Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2009, 09:13
Reese22
Reese22 is offline
Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik graag te weten komen wat jij van het beroep leraar basisonderwijs en de opleiding daarvoor, de pabo, vindt. Je zou me heel erg helpen als je even de vragenlijst invult. Bovendien maak je dan kans op één van de zes nationale bioscoopbonnen ter waarde van €25,-! Dus ben je jonger dan 20 jaar en wil je kans maken op een bioscoopbon, vul dan de vragenlijst in via onderstaande link.

https://www.questback.com/hogeschool...ein/imago2009/

Heb je nog klasgenoten of vrienden die ook wel een kwartiertje de tijd hebben om de vragenlijst even in te vullen, stuur ze dan de link door!

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 27-10-2009, 12:25
T_ID
T_ID is offline
Als academicus zou je toch bijna aangifte van belediging doen tegen die hogeschool bij de kreten 'toptalent' of 'opgeleid worden' in combinatie met de Pabo.

Bovendien zit er een fout in de enquête. Bij opleiding ouders staat dat je de opleiding van je vader moet invullen in de bovenste rij. Maar de vragen staan in kolommen. De vraagstelling vraagt je dus feitelijk om altijd in te vullen dat je vader universitair geschoold is, en je moeder helemaal niet. Staat die hogeschool Stein ergens in de bible belt ofzo?
Oud 27-10-2009, 13:32
Verwijderd
Op zich goede vragenlijst, vind alleen wel dat er iets te veel wordt doorgedramd. Als ik aangeef geen interesse te hebben in het Top programma, dan wordt mij gevraagd wanneer ik dat wel zou hebben. Komt mij wat opdringerig over eigenlijk.
Oud 28-10-2009, 16:32
Reese22
Reese22 is offline
Bedankt voor het invullen!

@ T_ID: er staat idd een foutje in de vraag. Jammer genoeg kan dit niet meer veranderd worden wanneer de vragenlijst eenmaal gepubliceerd is. Vrouwen mogen hier gelukkig ook gewoon een universitaire opleiding volgen

@ Micromensje: dat is omdat we graag willen weten waarom mensen het Top Programma geen interessante optie vinden. De aanmeldingen vielen dit jaar nogal tegen. Vandaar...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten