![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Mm... eigenlijk kan dit topic wel dicht, want ik heb het antwoord gevonden
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Lol, de mond vol over kennismigratie stimuleren, maar daarna de kosten daarvan verdriedubbelen. Balkenende IV blijft verbazen met hun zwalkende asiel- en immigratiebeleid.
|
Ik ben in principe wel met je eens dat China in de praktijk geen rechtstaat is. In theorie is China wel een rechtstaat. Volgens me al jaartje of tweeduizend. Met de introductie van de examensysteem voor ambtenaren en wetten die in principe voor iedereen gelijk zijn. Staat en partij zijn theoretisch gescheiden. Maar in de praktijk zijn vaak de zelfde groep mensen die een ander petje op hebben. Overdrijf alleen niet de macht van de partij. Ze krijgen in de praktijk veel minder zaken voor elkaar dan ze willen. Allen bij noodsituaties worden de bevelen goed opgevolgd. Maar goed, je hebt helemaal gelijk als je kijkt hoe veel onrechtvaardig vonnissen worden geveld. Onafhankelijkheid van rechters is in te veel gevallen ver te zoeken is.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|