Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2009, 23:03
metalheadje
metalheadje is offline
nou laten we het bij het begin beginnen ik ben een jongen 15 jaar circa 1.85meter
luister naar rock en metal en niet zo populair en qua persoonlijkheid ben ik nogal stil en rustig (dit leg ik uit zodat je er een beetje een idee van heb van hoe ik er voor sta) op school ben ik ook echt de enige jongen uit de klas (al dacht ik iets gehoord te hebben van een nieuwe jongen in de klas?) in ieder geval ik heb het meerdere malen gehad dat ik een meisje leuk vond maar ik dus echt gewoon extreem verlegen werd als het om meisjes ging nou ontedekte ik dus 2 jaar geleden dat ik een handicap blijk te hebben genaamd: het asperger syndroom zo bleek dus uit onderzoek nou de problemen die ik hiermee heb zijn dus het moeilijker contact maken met andere personen en dat ik heel moeilijk emoties vertoon en het is dus voor mij erg moeilijk om iemand die ik leuk vind aan te spreken ik zou hier graag hulp bij willen
ik heb ook echt geen ervaring met een vriendin ik heb er dan nooit een gehad nooit ontgroend en (nogal logisch) geen seks dus zoals jullie al begrijpen geen ervaring

dus alsjeblieft iemand help?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2009, 23:11
Verwijderd
Wat zou je zelf willen?

antwoord op het antwoord dat je gaat geven:

"Ik wil niet verlegen zijn etc" Ik gok dat dit het zal zijn maargoed.

Je bent 15, en als je iemand leuk vind, gewoon aan de klets gaan met die persoon. Schaam je niet en ga eerst gewoon praten, verder niks. Kijken hoe dat gaat.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 23:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat zou je zelf willen?

antwoord op het antwoord dat je gaat geven:

"Ik wil niet verlegen zijn etc" Ik gok dat dit het zal zijn maargoed.

Je bent 15, en als je iemand leuk vind, gewoon aan de klets gaan met die persoon. Schaam je niet en ga eerst gewoon praten, verder niks. Kijken hoe dat gaat.
Je weet dat het asperger syndroom een lichte vorm van autisme is?

OT:

Heb je al aan je klas verteld dat je Asperger hebt? waarschijnlijk zullen ze zelf proberen het initiatief te nemen om met je te praten en zullen ze zich ook anders gedragen in gesprekken. (btw dan niet heel zielig gaan doen)

En als je het al vertelt hebt dan kun je het beste gewoon rustig met ze kleine gesprekjes te voeren zoals: over het weer, over de saaie les etc en zo breid je het uit en zo niet is het niet jouw fout!

Over het flirten meisjes houden (uit mijn ervaring) van zelfverzekerde jongens! Aangezien jij dat niet bent kun je altijd net doen alsof! Gewoon jezelf zijn en denk niet teveel na!

Veel meer advies heb ik niet maar succes!
Oud 15-11-2009, 08:15
metalheadje
metalheadje is offline
Citaat:
Je weet dat het asperger syndroom een lichte vorm van autisme is?

OT:

Heb je al aan je klas verteld dat je Asperger hebt? waarschijnlijk zullen ze zelf proberen het initiatief te nemen om met je te praten en zullen ze zich ook anders gedragen in gesprekken. (btw dan niet heel zielig gaan doen)

En als je het al vertelt hebt dan kun je het beste gewoon rustig met ze kleine gesprekjes te voeren zoals: over het weer, over de saaie les etc en zo breid je het uit en zo niet is het niet jouw fout!

Over het flirten meisjes houden (uit mijn ervaring) van zelfverzekerde jongens! Aangezien jij dat niet bent kun je altijd net doen alsof! Gewoon jezelf zijn en denk niet teveel na!

Veel meer advies heb ik niet maar succes!
ja ik weet dat het een lichte vorm van autisme is en ik weet wat het inhoud autisme is ook voor ieder persoon met autisme anders maar de mensen uit mijn klas weten dat ik autisme heb en gewoon mezelg zijn en niet teveel nadenken? dat gaat niet ik denk zeg maar op een hyperactief tempo ik kan nie stop met erover nadenken (althans eenmaal ik er mee bezig ben) en dan nog is het ook moeilijk om gewoon op haar af te stappen en hoi te zeggen zelfs dat gaat al met moeite
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 14:43
Verwijderd
Je hebt vast wel één of andere altokroeg in de buurt waar je een chick kan oppikken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 16:06
Verwijderd
@Metalheadje: lastig probleem is het zeker!, Je wil gewoon heel graag maar lukt gewoon niet om de moed op te brengen. Mijzelf lukt het ook niet om zomaar op iemand af te stappen en een leuk (verleidend) praatje te maken. Ondanks dat ik ook in een klas zit met bijna alleen maar meiden.

Toen ik jou leeftijd had (iets jonger) zat ik nog op de middelbare school en er was ook 1 meisje die ik erg leuk vond. Zij mij niet zo, maar uiteindelijk heb ik er toch aardig wat tijd in gestoken en gewoon veel met haar omgegaan op school, proberen zo veel mogelijk bij haar te zitten en van het 1 komt het ander. Het duurde uiteindelijk nog wel een half jaar totdat ze ook verliefd was op mij. Maar het was het waard.
Mocht je meer willen weten pm me maar hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 17:47
Daantjer
Daantjer is offline
Ga eens gewoon met haar praten, en anders als je haar tegen komt op een feestje ofzo, steek er wat moeite in en van het een komt het ander
Oud 16-11-2009, 15:46
On efil
On efil is offline
///

Laatst gewijzigd op 01-01-2010 om 23:56.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 16:28
metalheadje
metalheadje is offline
Citaat:
Ik herken me hier heel erg goed in, ik ben al sinds groep 6 op de basis school metalhead.
Toen droeg ik al zwart etc, bandshirts, Ook ben ik 15 en ongv 1.85. en ik ben ook een rustig en stil type.

Toen ik eenmaal naar de middelbare ging viel me ook al snel op dat er weinig mensen zoals ik waren, ik denk dat er 4-5 metalheads en wat emo's etc op mijn school zaten, van de +- 1000 mensen ofzo?
Anyways to the point, Je moet gewoon ook andere kanten van je laten zien, ook dat je gewoon in zoverre ''vrolijk'' in de klas bent, en gewoon praten, veel praten
ook vrienden buiten je klas maken helpt, ik zit nu in de 4e en eigenlijk iedereen op school kent me wel, ofdat dat nu goed of slechtis

Maar mijn tip is, Gewoon veel praten, ookal vind je dit moeilijk, ik weet niet of je msn van al die meiden hebt uit je klas, maar die kan je ook gewoon een keer vragen in de klas in het algemeen. Zo kun je ook contact houden, en praten. Want dat gaat altijd makkelijk via het internet

Edit. Ik heb al wel een vriendin gehad dan, Bijna 1 jaar lang, ik ben dan ook geen groentje en maagd meer. (zei was overigens een paar maanden ouder en ook maagd, ook nog in het verdergaan
het was een metalfan, ookal zag ze er zo niet uit.
nou ik heb wel een vriend in de klas en een paar buiten de klas en veel mensen schijnen mij dus ook te kenne op school alleen het punt is dat contact met meiden in mijn klas gaat noggal moeilijk en ik denk toch echt dat een vriendin buiten school mij beter af zou gaan
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 18:12
Verwijderd
Wat is het probleem nou? Dat je een vriendin wil? Of dat je verlegen bent? Dat laatste kun je alleen maar oplossen door contact te zoeken of misschien een assertiviteitscursus. Wat die vriendin betreft, idd, zoek een altokroeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten