Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2009, 16:07
Verwijderd
Wie heeft ervaring met de boeken: natuurkunde voor het MLO, bestaande uit 6(7) delen? Ik wil ze namelijk alle 6 gaan aanschaffen, en ik vroeg me af of ik waar voor me geld krijg. De boeken worden gebruikt voor laboratorium opleidingen.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2009, 23:33
Verwijderd
Maandag maar even naar een boeken zaak gaan. Ik laat het jullie wel weten hoe het is gegaan, en of het boek goed is. Als er iemand hier ervaring met dit boek heeft, dan hoor ik dat graag!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 16:50
Verwijderd
Ik heb wel ervaring met 'natuurkunde voor het HLO'. Dat is op zich een goed boek. Waarom schaf je niet eerst 1 deel aan met onderwerpen die je het meest aanspreken?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 17:46
Verwijderd
Goed idee, eerst maar eens kijken hoe het boek eruit ziet. Deel 1 gaat over krachten, meten en dat soort dingen. Allemaal leuke onderwerpen. Volgens mij is er ook een boek die "scheikunde voor het mlo" heet, die ga ik eventueel ook aanschaffen. Heb ik trouwens een binas nodig?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 20:18
Verwijderd
Ja, denk het wel. Lijkt me denk wel handig als je gaat oefenen met de (eventuele) opgaven uit dat boek. Zeker weten doe ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 14:46
Verwijderd
Uiteindelijk toch dit boek aangeschaft:

http://www.bol.com/nl/p/boeken/basis...233/index.html

Het is heel erg basis, en dat is ook precies wat ik zocht. In eerste instantie was ik van plan natuur en scheikunde voor dummies te kopen, maar ik besefte dat het beter is om 1 ding tegelijk te gaan leren. Natuurkunde voor dummies begon ook op een rare manier, met vectoren waar ik niets van begreep.......

Ik gok dat ik zo ongeveer 1 a 2 maanden over dit boek ga doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten