Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat klopt niet wat je manager zegt.
Ben je 17? - Minimaal 13 vrije zondagen per 52 weken. Waarschijnlijk doelt hij op deze regelgeving in de arbowet. Zoals je leest geld dit alleen voor zondagen, werk je ook op zaterdag? dan zegt de wet daar niks over, net iets te weinig info om een compleet antwoord te geven. Het zoals sowieso van je vrije uren saldo af gaan. Maar als ik het zo lees kan je gewoon op zaterdag werken .
|
Verwijderd
|
Hoeveel uur werk je gemiddeld per week?
Want als je over 13 weken gemiddeld 4 uur per week werkt, krijg je die vrije weekenden niet uitbetaald. Stel dat je in week 1 8 uur gewerkt hebt, en in week 2 0 uur, heb je gemiddeld 4 uur per week gewerkt, wat je contracturen zijn. Als het goed is, staat de CAO ook wel op hetisjouwzaak, daar kan je rustig doorlezen wat al je rechten en plichten zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit jaar heeft nog 7 weekenden, kun je niet 3 weekenden 8 uur werken en 1 keertje doordeweeks 4 uur? En ik zou ook even met je roostermaker overleggen of het zo is dat ze je die vrije weekenden verplicht moeten aanbieden, of dat jij er ook verplicht gebruik van moet maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[25-11-2016] BLACK FRIDAY Verwijderd | 64 | 28-11-2019 19:12 | |
De Kantine |
Ik wil! #4 Miekje* | 97 | 04-02-2010 15:21 | |
Werk, Geld & Recht |
Verplichte vrije dagen Balance | 7 | 05-05-2009 15:32 | |
Studeren |
Geneeskunde 'nieuwe methode' ecrivaine | 50 | 10-10-2006 14:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Moeten Christelijke feestdagen nog verplichte vrije dagen zijn? tý | 74 | 24-04-2003 13:53 |