Advertentie | |
|
![]() |
|
volgens mij gaan sommigen wel in winterslaap en sommigen niet, maar het zou inderdaad goed kunnen dat ie ziek is, niet speciaal dat ie dood gaat. wat goed zou kunnen is dat het beestje longontsteking heeft, dat heeft de mijne ook gehad, zonder hulp (dierenarts) gaan ze dan (inderdaad) dood.
je zou hier kunnen gaan kijken, misschien kunnen ze je daar verder helpen (op de site staat veel info, en je zou e.v.t. je vraag in het forum kunnen stellen. succes
||
Citaat:
succes ermee in elk geval!
|
Verwijderd
|
ik denk dattie streptococon (of dergelijk) heeft opgelopen, of maybe eenlongontsteking, mijn 2e ratje was anderhaf jaar oud toen ze een ziekte opliep, haren opzetten, erg traaag, sloom en de hele nacht bij me op bed geslapen en volgende dag overleden
![]() Ik raad je trouwens aan om als je broertje weer ratjes gaat halen er 2 te nemen, ratjes horen nou eenmaal met ze meerdere te zitten en sterkte voor je broertje ![]() |
![]() |
|
|