Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Metalheadje: lastig probleem is het zeker!, Je wil gewoon heel graag maar lukt gewoon niet om de moed op te brengen. Mijzelf lukt het ook niet om zomaar op iemand af te stappen en een leuk (verleidend) praatje te maken. Ondanks dat ik ook in een klas zit met bijna alleen maar meiden.
Toen ik jou leeftijd had (iets jonger) zat ik nog op de middelbare school en er was ook 1 meisje die ik erg leuk vond. Zij mij niet zo, maar uiteindelijk heb ik er toch aardig wat tijd in gestoken en gewoon veel met haar omgegaan op school, proberen zo veel mogelijk bij haar te zitten en van het 1 komt het ander. Het duurde uiteindelijk nog wel een half jaar totdat ze ook verliefd was op mij. Maar het was het waard. Mocht je meer willen weten pm me maar hoor! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ze praten slecht over mijn vriendin Merle1997 | 11 | 25-11-2015 19:25 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:21 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 16:19 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Beste vriendin laat me stikken trustnobody | 1 | 25-09-2012 15:33 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 |