemel. Gaat ook mee uit logeren. Verder luister ik nog veel kinderen voor kinderen en kan ik ze tot en met 18 allemaal meezingen :$
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Adventkalenders (van die kalenders die aftellen tot kerst en waar bij elke dag een chocolaatje zit )
Adventkalenders! Oh, en ik eet graag duimdrop. En getroost worden is fijn.
Oud 14-10-2009, 19:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
-bang zijn van de geluiden van het huis als ik alleen thuis ben. Echt ik word helemaal paranoide!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 21:04
marrel
marrel is offline
Ik heb nog een knuffel achterop m'n bed en 2 fotolijstjes met iemand van westlife erin op m'n kamer staan en nog een paar andere hele oude foto's en bekers van toen ik nog danste, puur uit het feit dat ik het de afgelopen 7 jaar niet heb gezocht om iets weg te halen en de lege plank dan te vullen met iets anders, want leeg is ook weer zo leeg
En tekenfilmpjes op een saai moment
Dit forum eigenlijk ook maja
Die snoopynachthemden die hier boven worden genoemd heb ik ook
Oud 14-10-2009, 21:10
Martiño
Martiño is offline
Ik ben te oud voor Animal Crossing en dat speel ik bijna dagelijks.
En soms vind ik het gewoon leuk als ik een ochtend vrij heb om even naar kinderseries te kijken op Jetix/NL3/BBC, maar dan kijk ik wel heel kritisch, en kraak ik iets af als ik de animatie cheap vind of de verhaallijn suf en/of voorspelbaar.

Citaat:
Ratatouille is leuk, net als Shrek en Madagascar, dat soort films, en alle klassieke disneyfilms. Nu wil ik Up ook heel graag zien, lijkt me geweldig.
Je kunt natuurlijk ook naar films van Pixar en de klassieke disneyanimatiefilms kijken omdat het gewoon goede en zeer mooie films zijn, die vaak (zeker in het geval van de Pixarfilms) ook voor volwassenen geschikt zijn.
Oud 14-10-2009, 21:44
Verwijderd
ik speel trouwens ook winnie de pooh op mijn old-school gameboy color
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 21:50
Verwijderd
Wat Sarah zegt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Dit.
En ik geloof eveneens in het cliché dat je nooit ergens te oud voor bent.
nou als je 80 bent, ben je heus te oud voor een hotpants of minirokje.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 22:21
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Oud 14-10-2009, 22:45
arPos
arPos is offline
Citaat:
Forumen op een scholierenforum.
Oud 14-10-2009, 23:11
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Oud 14-10-2009, 23:39
Solare
Solare is offline
Eigenlijk héél veel dingen die hierboven staan ik heb ook nog knuffeltjes, maar die gaan nooit mee op reis want ben veel te bang dat ze kwijt raken

enn disney-films kijken, ennn kinderspeelgoed kijken in grote winkels <3
Oud 15-10-2009, 10:49
Verwijderd
comazuipen, breezers en smirnoff ice

verder ben ik nergens te oud voor!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 10:53
Lorelei
Lorelei is offline
Oh ja.. ik ben altijd een beetje bang om in het donker naar de wc te gaan als ik alleen ben, met name als ik net een "enge" film of serie heb gezien (onder "eng" vallen ook suffe dingen zoals CSI )
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 10:56
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
En ik vind het erg jammer dat ik te groot ben voor speeltuinen en springkussens.
Lol echt niet. Althans ik trek me dar niets van aan. Springkussens en trampolines jeej!

Oh en verder wat iedereen al genoemd heeft natuurlijk, maar ik wil nog even Spangas toevoegen.
Oud 16-10-2009, 16:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook wel eens compleet bezopen met vrienden verstoppertje gespeeld in een flatgebouw Telt dat ook?
Wij in de oude nog niet afgebroken middelbare school.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten