Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhm eiegnlijk zie ik diet niet als iets voor een psychologie forum
ik wil gewoon weten of mensen tips hebben voor mijn vriendin met dichten...
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij wil tips voor je vriendin.. Nou ik vind dat het gedicht zelf niet zo lekker loopt, sommige zinnen zijn langer dan andere, en zitten meer lettergrepen in, als ik jou vriendin was, zou ik het hard op lezen en dan puzzelen of ze een paar woordjes weg kan laten. ![]()
|
Ik vind het ook super lief! Het is heel moeilijk zo te dichten dat je echt je gevoelens duidelijk begrijpt!
Zij heeft er vast veel tijd aan besteed om je te laten weten dat ze er voor je wil zijn en dat zal blijven: geloof me, als iemand dat in deze manier van dichten laat zien, is dat echt geweldig! Daarom vind ik tips geven in dit geval moeilijk omdat: wat vind je zelf, hoe kijk je zelf, hoe interpreteer je het zelf en hoe beleef je het zelf. Dus als iemand het te lange zinnen vind, kan de ander ze juist goed of te kort vinden... Dus ik vind het heel lief van je vriendin en ik denk ook wel dat jij er heel blij mee bent!! ^.- xxxxxxxxxx PrincessKairi ![]()
|
Ja ik ben er echt heel erg blij mee. Ik wilde een gedicht van haar erop zetten omdat ze geen account had. En dit was momenteel de enige die op mijn laptop stond. De rest was allemaal gedelete ;(
||
Citaat:
![]() Ik had de rest ook wel willen lezen! Oh ja, had je dat gedicht van mij uit de eerste nog? ![]() ![]() Dat maakt hem ook wel speciaal (mocht de rest flut zijn) ![]() Geniet van het logeren meis! xxxxxxxx PrincessKairi
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Psychologie |
wat ik hier ooit heb geschreven diane | 11 | 11-08-2005 23:31 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor mijn vriend.. U-NiQ | 45 | 16-08-2002 21:26 | |
Verhalen & Gedichten |