Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2009, 16:04
MaarMaar
MaarMaar is offline
Studeert er hier iemand diergeneeskunde in Utrecht? Ik zou graag in contact komen met iemand die het daar studeert. In het ervaringsexpertstopic staan alleen mensen die het in België doen en daar ben ik niet in geïnteresseerd.

Ik zou graag met een student in contact komen omdat ik het liefst een keer zou willen meelopen, maar dat kan volgens de site van de Universiteit Utrecht niet. Maar misschien kan het wel 'onofficiëel' op deze manier? Ik ben wel al op een open dag geweest, maar daar heb je weinig aan als je meer wil weten over de sfeer, manier van college geven etc.

Hopelijk kan iemand mij helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2009, 18:00
Verwijderd
Proefstuderen kan idd niet zag ik ook al. Maar misschien kun je wel meelopen met een student of iemand die al dierenarts is?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 18:55
MaarMaar
MaarMaar is offline
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Meelopen met de dierenarts heb ik overigens al eens gedaan (wel al 4 jaar geleden, maar toch )
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 15:14
T_ID
T_ID is offline
Uh... het is wel zo dat heel veel van hen op de Uithof zelf wonen, omdat ze vaak binnen een paar minuten op hun opleiding moeten kunnen zijn. Kom eens daar langs zou ik zeggen.

Of neem contact op met de studiebegeleider daar, die kent vast nog wel mensen waarmee hij je in contact kan brengen.
Oud 25-10-2009, 19:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
Contact opnemen met de studieadviseurs of met de studievereniging (www.dskonline.nl). Studieverenigingen organiseren vaak een soort meeloop-plan, waarbij huidige eerstejaars een dagje een middelbare scholier meenemen met hun reguliere onderwijs.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 16:13
MaarMaar
MaarMaar is offline
Beetje late reactie, maar bedankt iedereen!
Ik ga het bij de studievereniging proberen, want ik denk dat de studieaviseur mij hetzelfde gaat vertellen als wat er op de site staat (nl. dat er geen meeloopdagen worden georganiseerd bij diergeneeskunde).

Oja, en als er toevallig nog een diergeneeskundestudent dit leest zou ik ook graag met hem/haar in contact komen!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 00:53
Jannekus
Jannekus is offline
Wat je ook altijd kunt doen is lid worden van de hyves. Daar zullen vast heel wat mensen lid zijn die diergeneeskunde studeren. Misschien kun je zo iemand benaderen voor een meeloopdag.

http://www.hyves.nl/almanak/1012408/...ergeneeskunde/
Reageren

Regels voor berichten