![]() |
||
![]() To even attempt this perilous mission, Shepard must assemble the galaxy's most elite team and command the most powerful ship ever built. Even then, they say it would be suicide. Commander Shepard intends to prove them wrong. ![]() Citaat:
Er was nog geen topic voor wat ik denk dat voor veel mensen GotY 2010 gaat worden; mits ze aan de verwachtingen voldoen. De marketing campagne is net zoals voor Dragon age gericht op het 15jarig ADHD klootjesvolk dus daar maak ik me geen zorgen over gezien de kwaliteit van dragon age. Ik weet nog niet zeker welke versie ik wil, als hij naar Steam komt kan ik door de dollarkoers geld uitsparen maar de CE is wel vet voor maar 10piek. 1e uur v/d game spoiler
Spoiler
Laatst gewijzigd op 14-12-2009 om 16:12. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
zo, ik zit op uurtje 23 ongeveer; wat een spel
![]() Citaat:
|
Nou, vandaag maar eens geïnstalleerd en een stukje gespeeld. Ik vind het erg irritant dat als je een paar keer geraakt wordt, je vrijwel niks meer ziet. Dat is niet écht een handige manier om te spelen. Verder vind ik het niet zo handig dat alle acties met dezelfde knop lijken te gaan, zowel iets activeren als coveren moet met dezelfde toets. Ik mis eigenlijk sowieso een beetje de mogelijkheid om te rollen, duiken en verstoppen. Misschien moet ik die nog vinden, though.
Het ability gebeuren is wel grappig, al vind ik dat het wel vrij beperkt is allemaal. Zowel je class als de mogelijkheden tot upgraden daarin zijn niet bepaald enorm. Oh well.
||
Citaat:
rollen/duiken zit er niet echt in, tenzij je bepaalde bionic powers daar toe rekent. Ik zou overigens niet te vroeg oordelen; je kan later in de game nog het nodige unlocken ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nu alle crew loyaal, ga de defunct reaper plunderen voor de IFF en daarna zien we wel weer wat we tegenkomen. Collecter schip zag er trouwens wel erg nice uit van binnen ![]() ![]()
|
Uitgespeeld, ik vond het jammer dat het combatwise veel te veel een echte shooter was maar daar valt weinig aan te doen omdat fps/tps met cover hip is tegenwoordig...
Verhaal was best goed maar veel te kort, teveel van de speeltijd was het team maken en dan oneshot je de eindmissie met iedereen levend dus tsjah... Planeten scannen kan doorvallen, het nieuwe hacken was wel leuk eerlijk gezegd. Grootste minpunt was de eindbaas (de concept art ervan was veel minder lomp) en het feit dat er geen random banter was a-la dragon age en nu alleen op zeldzame momenten of van die bruikbare plaatsen.
|
Ja, ik miste zelf wel het "geleuter in de lift".
Ook met de loadingscreens (ook al waren ze fraai) was ik wel klaar. Waarom laten ze niet bv. ongelezen codex-entries ofzo weergeven; dan heb je iig wat te doen.
|
Ik heb al die loading screens vervangen door statishe dingen van .1 sec ofzo omdat mijn pc sneller laad dan die filmpjes duren.
Ik wil in 3 wel het originele nieuwe ammo concept voordat ze er dit van maakten: overheating zoals 1 met thermal clips die je kan gebruiken voor instant cooldown.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weer even een ME1 character opgestart. Female engineer, iets andere keuzes nemen dit keer want de standaard 'start' voor ME2 staat vast. Ik ga er vast spijt van krijgen om de council te laten leven, al helemaal die verrotte turian. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
Games |
Welk spel heb jij het laatst gekocht? Deel 2 Blaf | 282 | 07-04-2011 17:57 | |