Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik doe ook vaak metalen dingetjes in de magnetron en dat vonkt nooit
![]() edit: Ah; ziehier een soort van antwoord: http://www.intermediair.nl/artikel/k...magnetron.html |
![]() |
|
Het putje van de douche spoelt alles niet snel genoeg weg, dus als ik net even te lang douche dan staat de hele badkamer blank. Maar daar moet ik gewoon even spul in gooien, althans dat ga ik doen, maar het probleem is dat ik eerst dat spul moet kopen en dat vergeet ik steeds. En verder valt mijn computer soms uit met een rare foutmelding.
|
Verwijderd
|
Ik kom er zojuist achter dat de vorige bewoonster van mijn huis waarschijnlijk de handleidingsticker en het stickertje met het typenummer van de geiser er zelf af heeft gesloopt, want die geiser is volgens de handleiding helemaal niet bedoeld om het water in de badkamer te verwarmen. (In de handleiding staat '[...]mag NOOIT een douche of badkamer voeden', met hoofdletters en al.)
Hoewel het natuurlijk ook kan dat ze dit niet wist, maar het was best een kuthoer die echt voor elke spijker in dat huis geld wilde zien dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ze heeft zelfs de badkamerhaakjes eraf gesloopt toen we daar niet voor wilden betalen en eiste 800,- voor een inbouwkast die gewoon bij het huis hoort. (Als in, die kasten zitten in ieder appartement in mijn straat. Niet dat ze die er zelf in heeft laten zetten, dan zou het iets begrijpelijker zijn.) Toen we daar niet mee akkoord gingen haalde ze de deuren eruit en nam die mee, terwijl haar nieuwe huis heel lage plafonds heeft en mijn huis heel hoge, dus ze had er niet eens wat aan. ![]() ![]() En dat is dan een vrouw van in de dertig met een dikke baan in het management :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lees steeds "Wat kan er allemaal kapot in jouw huis"
![]() Mijn naaimachine is kapot, of eigenlijk is er ergens een piepklein stukje plastic afgebroken en blijven steken, maar daardoor werkt ie niet meer ![]() Verder ligt het huis vol diverse artikelen waarvan ik niet weet wat ze zijn en een deel daarvan is vast kapot. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, reparaties en dergelijke zijn dus gewoon voor eigen rekening. Ik geloof wel dat die vrouw een verklaring moest ondertekenen waarin staat dat ze eerlijk heeft verteld wat er naar haar weten schort aan het huis. Dat is een standaardprocedure bij huizenverkoop, als ik me niet vergis, dus misschien kunnen we de kosten van een nieuwe geiser alsnog op haar verhalen. Maar die kans lijkt me klein. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met waakvlam en al. Volgens de handleiding heeft 'ie een te laag debiet voor gebruik in de badkamer. Je mag 'm alleen boven een gootsteen of wastafel hangen, een douche of bad kan 'ie niet goed aan. Maar misschien is het ook geen geiser, trouwens, want in de handleiding noemen ze hem stug 'toestel' of 'waterverwarmer'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik had ook al bedacht dat het niet bijzonder veel kwaad kan want hij heeft het wel al die tijd gewoon gedaan. Hij valt alleen kennelijk uit als je langer dan x minuten onder de douche staat. Maar toch, het is wel lame en het verklaart wel waarom de waterdruk zo lafjes is en het kan ook nooit echt goed zijn voor zo'n geiser. Hij gaat vast sneller kapot of gaat lekken of weetikveel wat voor enge dingen er nog meer met een geiser kunnen gebeuren als je hem constant overbelast.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |