Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn mensen die bladspiegel meer vinden dan grootte van een pagina met betrekking tot de verhouding van hoogte en breedte. Een bladspiegel maakt een gedicht tot wat hij is, een bladspiegel bepaald de stijlfiguren, het enjambematisch gedrag wordt erdoor bepaald en het metrum komt onder andere tot stand door de bladspiegel. Ik zeg niet dat het een probleem is (we hebben het nog steeds over de bladspiegel), maar ik zei c.q. schreef alleen dat de bladspiegel vrij lang is. En dat jij het ''probleem'' niet snapt, da's mijn probleem niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En als iets goed is, waarom dan niet zeggend schrijven. Ik geef zelden, sporadisch complimenten, maar dat betekent dus als ik ze een keer geef er voor de volle 100% achter sta, en dat kunnen niet veel mensen me nazeggen, daar er hier na mijn mening teveel vriendjespolitiek is en zal blijven. Maar mij hoor je er niet meer over. Ik heb in het verleden mijn zegje wel genoeg gedaan en het heeft niks tot weinig bereikt, alleen mensen die mij arrogant vinden, maar what the heck?!? Oké...nu ga ik teveel offtopic, solly...laten we bij de essentie van deze reply blijven, het gedicht en niets meer dan het gedicht. Genoeg. Tot hier en niet verder. Ruuth.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, 'k heb er wel last van, maar niet extreem ofzo...iig niet bij de woorden die ik meestal gebruik...ben nog al erg oplettend met m'n woordkeus, 'k moet het wel vrijwel foutloos kunnen schrijven. En anders hebben we ook altijd nog een spellingscontrol op de comp, een woordenboek en een aantal mensjes online die meestal wel weten hoe het geschreven moet worden. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
profielwerkstuk dyslexie eline1234 | 0 | 18-02-2016 17:45 | |
Algemene schoolzaken |
PWS dyslexie Verwijderd | 0 | 24-10-2012 13:07 | |
Psychologie |
Oorzaak of gevolg van dyslexie? Verwijderd | 31 | 04-02-2006 12:19 | |