Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms doe ik dingen die niet bij m'n leeftijd passen omdat ik ze vroeger leuk vond, zoals bv. naar Hanson luisteren of bepaalde tekenfilms kijken. Jeugdsentiment.
Verder slaap ik nog met een knuffel, dat heb ik echt nooit afgeleerd ![]() ![]() ![]() Oh en Sesamstraat, het Klokhuis en het Jeugdjournaal kijk ik ook nog best regelmatig. En het school-tv weekjournaal ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Disney classics kijken en meezingen uiteraard en ik kan ook helemaal blij worden van eten en drinken uit mijn jeugd zoals een fles punica, pop tarts, dracula fangs bij de jamin, bootlaces etc. Spullen of geld aftroggelen bij mijn ouders en dan met een babystem zeggen dat ze liefste van de wereld zijn.
|
![]() |
|
Ik koop de laatste tijd als ik gasten heb ofzo knetterijsjes van de Albert Heijn. Ik kijk soms 6tien en lizzie mcguire en als ik TV kijk en het is niet publieke omroep bijna altijd nickolodeon.
Ik snuffel graag rond op de kinderafdeling van de Hema of H&M en koop ook af en toe kinderkleding. Ik koop bij de Hema altijd dingen van die beestenboel lijn en alles wat heel veel kleur heeft en jip en janneke dingen. Ik luister graag als ik in bed lig voor ik ga slapen verhaaltjes cd's zoals puk van de petteflat en het oinkbeest. Ik doe graag bellenblazen en houd van jip en janneke yoghurt rozijntjes in van die doosjes. Ik klim wel eens in bomen en loop over muurtjes en doe spelletjes als alleen op de tegels zelf en niet op de voegen ertussen lopen of bokje springen over paaltjes als ik door de stad loop. Ik lees ook heel veel kinderboeken en spaar boeken van swiebertje. Ik houd van met kleine kinderen piraatje spelen in een speeltuin met een echt piratenschip, en van met mijn huisgenoten verstoppertje met buut spelen. Ik zit nooit netjes en stil op mijn stoel maar altijd omgedraaid of met mijn benen creatief ergens opgevouwen of uitgestoken.
||
Citaat:
Ik huil ongelooflijk snel ook. Ik huppel en kan het niet laten om bloemen te plukken. Ik noem mijn ouders gewoon mamma en pappa. Ik kijk lief als ik iets wil. Ik ben vaak druk, hou van megaopblaasspringdingen en glijbanen en ben dol op sprookjes, disneyfilms, Winnie the Pooh. En ik geloof eveneens in het cliché dat je nooit ergens te oud voor bent.
|
* Ik zing luidkeels mee met Disney liedjes en kijk graag naar de nieuwe Disney/Pixar films (hoewel sommigen absoluut leuker zijn dan anderen)
* Ik steek m'n tong af en toe naar vrienden uit * Ik word heel erg blij van Smarties * Ik zit nog steeds op een scholieren forum Vast nog wel meer. Maar slapen met knuffels en zo doe ik niet.. heb ik ook nooit echt gedaan. |
![]() |
|
Eisen dat m'n moeder mij troost als ik verdrietig ben. Alleen m'n moeder kan mij nog maar troosten
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog een knuffel achterop m'n bed en 2 fotolijstjes met iemand van westlife erin op m'n kamer staan en nog een paar andere hele oude foto's en bekers van toen ik nog danste, puur uit het feit dat ik het de afgelopen 7 jaar niet heb gezocht om iets weg te halen en de lege plank dan te vullen met iets anders, want leeg is ook weer zo leeg
![]() En tekenfilmpjes op een saai moment ![]() Dit forum eigenlijk ook maja Die snoopynachthemden die hier boven worden genoemd heb ik ook ![]()
||
Ik ben te oud voor Animal Crossing
![]() En soms vind ik het gewoon leuk als ik een ochtend vrij heb om even naar kinderseries te kijken op Jetix/NL3/BBC, maar dan kijk ik wel heel kritisch, en kraak ik iets af als ik de animatie cheap vind of de verhaallijn suf en/of voorspelbaar. ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oh en verder wat iedereen al genoemd heeft natuurlijk, maar ik wil nog even Spangas toevoegen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #741 Dark Phoenix | 500 | 07-11-2009 17:30 | |
Verhalen & Gedichten |
TIJD voor een WEDSTRIJD-poll Porcelain | 123 | 25-10-2007 22:44 | |
Psychologie |
Ben ik depressief? SellaYoung | 21 | 01-02-2006 20:17 | |
Liefde & Relatie |
je vriendje is TE oud ( volgens normen en waarden) guitarplayer17 | 69 | 03-11-2003 12:11 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 |