Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2008, 13:13
flyaway
flyaway is offline
Wat is jouw sterrenbeeld? Weet je wat de kenmerken daarvan zijn? Lees je die altijd? En die van je familieleden / vrienden gelijk ook? Komen ze vaak uit? Geloof je erin? Lees me het niet omdat dat ongeluk zou brengen? Lees je het 'voor de lol' en moet je er dan soms toch nog stiekem aan denken?
Advertentie
Oud 26-05-2008, 13:17
flyaway
flyaway is offline
TS ik ben Tweelingen, geen idee wat daarbij hoort. Ik lees het voor de lol wel, maar het lijkt me zo stug dat 1 op de 12 mensen allemaal deze week hun grote droom zien uitkomen dat ik er niet in geloof. Als de horoscoop leuk is dan ben ik wel blij, dan hoop ik er toch stiekem op. En als hij niet leuk is dan doe ik net of ik er niet meer over nadenk, maar ben ik aan het einde van de week toch blij dat ie weer voorbij is.
Als ik me verveel lees ik ook Vissen (vriendin en vriend zijn dat allebei) en die van mn nichtje en gezin. Als er iets leuks in staat zeg ik het tegen ze.
Maar ik geloof er niet in hoor haha, ik lees 'm in de televisiegids en reclamekrantjes en die spreken elkaar te vaak tegen.
Oud 26-05-2008, 13:22
Verwijderd
-----------> mystiek
Oud 26-05-2008, 13:23
Swlabr
Swlabr is offline
Oud 26-05-2008, 13:37
Missy
Missy is offline
Mijn sterrenbeeld is Maagd. Ik heb voor de rest niks met mijn horoscoop. Als ik een tijdschrift/krant mijn horoscoop tegen kom, lees ik het vaak wel even. Als ik het lees zie ik soms wel een paar raakvlakken. Maar die horoscopen kan je op veel verschillende manier opvatten, dus ik doe er niks mee.
Oud 26-05-2008, 13:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
TS ik ben Tweelingen, geen idee wat daarbij hoort. Ik lees het voor de lol wel, maar het lijkt me zo stug dat 1 op de 12 mensen allemaal deze week hun grote droom zien uitkomen dat ik er niet in geloof. Als de horoscoop leuk is dan ben ik wel blij, dan hoop ik er toch stiekem op. En als hij niet leuk is dan doe ik net of ik er niet meer over nadenk, maar ben ik aan het einde van de week toch blij dat ie weer voorbij is.
Als ik me verveel lees ik ook Vissen (vriendin en vriend zijn dat allebei) en die van mn nichtje en gezin. Als er iets leuks in staat zeg ik het tegen ze.
Maar ik geloof er niet in hoor

zo, dat was makkelijk
Oud 26-05-2008, 13:48
Verwijderd
Ik vind horoscopen grote onzin.
Oud 26-05-2008, 13:51
Verwijderd
De gemiddelde horoscoop is zo vaag dat er altijd wel 'raakvlakken' zijn. Ik hecht dan ook totaal geen waarde aan horoscopen.
Oud 26-05-2008, 14:14
Verwijderd
IK ben stier en ik vind het leuk om horoscopen te lezen, meestal lees ik niet (alleen) de horoscoop van de stier. Maar het is gewoon grappig
Oud 26-05-2008, 14:17
Verwijderd
Ik ben Stier. Vandaag las ik dat ik heel veel zou moeten doen, maar geen centimeter op zou gaan schieten. Dus doe ik maar gewoon helemaal niks

Soms is het echt grappig wanneer een horoscoop klopt, en dan niet zo'n vaag verhaaltje dat altijd klopt, maar gewoon grappige toevalligheden. Ik las een keer de horoscoop van m'n man waarin stond dat hij op z'n werk vooruitgang zou boeken nadat hij iets had 'uitgedokterd'. Echt heel grappig; dat was precies op de dag waarom hij ging promoveren en dus doctor werd
Ik geloof er niet in verder, maar 't is wel grappig.
Oud 26-05-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
-----------> mystiek
----------> Onzin
Oud 26-05-2008, 16:34
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
-----------> mystiek
Dat dacht ik ook

Ontopic; ik ben kreeft, maar verder doe ik er niks mee ofzo.
Oud 26-05-2008, 16:41
Verwijderd
Ik ben Stier, schijnt.
Oud 26-05-2008, 16:44
Lethe
Lethe is offline
Wie omschrijft voor mij de schorpioen?
Oud 26-05-2008, 17:38
Verwijderd
Ik ben Maagd. Ik geloof uiteraard niet in horoscopen.
Oud 26-05-2008, 17:40
Verwijderd
Weegschaal.
Oud 26-05-2008, 17:40
Vinniebar
Vinniebar is offline
boogschutter
nee
nee
nee
nee
nee
nee
nee
Oud 26-05-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Wie omschrijft voor mij de schorpioen?
Gepassioneerd, sensueel, koppig, eh... past goed bij kreeft en vissen. De rest ben ik vergeten.

*maakt buiging* Ik lees ze eigenlijk altijd maar geloof ik er geen bal van. Vroeger snapte ik niet hoe horoscopen werkten en toen ging ik ze lezen en kijken welke beschrijving het beste bij mij paste, dat werkte beter
Oud 26-05-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn sterrenbeeld is Maagd. Ik heb voor de rest niks met mijn horoscoop. Als ik een tijdschrift/krant mijn horoscoop tegen kom, lees ik het vaak wel even. Als ik het lees zie ik soms wel een paar raakvlakken. Maar die horoscopen kan je op veel verschillende manier opvatten, dus ik doe er niks mee.
Oud 28-05-2008, 20:11
Daboman
Daboman is offline
Ik ben een schorpioen. Ik lees ze vaak wel, maar hecht er weinig waarde aan. Meestal lees ik alleen m'n eigen horoscoop, heel soms ook wel eens een van vrienden/kennissen/familie. Soms staan er best leuke dingen in. Verder denk ik vrijwel nooit terug a la "hey, dat stond ook in m'n horoscoop!".
Oud 28-05-2008, 20:23
Verwijderd
Ik ben een Leeuw. En nee, ik lees nauwelijks horoscopen.
Oud 28-05-2008, 20:30
Verwijderd
Ik ben Ram met ascendant Maagd, Chinees sterrenbeeld Tijger. Uiteraard vind ik horoscopen grote onzin.
Oud 28-05-2008, 20:36
Verwijderd
Oeh ik ben draak volgens de chinese dinges. En draken zijn slim en bla, maar dan zou iedereen die in mijn jaar is geboren slim zijn. Die chinese dingetjes werken ook niet eh.
Oud 28-05-2008, 21:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik lees de mijne altijd, want dat vind ik leuk.

Ik ben kreeft, (en volgens de chinese een Os) en blijkbaar ben ik een huismus en heel gevoelig enzo. En ik ben heel voorzichtig en kat-uit-de-boom-kijkerig. Dat klopt wel aardig.
Die dagelijkse horoscopen geloof ik nooit, maar die persoonlijkheids beschrijvingen lijken vaak wel te kloppen, ook als ik het vergelijk met andere mensen die ik ken.
Vreemd genoeg word ik vaak aangetrokken tot mede kreeften. weird.
Oud 29-05-2008, 10:30
PV
PV is offline
Citaat:
boogschutter
nee
nee
nee
nee
nee
nee
nee
Advertentie
Oud 29-05-2008, 10:36
Tink*
Tink* is offline
Oh ik vind horoscopen heel interessant, maar dan wel alleen hoe de sterren stonden tijdens je geboorte en dus je persoonlijke horoscoop. Ik heb ook boeken waarin je kunt kijken voor elke planeet waar ie stond enzo. En op zich zie ik ook wel overeenkomstige trekjes tussen mensen met overeenkomstige sterrebeelden. Verder vind ik dagelijkse horoscopen bullcrap, want je kan de toekomst niet voorspellen en ik weet nog wel toen ik horoscopen voor de schoolkrant schreef iedereen geloofde dat ze echt waren omdat het zo waar was. Tja, als er staat dat je een groot probleem krijgt oid dan kan dat voor de één een gebroken nagel zijn en voor de ander een depressie. Maar goed. Chinese horoscopen zijn ook grote bullcrap, alsof alle mensen uit hetzelfde jaar dezelfde eigenschappen hebben.

Ik ben btw een leeuw.
Oud 29-05-2008, 11:01
***ailá***
***ailá*** is offline
ik ben ram. Ik schijn heel fel en tegendraads enzo te zijn. Vuurteken. Weet iemand meer van de eigenschappen van een ram?
Oud 29-05-2008, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ben kreeft, en blijkbaar ben ik een huismus en heel gevoelig enzo. En ik ben heel voorzichtig en kat-uit-de-boom-kijkerig. Dat klopt wel aardig.
Die dagelijkse horoscopen geloof ik nooit, maar die persoonlijkheids beschrijvingen lijken vaak wel te kloppen, ook als ik het vergelijk met andere mensen die ik ken.
Vreemd genoeg word ik vaak aangetrokken tot mede kreeften. weird.
We zouden ook van zilveren voorwerpen houden en onze lievelingskleur zou lila moeten zijn. En ongelofelijk veel fantasie hebben.
Oud 29-05-2008, 11:04
tuincentrum
tuincentrum is offline
Ik ben Vissen. Schijn heel gevoelig te zijn en dat is schijnbaar ook heel erg aan me te zien. XD Verder weet ik veel, horoscopen boeien me niet. Ik lees ze soms maar ze zijn altijd bullshit dus ik geloof er niet zo heel erg in.

En chinese horoscopen? Die heb je natuurlijk ook nog. Ik ben een slang maar het karakter dat bij de slang is beschreven klopt niet helemaal vind ik. Behalve dat ze erg op zich zelf zijn.
Oud 29-05-2008, 11:12
Verwijderd
Ik ben Vissen en de persoonsbeschrijvingen kloppen meestal wel. Gevoelig, extravert maar evengoed mensen op afstand houden, expressief, eerlijk, door het vuur voor degene van wie ik houd (dat is echt geen zin.), artistiek. Die kloppen vaak wel, een beetje.
De dagelijkse horoscopen las ik vroeger altijd in de Tina of de Fancy, maar die klopte nooit. Want volgens die horoscopen moest je een klein zusje, klein broertje, grote zus én grote broer hebben. Wat betreft die zussen zit het wel goed, maar broers heb ik niet. Dus werd ik altijd een beetje boos.
Nu lees ik ze nog wel eens, als ik ze tegenkom. Soms kloppen ze, soms niet.
Oud 29-05-2008, 13:19
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Oeh ik ben draak volgens de chinese dinges. En draken zijn slim en bla, maar dan zou iedereen die in mijn jaar is geboren slim zijn. Die chinese dingetjes werken ook niet eh.
Ik ben ook draak. En in China wil iedereen draak zijn.
Oud 29-05-2008, 13:43
Verwijderd
Ik ben een Maagd, een slang en aarde. Kenmerken zijn geloof ik: Rustig, netjes, gestructureerd, intelligent.
Ik lees horoscopen soms, gewoon als ik er zin in heb.
Ik geloof er niet in, maar het is leuk als er iets waar blijkt te zijn. Soms lees ik ook de horoscoop van mijn vriend en dan ga ik die met mijn horoscoop vergelijken. Laatst stond er geloof ik iets dat hij een nieuwe liefde zou krijgen en bij mij weet ik niet meer wat er stond, maarja. Altijd leuk om er dan even een opmerking over te maken. Ze komen niet altijd uit, maar ik geloof er dan ook niet in, dus dat maakt me niks uit.
Oud 29-05-2008, 21:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
We zouden ook van zilveren voorwerpen houden en onze lievelingskleur zou lila moeten zijn. En ongelofelijk veel fantasie hebben.
Ik hou kneiterveel van paars en zilver vind ik mooier dan goud.

wowie.
Oud 30-05-2008, 22:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat is jouw sterrenbeeld? Weet je wat de kenmerken daarvan zijn? Lees je die altijd? En die van je familieleden / vrienden gelijk ook? Komen ze vaak uit? Geloof je erin? Lees me het niet omdat dat ongeluk zou brengen? Lees je het 'voor de lol' en moet je er dan soms toch nog stiekem aan denken?
Maagd. Nee. Soms. Nee. Ligt er aan hoe je ze opvat, meestal zijn ze vaag genoeg om uit te komen. Nee. Nee. Nee.
James Randi saves the day!
Oud 01-11-2009, 12:32
kaasklontje
kaasklontje is offline
Voor uw dagelijkse horoscoop;
sms BIG 22779450
(vergeet de spatie niet)
naar 4004

Uw dagelijkse tips van de sterren.
Oud 01-11-2009, 12:55
Missy
Missy is offline
Jammer van de up. Zelfs smsreclame. Het moet niet gekker worden.

Regels voor berichten