Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2009, 17:46
coman010
coman010 is offline
Wie heeft er alweer straf gehad dit schooljaar? En waarom dan?

Laatst gewijzigd op 15-09-2009 om 18:00. Reden: verwijderen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2009, 18:49
Verwijderd
Wauw nuttig topic.. Ik niet, ze schrijven je in klas 6 meestal niet meer op, als ik mijn eindexamens niet haalt voelt het pas als een straf. Verder nooit straf gehad eigenlijk ^^ Meestal ben ik braaf en soms word ik gewoon niet gesnapt met spijbelen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:50
DBZ
DBZ is offline
Nog geen straf dit jaar. Wel twee keer te laat gekomen en bij de derde keer krijg je dus wel straf. Eerste keer was omdat ik me verslapen had. Werd 1 minuut voordat ik op school moest zijn wakker-_-''
Tweede keer was vandaag omdat ik zaterdag t/m zondag de 80 van de Langstraat heb gelopen(80 km lopen) en toen ik wakker werd was ik een beetje stijf en had ik last van spierpijn. Kwam bijna niet vooruit en die 10 minuten eerder opstaan hadden niet geholpen. Aangezien mijn school vreselijk dom is, was dat niet eens een goeie reden om te laat te komen. Als je dood bent, krijg je nog straf-_-''

Edit: He, ne=iet zo negatief he kleine mensje Maar nu je het zegt, heb vandaag ook gespijbeld en dan morgen maar horen of ze er achter zijn gekomen, want ik had me neit ziek gemeld ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:52
Verwijderd
Haha. Nog even ter aanvulling, ik schrijf weleens op de deurpost van de wcdeur (uiteraard aan de binnenkant), maar gelukkig weten ze nooit wie dat zijn. Zou het trouwens iedereen aanraden, heb je wat te lezen als je naar de wc moet haha. En natuurlijk kijk ik iedere dag even of er nog 'updates' zijn. Erg amusant, al zeg ik het zelf. Ik bedoel, wat is er nou leuker dan ongestraft op de wc deur schrijven dat TH totaal niet sexay is en dat Bill de grootste gaypersoon is die er rondloopt????

Gelukkig heb ik dit ongestraft kunnen doen, zou ook wel krom zijn als ze daar straffen voor zouden instellen.

Maargoed, heb in klas 4 een telaatbriefje moten halen dat later verviel wegens goede reden. Verder nooit geloof ik. al doen ze bij ons wel aan ouderwets strafregels schrijven. Als je met een dobbelsteen 6 gooit moet je er vijfhonderd, als je 1 gooit vijftig.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 20:11
DBZ
DBZ is offline
Geen resultaten gevonden
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 18:09
Verwijderd
Ben 1 keer eruit gestuurd, en dat door een klasgenoot die een stoel op me wou gooien-.-. Blijkbaar vond de leraar dat ik stil moest blijven staan zodat de stoel mij zou raken....

Ben 5 keer te laat gekomen denk ik, verder eigenlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 18:39
shuraa
shuraa is offline
straf krijgen omdat je letterlijk 1 MINUUT te laat komt terwijl het heeft gesneeuwd en geijzeld... overkomt zoiets alleen mij of.. ?
Oud 29-09-2009, 20:56
DBZ
DBZ is offline
Nee hoor Ik ben eruit gestuurd een keer omdat ik geslagen werd(beetje klooien, maar hij zag helemaal niet dat ik iets terug deed, dus hij had eigenlijk geen goeie reden).
En gister er nog uitgestuurd omdat degene naast mij zn schrift niet bij had.

Bij iedereen gebeuren zulke onredelijke dingen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 17:18
Rivka
Rivka is offline
Ik ben er een keer uitgestuurd omdat ik lachte
Oud 12-10-2009, 17:27
Izzy92
Izzy92 is offline
Ik ben recordhouder rode kaarten bij ons op school.. Dit jaar alweer bedreigd door mijn grote vriend Michieltje maar gelukkig is er nog niks van terechtgekomen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 18:26
Diamera
Diamera is offline
Nog geen straf gehad dit jaar. Eigenlijk nog niet sinds de brugklas, omdat je bij ons pas straf krijgt bij twee keer te laat. Na ieder rapport begin je dan weer met een schone lei, dus beginnen ze weer opnieuw met tellen. Sinds dit jaar zijn ze strenger geworden, en beginnen ze pas weer opnieuw na een half jaar, dus ik zie wel hoe ver het komt.

Natuurlijk nog nooit eruit gestuurd, gespijbeld etc. braaf he
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 20:03
Zwimber
Zwimber is offline
Ik moet 1 uur me voor school melden bij scheikunde... Omdat ik perongeluk zo's molecuul bouw set stukje had gebroken,.. dus ik snel weggooien haalt de persoon naast me hem weer boventafel, en dat vond hij niet leuk

Ohja en bijna omdat ik een stoel van iemand wilde lenen op het moment dat hij ging zitten...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 18:55
Toby24
Toby24 is offline
Alweer te laat.. Bij de meeste leraren mag je nog wel naar binnen als je maar een paar minuten te laat bent maar bij Mr. Zomerhuis in dat echt onmogelijk...

Les geven kan hij trouwens ook niet dus dat past mooi bij elkaar.
Oud 28-10-2009, 17:33
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Nee hoor Ik ben eruit gestuurd een keer omdat ik geslagen werd(beetje klooien, maar hij zag helemaal niet dat ik iets terug deed, dus hij had eigenlijk geen goeie reden).
En gister er nog uitgestuurd omdat degene naast mij zn schrift niet bij had.

Bij iedereen gebeuren zulke onredelijke dingen
Sorry voor offtopic, maar je schrijft in dit topic alsof je het geweldig vind om eruit te gestuurd te worden.

En mijn langste straf? Dat zou ik niet weten, ik denk een uurtje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten