Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 18:55
Loveyou2002
Loveyou2002 is offline
Hello allemaal,
Ik keek gister de film vanilla sky en ik kreeg zwaaaar het gevoel dat ik ook in zoiets al geleefd hebt .
Ik heb wel meer het gevoel dat ik al eens hebt geleefd zo voel ik me heel erg aangetrokken tot de middeleeuwen, zigeuners, kastelen en ben ik gek op krullend haar, alleen omdat ik het gevoel heb en ik haast zeker weet dat ik zo vroeger geleeft hebt.
Wie heeft dit ook??

p.s.
Soms heb ik het gevoel dat ik op een plaats kom en dat ik denk dat ik daar al eens geweest ben.
Oud 11-08-2002, 19:40
sublime
sublime is offline
nou, laatst was ik a knights tale aan het kijken en toen was ik de enige die de regels van dat steek spel en zwaardgevecht begreep dus toen hebben we besloten dat ik in mn vorige leven aan die toernooien meedeed...

maar opzich vind ik dat soort dingen nogal uhm tja onzin... no offence hoor, iedereen gelooft wat ie gelooft
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:28
Just Johan
Just Johan is offline
ik zag gisteren op net 5 die film waarin 4 meisjes heksen werden; ik vond het heel tof wat ze allemaal konden enzo en als ik wat dommer was geweest had ik nu vast gegloofd dat het allemaal echt kan omdat het me zo cool lijkt en omdat heel veel mensen dat geloven enzo; maar helaas er moet heel wat meer bij komen kijken dan wishfull thinking om me te overtuigen.

zo geloof ik ook niet in in vorige levens; al kijk ik vanilla sky elke zondag en wordt er iedere avond na het eten een stukje uit het boek naar aanleiding van de film gelezen. er zijn gewoon geen goede argumenten voor het bestaan van vorige levens, maar wel bezwaren en dan vooral oorzaken voor het feit dat mensen erin geloven.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:50
Verwijderd
hmz, ik heb weer ietsjes anders, soms als ik iets meemaak dan heb ik het gevoel dat ik het al meegemaakt heb en heb ook best wel vaan deja-vu. soms heb ik net iets meegemaakt (10 min eerder) en dan als ik er aan terugdenk weet ik gewoon zeker dat het al een keer eerder is gebeurt (terwijl dat niet zo is), misschien dat me geest mn herinneringen en het heden niet kunnen onderscheiden ofzo
naja, xit er nie mee, tis meestal wel grappig
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:58
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
hAckEr69 schreef:
hmz, ik heb weer ietsjes anders, soms als ik iets meemaak dan heb ik het gevoel dat ik het al meegemaakt heb en heb ook best wel vaan deja-vu. soms heb ik net iets meegemaakt (10 min eerder) en dan als ik er aan terugdenk weet ik gewoon zeker dat het al een keer eerder is gebeurt (terwijl dat niet zo is), misschien dat me geest mn herinneringen en het heden niet kunnen onderscheiden ofzo
ja ik ken dat is een vreemde gewaarwording. volgens mij is het meest gangbare idee dat door een storinkje dingen per ongeluk meteen in je langetermijngeheugen worden opgeslagen waardoor je meteen het idee hebt dat het (ook) langer geleden is gebeurd; alleen wat er dan verder gaat gebeuren weet je niet maar je blijft ook de korte tijd erna het idee van herkenning houden
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:24
krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
Citaat:
hAckEr69 schreef:
Hej, dat heb ik ook !!
Oud 12-08-2002, 19:30
lady_x
lady_x is offline
Ja en ik heb het gevoel dat ik in mijn vorig leven de vrouw was van Van Gogh die poseerde als model en zo opging in zijn kunst.

Nee serieus, ik heb ook van die dingen die ik leuk vind uit het verleden en waar ik in opga, maar een vorig leven dat is iets dat zo goed als onmogelijk is!
Reageren

Regels voor berichten