Advertentie | |
|
![]() |
|
ik las het begin....en dacht eerlijk...waar gaat dit nu weer heen,
maar ben blij dat ik het gelezen heb. vanaf het begin bleef het me vasthouden en aan het einde des te meer.... ![]() mooi gedaan meissie..... en welkom terug..... tot snel liefs D
|
![]() |
hij is mooi
mooi opgebouwd en dan niet in gramatikaal opzicht (niet dat dat fout zit) maar vooral in gevoel bladibla hij is gewoon goed!
|
![]() |
ik vind het gedicht lekker lopen, klinkt mooi
maar hij doet me niet zoveel, weet niet waardoor dat komt, ben wel blij voor je dat die droom werkelijkheid is op dit moment! x
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Isla Perdida Krisje | 10 | 06-02-2005 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
ARTistiek |
verhaaltje.............boor brrt punk mae | 2 | 14-04-2002 12:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odyssee! Pholon | 7 | 04-04-2002 18:19 |