![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, een keer helemaal aan het begin en een keer helemaal aan het eind toch? Dat kan best eens gebeuren hoor
![]() Weet je wat wel een goed idee is: elke keer op de 1e dag dat je ongesteld bent, een tekentje bij die dag in je agenda zetten (bv. een kleine 'o' of een rood streepje, verzin maar wat). Dan kun je snel opzoeken hoeveel dagen er precies tussen zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
even een vraagje over de pil, ik heb erg last van mijn ongesteldheid, ik ben het nu weer...
maar bij mij is het heel erg, ik lek snel door, terwijl ik het grootste formaat heb "schaam", tampons durf ik nog niet mn vriendin zegt dat de pil erg helpt (3 dagen maar ongesteld en heel weinig) zijn er ook andere medicijnen die helpen? ik heb nu erg last van buikpijn (is het waar dat chocola helpt) ik had een keer erg last van buikpijn en toen at ik chocola en toen was het heel snel weg (is dit toeval?)
||
Citaat:
toen ik een gebroken arm had toen was ik maar 1 dag ![]() ![]()
|
Hoi Mariee-k,
vragen over de pil kan je het beste posten in het grote pil-topic, maar voor het gemak zal ik hier ook even antwoord geven op je vragen. Waarom durf je geen tampons te gebruiken? Er is niets engs aan, gewoon een kwestie van een keertje uitproberen. Wat is overigens snel doorlekken? Gemiddeld moet je een maandverband ongeveer 3 uur kunnen gebruiken zonder door te lekken. Als je eerder dan dat doorlekt met het grootste formaat, is het inderdaad wel een goed idee om de pil te overwegen. Iedereen reageert anders op de pil, dus of je korter ongesteld wordt met de pil kan ik niet zeggen, maar als je precies aan je huisarts vertelt waar je last van hebt wordt het als het goed is wel minder. Verder zijn er geen andere medicijnen om er voor te zorgen dat je minder heftig menstrueert. Chocola heeft geen rechtstreeks effect op buikpijn door ongesteldheid, bewegen wel! Dus zeg vooral het sporten niet af als je ongesteld bent, want bewegen helpt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe weet jij dat je ongesteld gaat worden? Verwijderd | 42 | 21-01-2018 20:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld/opgezwollen buik Verwijderd | 12 | 23-05-2004 13:36 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
3x ongesteld in 8 weken Mutsjuh | 10 | 18-08-2002 09:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer weer ongesteld na het stoppen met de pil? bubbeltjes | 2 | 31-01-2002 12:32 |